Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ראיתי סניק 2002 אוטומטית יד ראשונה עם 127000 ק"מ. הרכב לא כל כך שמור מבפנים, לא עבר תאונות מבחוץ. בעל הרכב מספר שלא היו ואין בעיות בגיר אך בפעם האחרונה הגיע למוסך אחרי שנראה היה שיש בעייה במנוע ונקרעה רצועת התזמון (משהו כזה...). במוסך רנו הוחלף ראש מנוע ורצועה ללא תשלום (למרות שכבר אין אחריות). בעל הרכב הסביר כי כנראה שיש בעייה בסדרה ורנו לקחה על עצמה את האחריות על התקלה במנוע. ברשותי סובארו גרנד לאונה 94 ודיברנו על החלפה של הרכבים אחד בשני ואני הוסיף 20000 ש"ח. כמובן שאקח את הרכב לבדיקה. מה דעתכם על העיסקה? את מה אני צריך לבדוק בשבע עיניים ברכב הזה? מה לגבי החלפת ראש המנוע? מה זה אומר? האם זה אומר שלא יהיו יותר בעיות אחרי שהוחלף. מה לגבי הבעיות הידועות שיש בגיר של הסניק? תודה

פורסם

תתרחק מהרכב הזה.

כל טיפול (10 וכאלה) ירושש אותך.

לאחראי עליי היה שכזה ולמרות שהמשכורת שלו יפה הטיפולים רוששו אותו.

נ.ב.

אל תחלום לקבל מהרכב אפילו רבע מהאמינות של הסובארו שלך.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...