Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימוד נהיגה על ג'יפ או רכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וכמו שנאמר לג'יפ יש יותר כוח זמין לעקיפות או להאצה מאשר ליונדאי גטס

 

 

נכון, אבל לא יותר מלאוקטביה דיזל (יש לו יותר כוח אבל הוא שוקל הרבה יותר)

 

 

דבר שני,לדעתי עדיף על ג'יפ..כי הוא מקנה ביטחון וגם יותר קשה לנהיגה.

חניות יותר קשות..תימרונים יותר קשים..

 

 

ואלה יתרונות לדעתך? הרכב הראשון שנוהגים בו דווקא צריך להיות רכב שקל להסתדר איתו, לאחר שצוברים קצת ניסיון יותר קל לנהוג ברכב גדול. בתור רכב ללימוד נהיגה לא צריך רכב שקשה לחנות ולתמרן איתו.

"ai motoare capul doare"

פורסם

יש הרבה מורים שמלמדים על BMW 120/AUDI TT

איפה ראית מורה נהיגה שמלמד על אודי TT?



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני למדתי על פולסוואגן גול (כן, גול. לא גולף) ועל הדגם הדרום אמריקאי של האופל קורסה, שנקרא "CHEVROLET CORSA EVOLUTION". זה דגם הרבה פחות טוב ממה שיש בארץ.

 

 

בחיים שלי לא שמעתי על VW GOL

נראית מגניבה מאחורה כמו פג'ו 205

Pajero, Clio

And my spectacular Megane:king:

פורסם
מאחורה היא נראית ככה, ויש גם גרסאות מיוחדות, כמו גרסת ראלי.

 

 

גדול. אף פעם לא שמעתי וראיתי את הרכב הזה.

Pajero, Clio

And my spectacular Megane:king:

פורסם

למדתי נהיגה על הונדה אקורד דיזל. מהדור הישן. זה מה היה אז..

למרות שהיא לא טנק.. אני זוכר שהגודל שלה הפריע לי. תמיד. אז ג'יפ? לא תודה.

GS300.

פורסם

Kernel אני אספר לך משהו.

אח שלי למד אצל מורה שחבר שלו המליץ עליו.

אח שלי לא עבר 2 טסטים, וכשהוא הלך למורה שאני אלמד אצלו הוא ישר עבר.

 

מה אתה יכול להגיד על זה?

ואני מעדיף להקשיב לאבא שלי מאשר לחברים.

בכל זאת, אין כמו משפחה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
נכון, אבל לא יותר מלאוקטביה דיזל (יש לו יותר כוח אבל הוא שוקל הרבה יותר)

 

 

 

 

ואלה יתרונות לדעתך? הרכב הראשון שנוהגים בו דווקא צריך להיות רכב שקל להסתדר איתו, לאחר שצוברים קצת ניסיון יותר קל לנהוג ברכב גדול. בתור רכב ללימוד נהיגה לא צריך רכב שקשה לחנות ולתמרן איתו.

 

כן.

אני יכול לסכם את זה במשפט "קשה באימונים,קל בקרב"

האימונים זה השיעורי נהיגה עצמם..הקרב זה הרכב הפרטי שיהיה לו בעתיד.

עד לטסט אני בטוח שהוא יתרגל לג'יפ.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

×
×
  • תוכן חדש...