Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .. אני רוצה לפרק את הלוח שעונים בישביל להחליף נורות ולצבוע את הפלסטיק

 

השאלות שלי הם ככה :

1.באיזה תקלות/סכנות אני עלול להתקל

2.האם אני צריך לנתק את המצבר לפני ?

3.האם יהיה לי בעיה לנתק את הקונקטורים המחוברים למד מהירות וקילומטראג' וכו' והאם תיהיה בעיה לחבר אותם חזרה

4.האם אני צריך עוד כלים חוץ ממברגה פשוטה

5.ניסיתי לפרק והגעתי למצב שהפלסטיק לא יצא בקלות (לפני פירוק הפלסטיק שעוטף את ההגה) נתקלתי בקצת בעיה לפרק את ההגה

השאלה היא אם צריך למשוך בטיפטיפה כוח ? או שזה אמור להשלף חלק

 

כל עצות יתקבלו בברכה

תודה רבה וגמר חתימה טובה

פורסם

קבל עצה בתקווה בברכה..

גש לחשמלאי רכב, שריפת לוח השעונים וקצר בעת ההרכבה, הם סיכון סביר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה,

אך חשמלאי בטח יקח לי על זה המון כסף שאין לי כעת להשקיע ...

אולי בכל זאת .. לאט בזהירות ובבטיחות אני ינתק ויחבר את לוח השעונים כאשר המצבר מנותק

עדיין קיים אותו סיכון ?

פורסם

מניסיון בעת פירוק לוח שעונים באודי.

 

אם אתה ממש רוצה לפרק ולעשות לבד, קודם כל תתאמן על רכב מושבת.

כך תדע היכן מסתתרים כל הברגים, מה הולך למה, ומהי הדרך הטובה ביותר לפרק את הלוח ולהרכיבו בחזרה.

 

חוץ מזה, תעבוד לאט, תנסה לפרק לפי סדר (עדיף לצלם כל שלב), אל תתעצבן ובשום פנים ואופן לא בכוח!

לא יוצא משהו, חפש מה מחזיק אותו, לאט ובעדינות, תזכור שהפלסטיק של הלוח עומד בשמש כבר 16 שנים, הוא עייף,יבש, ומאוד שביר.

 

בהצלחה.

פורסם

הסיכון יהיה כשתבר את המצבר שוב לאחר העבודה שלך, ובמקרה של צר שריפת הרכב ולוח השעונים, תעלה יותר מאשר לקפוץ לחשמלאי.

לקנות רכב, זה לא חוכמה, יש צורך לתחזק אותו, ובשביל זה יש מוסך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מניסיון בעת פירוק לוח שעונים באודי.

 

אם אתה ממש רוצה לפרק ולעשות לבד, קודם כל תתאמן על רכב מושבת.

כך תדע היכן מסתתרים כל הברגים, מה הולך למה, ומהי הדרך הטובה ביותר לפרק את הלוח ולהרכיבו בחזרה.

 

חוץ מזה, תעבוד לאט, תנסה לפרק לפי סדר (עדיף לצלם כל שלב), אל תתעצבן ובשום פנים ואופן לא בכוח!

לא יוצא משהו, חפש מה מחזיק אותו, לאט ובעדינות, תזכור שהפלסטיק של הלוח עומד בשמש כבר 16 שנים, הוא עייף,יבש, ומאוד שביר.

 

בהצלחה.

 

 

תודה רבה לך ... עזרתה לי מאוד !!

יש קצת בעיה למצוא רכב מושבת אבל אני יסתדר

אני ממש רוצה לפרק ולעשות לבד,

אני קצת מפחד ממה שצביקה אמר אבל נשקול את זה אם שווה את הסיכון

למרות שאם לאט ובזהירות אני יחבר הכל כמו שפירקתי לפי דעתי אני לא אמור להתקל בבעיה

פורסם

יש לי עוד שאלה ...

כשאני מפרק את הקונקטורים שמחוברים ללוח שעונים .. יש אפשרות להוציא איתם את הלוח שעונים ואז לנתק אותם ואחרי זה לחבר תוך כדי שאני רואה מה אני עושה ?

או שאני צריך להכניס תיד ולנתק ולחבר בצורה עיוורת

פורסם

סליחה על ההקפצה

אבל מישו יכול בבקשה להחזיר לי תשובה אם יש לי אפשרות לנתק ולחבר את הקונקטורים כשהם בחוץ כלומר שאני רואה מה שאני עושה ולא עושה זאת בצורה עיוורת ?

פורסם

לא סיפור כזה מסובך.

אתה צריך חוש טכני ולסמוך על עצמך .

ללכת שלב שלב ולזכור ,לרשום מה עשית כל פעם.

לא בכח.

בניתוק הקונקטורים או חיבורם צריך רגש.

בניתוק צריך לתחוב בעדינות מברג טסטר בין הפלסטיק של הקונקטור ללוח המודפס ולקוות שלא ישבר וזה עם רגש כאשר אתה עובד כל פעם על נקודה אחרת של הקונקטור ומשחרר אותו מעלה במידה שווה בכל צד.

יש פינים קטנים .

כשאתה מחזיר את הקונקטור לשים לב להכניס לפי המגרעת ולא בכח . אחרת ישבר ולא יחובר נכון.

צריך סבלנות.

אם אתה רואה שקשה לנתק את הקונקטור מהמעגל המודפס-תניח. אתה תגרום נזק וחבל.

עשיתי עבודות כאלה במספר סובארו שהיו לי וזה בדיוק כמו בטנדר סובארו .

פורסם

אוקי וכשאני מנתק אותם אני צריך להכניס את היד למאחורי לוח השעונים ובצורה עיוורת לנתק ? או שאני מוציא את הלוח ואז מנתק ואז גם אני רואה מה אני מוציא

 

וצריך לפרק את המכסה שעוטף את ההגה בישביל להוציא את הלוח ?

×
×
  • תוכן חדש...