Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברצוני לקנות רכב בסכום של עד 50000 ש"ח, בין השנים 2004 - 2000.

(אני מעריך שרכבים שהיו בבעלות ליסינג או שכירות יכנסו לטווח המחיר)

 

נתונים שצריך לקחת בחשבון:

  • נסיעה יומיומית של בערך 80 ק"מ (רק כ-10 ק"מ מתוכם זוהי דרך עירונית).

קריטריונים של הרכב:

  • צריכת דלק נמוכה.
  • נוחות נהיגה.
  • טיפולים ואחזקה סבירים.

אשמח לקבל את המלצותיכם

 

תודה מראש

פורסם

שלום ,

שתי רכבים יענו לך על הדרישות:

1.אלמרה פרפקט(02):אמינות בלתי רגילה, אחזקה נמוכה, בטיוחת טובה(4/5) וצריכת דלק נמוכה.

2.פורד פוקוס(02):נוחות נסיעה טובה מאוד,בטיחות גבוהה מאוד,אחזקה נמוכה ואמינות די טובה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
האם הכוונה לדגמים עם נפח מנוע 1600? (משום שיש פוקוס עם נפח 2000 וניסן עם 1800)

 

אסביר את התשובה שלי:

1.פרפקט 1.8 - למרות גודלו של המנוע הוא מתנהג כמו מנוע 1.6 (114 כ"ס), לכן גם צריכת הדלק טובה.

המנוע הוא בעל תיזמון שסתומי יניקה משתנה, במילים אחרות מנוע יעיל וחסכן יותר.

הפרפקט 1.6 - לא מומלצת , כיוון שהאלמרה "גדולה" על מנוע 1.6, ולכן הרכב מרגיש חלש.

אם כבר פרפקט, אז רק ה- 1800.

 

2.פוקוס - אני ממליץ על פוקוס 1.6 , למרות שהוא קצת חלש, למעט זאת אין לו הרבה חיסרונות.

כמובן בפוקוס 2.0 בעיית המנוע החלש נפתרת, אבל אז אתה תסבול מצריכת דלק גבוהה הרבה יותר.

אם כבר פוקוס, אז 1.6(יתרונותיו עולים בהרבה על המגרעותיו).

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

תודה על התשובה העניינית והמקצועית

 

מה לגבי מזדה לנטיס LX? אפשר לקחת בחשבון? (פשוט קל יחסית למצוא את המודל הזה בשוק ובנוסף הוא נכנס לטווח המחיר)

פורסם
תודה על התשובה העניינית והמקצועית

 

מה לגבי מזדה לנטיס LX? אפשר לקחת בחשבון? (פשוט קל יחסית למצוא את המודל הזה בשוק ובנוסף הוא נכנס לטווח המחיר)

לגבי המזדה אין לי המלצה כיוון שאיני מכיר את הרכב, אני יודע רק באופן כללי.

רק קח בחשבון שהביטוח הלנטיס מאוד יקר.

ורבים מהלנטיס LX היו בליסינג, לכן תנסה לחפש את הדגם המפואר (GLX).

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...