Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברצוני לרכוש מעכרת טוב איכותית וחזקה,

 

אני הכי אוהב את הסאבים(אני יכול להתקין רק סאב באוטו בלי שאר הרמקולים,אני בכוונה מגזים)

אני רוצה 1-3 סאב וופרים טובים,מגבר שיחזיק אותם,ועוד רמקולים שתמליצו,

 

 

שאלה:יש לחבר שלי מערכת ויש לו מאחור מין חוט כזה,הוא שאל מתקין אחד מה זה הוא ענה חיבור למגבר

יכול להיות?תודה, ואני יכול לחבר אליו רק מגבר אחר? ויש אפשרות לחבר מגבר למגבר איך שהוא?

פורסם

אם תשים רק סאב אחד או שלושה בלי רמקולים מה שתקבל זה רק באסים בלי צלילים או שקיימים כבר איזה שהם רמקולים .

לשאלה שלך ברכב של החבר כניראה שלאחד הבעלים הקודמים הייתה פעם מערכת באוטו והוא פירק אותה ונישארו רק החוטים כך שיש לו כבר את החוטים+הכבלים כניראה ואם הוא ירצה לחבר מגבר זה יחסוך לו

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
אם תשים רק סאב אחד או שלושה בלי רמקולים מה שתקבל זה רק באסים בלי צלילים או שקיימים כבר איזה שהם רמקולים .

לשאלה שלך ברכב של החבר כניראה שלאחד הבעלים הקודמים הייתה פעם מערכת באוטו והוא פירק אותה ונישארו רק החוטים כך שיש לו כבר את החוטים+הכבלים כניראה ואם הוא ירצה לחבר מגבר זה יחסוך לו

 

סתם הגזמתי בקשר לסאב חח שתבינו למה אני מתכוון שאני אוהב באסים,

 

ובקשר לשאלה שלי, זה רכב חדש, מערכת חדשה ויש כבל כזה שיוצא מהפנל, ניראלי כחול, זה למגבר?

 

ועם אפשר לחבר לחוט הזה שתי מגברים,או מגבר למגבר משו כזה למרות שלא ניראלי אפשרי=\מפצל או משו,תודה

 

ועם יש הצעות אני ישמח

פורסם

מערכת חדשה- מה שבא עם הרכב או שאתה קנית חדשה? איזה חברה ודגם ? אלה דברים הכרחיים כדי לדעת כמה מגברים אתה יכול להרכיב ואיך, אם בכלל

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
מערכת חדשה- מה שבא עם הרכב או שאתה קנית חדשה? איזה חברה ודגם ? אלה דברים הכרחיים כדי לדעת כמה מגברים אתה יכול להרכיב ואיך, אם בכלל

 

מדובר על מערכת קנאוד שבאה עם האוטו למי שיש פי לנסר מיובישי ידע למה אני מתכוון,ופירקתי אותה ראיתי מאחור כבל כזה שאפשר לחבר אליו משו, יש מצב זה מגבר? כי המיוט של הפלאפון כבר מחובר,והוא ניראלי כחול כזה או משהו

 

תודה

פורסם

HU כנראה צריך חדש

קומפוננט- שמעת כמה קומפוננטים ? אתה יודע מה פחות או יותר אתה אוהב ? הכרחי כדי שנדע על מה להמליץ

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אוקיי שיהיה גם HU התקיב עלה ל 7.5 K פלוס מינוס,

שמעתי של מורל 6.5 פלוס,שמעתי אותם שתיים קדימה שתיים אחורה.ואני רוצה להוסיף עוד 6X9 אחורה במגש

אבל יש לי שאלה:ראיתי סאב 6X9 (זוג) סאב וופר 6X9 האם יש אותו למישהו ויכול לדעת לי חוות דעת?

וברצוני לקנות גם מגברים וסאב וופר שתיים של JBL ''15 כגון האם למישהו יש ויכול לתת חוות דעת?

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...