Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

האים מישהו מכיר היכן מוכרים תחליפים זולים למשאבות שפריצר ?

אצלי בקאיה פרגיו הלכה המשאבה ובמוסך רוצים 700 ש"ח

אשמח אם למישהו יש רעיון

תודה מראש

 

8)

IMG_1866.jpg

פורסם

:shock::shock::shock::shock:

 

קניתי אחת ב-38 שקל (לרכב אחר).

 

שמע, זה רכיב פשוט. קח את החלק לחנויות חלפים שונות ותתאים משאבה דומה מבחינת חיבורים למיכל ולחשמל.

 

זה לא עסק מסובך. 700 שקל? למה מה קרה....

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
שלום לכולם,

האים מישהו מכיר היכן מוכרים תחליפים זולים למשאבות שפריצר ?

אצלי בקאיה פרגיו הלכה המשאבה ובמוסך רוצים 700 ש"ח

אשמח אם למישהו יש רעיון

תודה מראש

 

8)

מצאתי באינטרנט ב 74 ש"ח

האם זה זול ?

http://www.automeital.co.il/index.php?page=shop.product_details&category_id=63&flypage=shop.flypage&product_id=425&option=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1&Itemid=26

פורסם

לא! כזה בדיוק (!!!) קניתי, ב-38 שקל בחנות.

שים לב שחיבור החשמל שלו מתאים אצלך (זה חיבור של פיאט דוקאטו....למשל).

 

מהאינטרנט כדאי לקנות רק מה שב-ד-י-ו-ק מתאים לך....ויש גם עלות משלוח.

 

קפוץ לחנות יואל, היית סוגר את הפינה הזו מזמן.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
לא! כזה בדיוק (!!!) קניתי, ב-38 שקל בחנות.

שים לב שחיבור החשמל שלו מתאים אצלך (זה חיבור של פיאט דוקאטו....למשל).

 

מהאינטרנט כדאי לקנות רק מה שב-ד-י-ו-ק מתאים לך....ויש גם עלות משלוח.

 

קפוץ לחנות יואל, היית סוגר את הפינה הזו מזמן.

תודה היתי בבוקר בחנויות ולא היה

מחר אנסה שוב

הרבה תודה

פורסם

קארס פארטס בכ"ס מיבאים חלקים מקוריים לקאיה כולל מנוע שפריצר במחירים מאוד נמוכים בערך 10% ממה שהחברה רצתה

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...