Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז ככה

אתמול הייתי בחנות מול של אביזרי רכב מול הפרסי

וראיתי שם מנורות דמוי קסנון של פיליפס במחיר 160 ש'ח(אם אסור לפרסם מחיר אז בבקשה למחוק)

ולפי מה שראתי חלק אומרים שהם נותים אור צהוב,וחלק אומרים לבן

אני רוצה לדעת בוודאות איזה אור המנורות נותנות

 

 

היית בחנות שנקראת GTLV וראית את סוג המנורה שרשמתי בתגובה מס' 6 - PHILIPS BlueVision.

יש לך גם תמונה מצורפת של הנורה בפעולה בתגובה מס' 6.

אין מה לראות ולהגיד, אתה מוזמן להתבונן בתמונה.

 

כדי להבחין באור הלבן חשוב שהפנס יהיה מבריק ולא דהוי ושהעדשה תהיה נקייה.

 

זה עדיין לא קסנון, אך זה קרוב לכך.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

טל טוען שהן נותנות גוון לבנבן,הוא גם הביא תמונה שלהן מורכבות אצלו ברכב וגם שם ניתן להבחין בכך.

הMTEC שוב,יתנו גוון לבן בוהק עם נגיעות של כחלכל עדין,והן הכי קרובות לקסנון[כל מי שרוצה אותן במציאות ולא בתמונה ומכיר קסנון באמת ,אומר לי שהגוון הכי זהה וקרוב לדבר האמיתי שכימעט אי אפשר להבחין ]

כמו שכבר ראית בסירטון שהבאתי ובתמונה.

אבל אותם יש רק באיביי.

 

ושוב נחזור לפיליפס,אני ראיתי אותן בתמונות [לא במציאות] ואכן יש להם גוון לבן עדין וחמוד-אי אפשר לומר עלייהן שהן לא מרשימות וזהות לנורה H4 אוסרם רגילה.

 

נ.ב:לכל מי ששאל בפרטי ולא הבחין-התמונת משתמש שלי בצד היא איננה עם הMTEC 4750K אלא עם נורות OSRAM רגילות למישעי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אז יש לנו פה 2 סוגי נורות

האחת של פיליפס כמו שראיתי שנותנת גוון לבן גוון 4000K

ויש את ה MTEC 4750K אשר נותנת גוון לוון עם נגיעה של כחול(רכישה באמצעות EBAY בלבד)

ונכנסה עכשיו לתמונה מנורה שלOSRAM

מי מבין השלושה עדיפה יותר

אני כמעט סגור לרכוש את המנורות של הפיליפס,מחר אני הולך ל GLTV

הזמנתי אצלהם מאותתי צד שקופים וגם לרכוש על הדרך מנורת קסנון

פורסם

טל, ידוע לך אם ב-GTLV ניתן לרכוש את נורות החנייה של פיליפס?

 

נ.ב,

איזה נורות אני צריך לפנסי ערפל באיביזה 08?

 

תודה מראש :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אז זהו, שבפעם האחרונה שהייתי שם הם מכרו את נורות החנייה רק בנוסף לסט של מנורות דרך H1, H4 וכדו'.

 

אני אשמח אם חברנו שהולך לשם מחר יוכל לברר ולחדד את הסוגייה.

ואני אמשח אם יותר מזה, אם מישהו יוכל לדבר איתם מחר ויברר אם אפשר לעשות מעין קנייה מרוכזת קטנה

של נורות w5w (נורות חנייה)- של PHILPS מסוג BlueVision.

 

אני מעוניין ברכישה נוספת של (לפחות) 4 נורות w5w.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
OSRAM זוהי הנורה הרגילה שמורכבת ככל הנראה אצלך כרגע.

 

אתה טועה ידיד,אני ציינתי שיש לי את סוג הנורות הפשוטות אלה שמוכרים באוטו דיפו

אז לסיכום איזה נורות יתנו לי גוון לבן עם נגיעה כחולה ומקסימום ראות ברורה בדרך

פורסם

OSRAM היא חברה בדיוק כמו HELLA, PHILIPS וכדומה.

