Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק תיקון קטן: ייבוא אישי, מונית לשעבר, משהב"ט לשעבר, צה"ל לשעבר, משטרה לשעבר, קיבלו 00, אח"כ את כל סדרת ה 15, ולאחר מכן הם עברו ל:

57-***-*9

אחרי זה 14-***-*9

אחרי זה 60-***-*9

עכשיו לבנתיים זה 61-***-*9

ROOONEEYY

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רכבים עם סיומת 60 גם הם משנת 2007/2006

רכבי המסתיימים ב:

15-יכול להיות רכב שנקנה מהמשטרה (אם הרכב נראה גמור)

00- גם יבואי אישי וגם כוחות ביטחון(משטרה, שב"כ)

77-שב"כ

 

77 רכב ממשלתי , רכב שמשמש משרדי הממשלה .

15 גם יבוא אישי

60 לפעמים מדובר ברכב של תושב חוזר , או רכב שלא שולם עליו מס

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בתור אחד שמבין בלוחיות ויודע כל רכב איזה סיומת אמורה להיות לו

שימו לב לתפיסה שהיתה לי השבוע במחסום שאני עובד בו

 

 

0004kp9.jpg

 

מה לא הגיוני ברכב הפולו הזה?

 

לפולקסוואגן אין סיומת 06

אחרי בדיקה של הלוחית במסוף מתברר שהלוחית שייכת לרנו אקספרס

 

ואחרי חקירה של הנהג, הרכב נקנה מחברון ב-5000 שקל

 

לבסוף המשטרה באו, בדקו מספר שלדה וגם גילו שהמספר רישוי והמספר שלדה לא תואמים

ואז העמיסו את הרכב על הגרר המשטרתי היישר למגרש בגבעת המטוס

 

0005cc5.jpg

 

אגב...עוד משהו לא הגיוני היום נצפתה בראשל"צ בימר סדרה 5 חדשה עם סיומת 27 (בימר משנת 98 עד היום יש לה סיומת 16)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איזה עצוב לראות את המכוניות הגנובות מסתובבות ככה חופשי בחוץ.

 

אני שמח שהרכב נתפס.

 

סתם לידע כללי, איזה בן אדם היה הנהג? הוא אחד שכנראה מקושר עם הגנבים? אזרח ישראל או הרש"פ?

 

בן אדם רגיל שקנה רכב ב5000 שקל וחיכה שיתפסו אותו או איזה גנב ממולח?

 

מעניין לדעת,

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

77 שב"כ ... מאיפה הבאתם את זה?! ו44 זה המספר של כל הסוכנים החשאים של המשטרה. אתם לא חושבים שזה קצת פירצת אבטחה?!

שב"כ אמור להיות סודי, ובטח שלא תהיה להם פירצת אבטחה כמו מספר רישוי.

תחשבו על מישהו שצריך לפחד משב"כ. ועל פי המידע הזה הוא יכול ישר לדעת אם ברכב יש סוכן, או סתם מישהו שבא "לעשות עסקים"

 

 

אני יודע דבר אחד

מכונית בלי מספר עם סמל המדינה. השיירה של אולמרט/פרס.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אני לא מאמין ש77 שייך לשב"כ. זה ברור מדיי וטיפשי מדיי. בלי לחפור יותר מדיי אין מצב שכל המכוניות של השב"כ הם עם 77 בסוף.

 

מה הבעיה לשב"כ לקנות רכבים אזרחיים? הוא אחרי הכל גוף אזרחי יותר מצבאי.

 

ההגיון שלי אומר שאולי כל 77 בסוף הוא רכב ממשלתי\שב"כ אבל לא כל רכב ממשלתי\שב"כ הוא עם 77 בסוף. אז אל תסכמו על זה בפעם הבאה שאתם מוכרים מידע לאיראנים :)

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

77 זה עובדי מדינה לא שב"כ ולא נעלים

שב"כ יש להם רכבים שנראים כמו כל רכב אחר, כדי שלא יבלטו

אני אישית מכיר פורד טרנזיט שנראית כמו רוב הטרנזיטים שנמצאות במזרח ירושלים אבל שייכת לשב"כ ואין לה יחודיות מסויימת

 

לגבי הפולו הגנובה, הנהג הוא היה תושב מזרח ירושלים, האבסורד שהוא היה עובד אגד

מה שהפיל אותו זה שהוא היה לחוץ, בהתחל ניסה להציג שהרכב זה של חבר שלו שביקש להעביר אותו והוא ממהר לעבודה, אבל אחרי שתקתקנו את הרכב במסוף הוא הודה שהוא פשוט חיפש רכב בזול.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפני כמה ימים ראיתי בימר (לא זוכר בדיוק איזה אבל מהגדולות).

היה לה מספר רישוי:[ XX 00000 ] ה XX מסמל 2 ספרות ראשונות שגם אותם אני לא זוכר.

יש למישהו מושג מה פירוש המספר?

פורסם

גם בימריסט, גם יבוא אישי, וגם מקומבן טוב. סחה.

 

לאיציק, כל הכבוד על התפיסה. זה מזכיר לי לילה שנסעתי אחרי איזה ערס קטן

בגולף דור 4, עם מספר שנראה לי מוזר- סיומת 18 ותחילית מתחת ל-50 (שזה צריך להיות UMI)

רק כשתפסתי אותו ברמזור ראיתי שהוא תקע בורג במרכז הספרה האחרונה, כדי שה-0 תראה כמו 8.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
לפני כמה ימים ראיתי בימר (לא זוכר בדיוק איזה אבל מהגדולות).

היה לה מספר רישוי:[ XX 00000 ] ה XX מסמל 2 ספרות ראשונות שגם אותם אני לא זוכר.

יש למישהו מושג מה פירוש המספר?

 

נצפתה לא מזמן בכפר במשולש - ב.מ.וו סדרה 7 חדשה (חונה על המדרכה כמובן) עם לוחית XXX - X - XXX.

 

וגם שאלה אישית אל הנומרולוגים בפורום - ניסאן אלמרה, עם לוחית 14 - ??? - 11

האם היא מודל 2005 או 2006?

פורסם

doren יכול להיות גם 2005 וגם 2006 .. לדעתי נוטה ל 2006

ובהקשר לשרשור - זה באמת לא מדע מדוייק כל נושא המספרים וממה שאני ראיתי יש טיוטה ויונדאי שנת 2005-2006 עם סיומת 01 (ככה"נ של ליסינג).


×
×
  • תוכן חדש...