Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה קניתי רכב מסוג פיג'ו 206XS

2 דלתות...

התייעצתי עם כמה אנשים והרוב אמרו לי בגלל שהרכב קטן

מספיק לי קומפומט טוב מקדימה

מגבר , סאב והד יוניט טוב...

לא צריך יותר מזה האוטו קטן מאוד :)

עכשיו השאלה על איזה חלקים אני הולך ?

חבר שלי התקין ברכב שלו קומפונט של לנזר מסדרת VIBE עם סאב של קיקר

ומגבר של קראנץ' עם הד יוניט פיונר

ושומעים אצלו מעולה

אני לא צריך יותר מזה בגדול...

רק תמליצו לי על חלקים כי יכול להיות שאני מביא את כולה מערכת קומפלט מארה''ב...

ועוד משהו אחד אתם מכירים את פלאקום? ליד עזריאלי ...

שמעתי רק דברים טובים על המקום מחבינת התקנות...

תדוה מראש חן.

פורסם

שלום מקסימוס

ברכות על הרכב

מזל טוב לרגל הנסיעה לחו"ל

המלצה אישית שלי בעקבות אפשרות להביא ציוד מחו"ל

מגבר CA-31 DLS מגבר שלוש ערוצים (ערוץ מונו + שני ערוצי סטריאו)

קומפוננט UP6 DLS אני אישית מחזיק ממנו את אחד מייצרני ה-SQ הטובים הקיימים בעולם

סאב DBXI EARTQUAKE סאב יחסית די חדש ולא מוכר שהוא בעצם המשך של אותה משפחת סאבים מוצלחת משנים עברו

למיטב ידיעתי זה אמור לעלות לך בארה"ב כ-600-700 דולד

אם תרשה לי הערה קטנה

הרשיתי לעצמי להמליץ על הסאב הנ"ל ולא על סאב של DLS מהסיבה שבסט אפ הזה תוכל בעצם להינות גם מעולם הSPL וגם מעולם הSQ

כמובן באמצעות טיונינג נכון

בברכה

D.C

earthquake sound frik

 

פורסם

תודה רבה רבה על התגובה!

אשמח אם תביא לי לינקים למוצרים הנ''ל שרשמת כי בשבילי זה כרגע סינית

אני רק עכשיו חוקר את הנושא לעומק...

וכמובן אם יש עוד המלצות לסט קומפלט שאני יביא אאני ישמח לשמות שוב :)

בקשר ללנזר סדרת VIBE לקומפונט קדימה איך הם?

מגבר קארנץ'

וסאב של קיקר?

תודה שוב חן.

פורסם

הרכיבים שיש לחבר שלך הם מאוד פשוטים, לא הכי אמינים שבעולם ולא איכותיים בעליל, אולי עכשיו זה נשמע לך טוב כי זה סאב מחברה טובה שדי מפציץ וזה עדיין קומפוננט ולא איזה קואקסיאלי שבא סטוק עם הרכב, ומגבר- ימים יגידו (הם הגידו לי...).

 

JBL GTO 75.4 חזק ואמין

סאב cerwin vega HED, heartz es, image dynamics

קומפוננט הרץ, מורל, JBL

HU Panasonic CQ-C5301U/5401U

 

תשמע את הקומפוננטים, יש פה אחלה פוטנציאל

לי יש את הפנסוניק ואת הסרווין וגה, ויכול להמליץ עליהם לטובה, הר"ד טוב ואיכותי, ולא ישבור לך את הכיס, הסאב הוא אחד הטובים למחיר שלו, אם כי לא התנסיתי עם הסדרה הנמוכה של ID כמו שהתנסיתי עם הסרווין וגה

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

איך מערכת קומפלט מבוססת על אלפיין

קומפונט קדמי

מגבר

סאב והד יוניט?

 

יש לי עד 4K ...

 

יש לי אפשרות להביא מארה''ב את המערכת

מה הייתם מביאים מארה''ב עד 4K ?

 

ואם בארץ עד 4K אז מה הייתם ממליצים בנוסף למה שרשמתם

שוב תודה.

×
×
  • תוכן חדש...