 

גם ל-OSRAM יש נורות פשוטות בדיוק כמו לשאר החברות. בדר"כ 99% מהנורות שהן בשוק הן 'פשוטות'.

 

נורות פשוטות לא חייבם לקנות ב-'אוטו-דיפו'.

 

 

 

תקנה מה שאתה רוצה! :x

קיבלת כבר את כל חוות הדעת שאתה יכול לבקש.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
אז זהו, שבפעם האחרונה שהייתי שם הם מכרו את נורות החנייה רק בנוסף לסט של מנורות דרך H1, H4 וכדו'.

 

אני אשמח אם חברנו שהולך לשם מחר יוכל לברר ולחדד את הסוגייה.

ואני אמשח אם יותר מזה, אם מישהו יוכל לדבר איתם מחר ויברר אם אפשר לעשות מעין קנייה מרוכזת קטנה

של נורות w5w (נורות חנייה)- של PHILPS מסוג BlueVision.

 

אני מעוניין ברכישה נוספת של (לפחות) 4 נורות w5w.

אני גם ישמח-אם מחר אסיף יוכל לברר את הסוגיה בדבר קניה ניפרדת של נורות חניה מסוג פיליפס בלו ,במידה וכן אני מציע לערוך קניה קבוצתית כיוון שיש בפורום לפחות 7 אנשים שמעוניינים במוצר.

אגב אסיף,הOSRAM דמוי קסנון לא ברמה של הפיליפס ובטח שבטח ברמה של הMTEC מבחינת הגוון המתקבל[בOSRAM הוא לא מצליח להיות לבן ובטח שלא לבן כחלחל,הגוון בOSRAM שראיתי על רכב הוא צהבהב עם נגיעה עדינה של לבן-לא משהו ששווה את ההשקעה והשינוי הזניח]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אז זהו, שבפעם האחרונה שהייתי שם הם מכרו את נורות החנייה רק בנוסף לסט של מנורות דרך H1, H4 וכדו'.

 

אני אשמח אם חברנו שהולך לשם מחר יוכל לברר ולחדד את הסוגייה.

 

אז מחר אני ירכוש את הפיליפס ,בקשר למה לברר לך ומה לשאול

נ.ב בפנס הקדמי מורכבת מנורה H4 ובצד חלק נפרד מהמנורה

יש בקלית (אורות רוחב) עם מנורת לד לבנה

עריכה:היה לי בעיה עם העלאת התמונה עכשיו זה הסתדר

 

1.jpg

פורסם

1.לברר ולשאול האם ניתן לרכוש בניפרד נורות חניה 5W של פיליפס BLUE VISION ,ואם כן מה המחיר לזוג?

ומה המחיר למעל 7 זוגות?

 

2.יכול להיות שאתה גם מדבר על מנורת חניה החולקת את אותה נישה בבקלית עם נורת הH4.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף וטל, אם ניתן לרכוש את הנורות חנייה בנפרד - אני ועוד חבר'ה בפנים :-)

 

ירדנו מהלדים - על רובם יש אזהרה שאינם מתאימים לפנסים ראשיים

עלולים להשרף מהחום שמפיצות הנורות הראשיות. באסה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל על זה דיברתי,אנחנו בערך 7-15 חברה אשר מעוניינים לרכוש את הנורות הנ"ל.

אני מציע שמחר אחרי שאסיף יברר את הסוגיה ובהנחה והוא איש בשורות אשר יבשר לנו שניתן לרכוש את הנורות בניפרד ויש מחיר טוב לקניה כקבוצה,אז ניפתח תרד מסודר לקניה קבוצתית של המוצר בו כל חבר פורום רציני שמעוניין במוצר ירשום את עצמו ופרטיו,ונארגן לנו קניה קבוצתית.

[אני מעריך שעכשיו הביקוש שלנו עומד בבאיזור ה10 חברי פורום אבל אם פתיחת התרד הקבוצתי אני מאמין שהמספר יקפוץ אם לא יוכפל].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...