מה דעתכם על פונטו xtz 75 שנת 98. 110 אלף קילומטר. צריך לעשות טסט בעוד חודש!יש לו מגנזיום.הגה כוח.אחד של האוטו קצת שריטות ושקעים קטנים כאלה. יש לו הזעקה , נעילה מרכזית, חלונות קדמיים חשמליים. הוא כנראה משאיר לי פאנל של המערכת ו2 רמקולים (יש לו עוד 2 ועוד מגבר וסאב אבל הוא לא משאיר ) , הוא החליף מצבר לפני שנה וחצי. יד שלישית.
הוא רוצה מחירון אבל
מוכן להוריד ל18,000 שח.כדאי? (בתנאי שהבדיקה יוצא טוב,הוא מתחייב למנוע ושסי).
נ.ב.אפשר למחוק את ההודעה שלי על הגה כוח אם היא מפריעה