Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה לכל מי שנכנס לעזור לי אני חדש פה

קוראים לי רן נעים מאוד...

 

אם מישהו יכול לעזור לי זה דחוף

קיבלתי לא מזמן פג'ו 205 עכשיו אני רוצה לשפר אותה רק חיצונית

צביעה,חצאיות,גלגלים,rims,אגזוז לחץ ואולי גם נאון

כמה הסיפור הזה יכול לעלות לי ספציפי לאותו הזה ומאיפה אני משיג את כל אלה?

תודה רבה לכל העוזרים!!!:-)

פורסם
קודם כל תודה לכל מי שנכנס לעזור לי אני חדש פה

קוראים לי רן נעים מאוד...

 

אם מישהו יכול לעזור לי זה דחוף

קיבלתי לא מזמן פג'ו 205 עכשיו אני רוצה לשפר אותה רק חיצונית

צביעה,חצאיות,גלגלים,rims,אגזוז לחץ ואולי גם נאון

כמה הסיפור הזה יכול לעלות לי ספציפי לאותו הזה ומאיפה אני משיג את כל אלה?

תודה רבה לכל העוזרים!!!:-)

 

אהלן רן , נעים מאוד.

 

מה תקציבך?

תמונה של הרכב תעזור.

פורסם

שלום חצאיות טמבונים ובכללי הבודי קיט אתה יכול ליקנות פה- 036164377 "הנדסת החלומות" משהוא כמו 4000 שקל לכול הבודי קיט.

צביעה תישאל בפורום אל פחח מומלץ באזור שלך זה גם משהוא כמו 4000 שקל.

האגזוז שאתה מתכוון אליו זה אגזוז זרימה חופשית-מנוע 4 פעימות. חפש בגוגל יש מלא חנויות שיפורים שמוכרת המחיר הוא בסביבות ה1500 שקל.

ניאון גם תחפש בגוגל יש מלא שמוכרים זה משהוא כמו 1000 שקל.

חישוקי מגנזיום אתה יכול להשיג בכול פנצריה או חנות שיפורים. תלוי באיכות שלהם אבל ניראה לי שאתה יכול להיסתפק במשהו שיעלה לך 2000 שקל.

ושאלה שלי:-): מישהוא יכול להסביר לי מה זה RIMS?

פורסם

התמונה שצירפת היא של פיג'ו 205 GTI 1900.

יהיה לך קשה להגיע למראה כזה, פשוט בגלל שכבר קצת קשה למצוא ג'אנטים כאלו, חצאיות, פסי קישוט, סמלים וכו' וכו'.

 

 

ב5-6 אלף ש"ח אתה יכול לעשות פחחות וצבע יפים ויסודיים לכל הרכב, ואפילו להשלים פסי קישוט וחצאיות מקוריות לרכב. אם אתה מתפשר על איכות הצבע, אולי תוכל לקנות גם ג'אנטים יפים וסט צמיגים סביר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בכל אופן תודה לכולם בעיקר לך שניר עזרת לי ים!

ואחרי שאני יסדר אותה אני ייעלה תמונה תגידו איך ייצא=)))תודה רבה!

 

rims זה ג'אנטים אחי תחפש בגוגל זה יימצא לך הרבה=)

פורסם

מה לא מובן בלקרוא את כללי הפורום . זה חובה . פיזדייט .

 

שם רשום בבירור ש"שיפורים" חיצוניים לא קשורים לפורום הזה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...