Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצאתי פונטו..מה דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על פונטו xtz 75 שנת 98. 110 אלף קילומטר. צריך לעשות טסט בעוד חודש!יש לו מגנזיום.הגה כוח.אחד של האוטו קצת שריטות ושקעים קטנים כאלה. יש לו הזעקה , נעילה מרכזית, חלונות קדמיים חשמליים. הוא כנראה משאיר לי פאנל של המערכת ו2 רמקולים (יש לו עוד 2 ועוד מגבר וסאב אבל הוא לא משאיר :)) , הוא החליף מצבר לפני שנה וחצי. יד שלישית.

הוא רוצה מחירון אבל

מוכן להוריד ל18,000 שח.כדאי? (בתנאי שהבדיקה יוצא טוב,הוא מתחייב למנוע ושסי).

 

נ.ב.אפשר למחוק את ההודעה שלי על הגה כוח אם היא מפריעה

פורסם

א- לנסות לוודא אמיתות קילומטרא'ז - חשוד מאוד אבל לא מופרך לגמרי (תבקש לראות ספר טיפולים /דו"ח טיפולים מהמוסך-אם זוייף הקילומטר'אז תתרחק.

ב- לאחר שתבדוק את עניין הקילומטרא'ז כדאי לקחת את הרכב לבדיקה אצל פחח שאתה מכיר,שיספר לך את סיפור השילדה /לא שילדה ולבדוק במשרד הרישוי את עניין הבעלים (היו כאלה פונטו גם בהשכרה-אמור להיות מצויין גם ברשיון הרכב).

ג- אם תקח את הרכב לבדיקה במכון תוריד לו את עלות הטסט מהמחירון ועוד חצי מהתיקונים ותקנה אם אכן הרכב מוצא חן בעיניך.

מכיוון שמועד הטסט קרוב לא הייתי לוקח סיכון באשר לכמות התיקונים במיוחד הבטיחותיים שצריך להעביר את הרכב ועלולים להיות יקרים: הגה,בלמים,ציריות,זיהום אוויר.

אפשרות אחרת היא לבקש מהמוכר אם הוא מתעקש על המחיר הזה,שדרך אגב קרוב מאוד למחירון,שיעביר את הרכב טסט בעצמו ולאחר מכן תמשיכו במו"מ לקניה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הבעיה היא שהוא לא מוכן להוריד את המחיר או לעשות טסט בעצמו...בעיקרון הוא מתחייב על בעיות רציניות-גיר מנוע שלדה וכו'..אם יש משהו,מורידים מהמחיר.אבל מחיר של טסט לא מוכן להוריד.לפי מה שהוא אומר המחירון הוא 19600..אני הבנתי שזה 19100..אולי אני טועה..אז הוא מוריד ל18. כביכול מוריד לי 1600 שח. :-\ האם רק בגלל מחיר הטסט לפספס את הרכב? כי הלימודים מתקרבים וזה עיקר הסיבה שאני קונה בגללה רכב.וגם כבר התייעשתי.חיפשנו הרבה,יש כאלה שלא מתחייבים בבדיקה בכלל,או שהבדיקה דפוקה,או שאין הגה כוח בכלל.

פורסם

בכל זאת לפני שתמשיך,גלוש עוד הערב למחירון או צלצל מחר בבוקר לסוכן הביטוח שלך ותבדוק את המחירון.

אין לפרסם כאן מחירים מהמחירון והמידע נועד לעזור לך בלבד,מה עוד שאינני יודע את המחירון ואפילו לא בערך...

זה סיכון לא פשוט,כמו כתבתי לך אם יתגלו ליקויים כמו הגה,בלמים אחוריים,ציריות-נכון שזה לא שאסי או מנוע אבל על תיקונים כאלו גם משלמים כסף במוסך ולא תמיד מעט.

אם תאמת את הקילומטרא'ז כפי שכתבתי לך ותגיע להסכמה עם המוכר לאחר בדיקה על הפחתת מחיר לפי הליקויים-סביר בהחלט

וזאת כמובן בהנחה שהרכב לא עבר תאונה קשה /לא היה בהשכרה-חשוב לבדוק !!!

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

נ.ב.חבר'ה אני בחורה....

בוודאי...היום חבר שלי אמור להפגש איתו אם יספיק\או מחר ולעשות בדיקה.אמרתי לו לפני שהם עושים בדיקה שיגיד לו שאם יש משהו רציני כמו ברקס גיר הגה אז מורידים במחיר.אם יהיה כתוב את כל השטויות האלה שתמיד הם כותבים כדי לצאת מזה נקי אז ברור שלא נוריד לו כי זה שנת 98 זה לא יכול להיות חדש חדש...הוא גם מוריד לנו כבר קצת כביכול..מבחינתו,כי מבחינתינו זה לא עוזר כי יש לעשות טסט...

נ.ב.אין לי סוכן ביטוח חחחח בדקתי את המחירון ביצחק לוי באינטרנט...אבל אולי טעיתי בדגם..יש כמה xtz 75 ? אצלו זה הגיע עם מגנזיום...אולי זה דגם אחר...

פורסם

קוד הדגם מופיע לדעתי ברישיון הרכב של המוכר -בקשו לראות אותו.

כל סוכן ביטוח שתרימי אליו טחפון יאמר לך את מחיר הרכב לפי הדגם.

שיהיה במזל ובהצלחה !!

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...