Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה התקדמה תעשיית הרכב ב-10 שנים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקדמה, התקדמה הרבה. אבל מעניין לראות, כי בהשוואה רכב מול רכב, ההבדלים לא כל כך גדולים.

 

בגיליון TOP GEAR האחרון ישנה סקירה של 10 השנים הראשונות בתולדות הגיליון. בתוך הסקירה גם הובאו שני קטעים מעניינים.

 

הראשון: השוואה בין פורד אסקורט 1.8 16V ג'יה שנת 1993 ופורד פוקוס 1.8i ג'יה שנת 2003. עשר שנים הבדל ותראו את ההבדלים:

 

----- אסקורט פוקוס

מחיר: 12,225 14,000 (פאונד)

0-60: 10 10.3 (שניות)

סופית: 187 198 (קמ"ש)

הספק: 104 113 (כ"ס)

הספק-משקל: 92 102 (כ"ס לטון)

משקל: 1145 1129 (קילוגרם)

צריכת דלק: 14.8 15.7 (מחוץ לעיר, ק"מ לליטר)

אורך: 4.23 4.15 (מטרים)

ABS: אופציה סטנדרט

בקרת אחיזה: אין אופציה

כריות אוויר: נהג נהג ונוסע

מזגן: לא כן

חישוקים קלים: כן כן

מחשב דרך: לא כן

CD: אופציה אופציה

 

השני: השוואה בין כל המכוניות, במספר קטגוריות. שימו לב:

 

1993:

 

היקרה ביותר - בנטלי קונטיננטל R, עלתה 180,120 פאונד.

הזולה ביותר - לאדה ריבה 1.5E, עלתה 3,905 פאונד.

המהירה ביותר - למבורגיני דיאבלו, 3.9 שניות ל-60 מייל.

האיטית ביותר - ניסאן סרנה 2.0D SLX, רק 31 שניות ל-60 מייל.

 

2003:

 

היקרה ביותר - קואניגסג 4.7, עולה 354,500 פאונד.

הזולה ביותר - פארודוה קאליסה 1.0 EX, עולה 5,129 פאונד.

המהירה ביותר - קייטרהם סופר 7 1.8 סופרלייט R500, רק 3.4 שניות ל-60 מייל.

האיטית ביותר - פיאט דובלו 1.9D SX, רק 20.9 שניות ל-60 מייל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

----- אסקורט פוקוס

מחיר: 12,225 14,000 (פאונד)

 

זה כל ההבדל במחיר??

 

מעניין בכמה אחוזים המחירים בארץ השתנו מ93' 8)

 

 

- חבר קיבל אלנטרה חדשה 2004 לאחרונה, השוותי אותה לכריזמה 98 שיש בבית,

6 שנים והמשפחתית הממוצעת בארץ לא התקדמה משום בחינה שהיא.

פורסם

מה עם נוחות?

אמינות?

בטיחות?

 

זה לא מעניין אותכם?

פה דווקא לדעתי השיפור גדול מאד :roll:

 

 

ערך מוסף:

גמישות מנוע, מרווח טיפולים, ידיות אחיזה...

(תודה צוקי :wink: )

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

 

----- אסקורט פוקוס

מחיר: 12,225 14,000 (פאונד)

 

זה כל ההבדל במחיר??

 

מעניין בכמה אחוזים המחירים בארץ השתנו מ93' 8)

 

 

- חבר קיבל אלנטרה חדשה 2004 לאחרונה, השוותי אותה לכריזמה 98 שיש בבית,

6 שנים והמשפחתית הממוצעת בארץ לא התקדמה משום בחינה שהיא.

 

יפנית מול קוריאנית, לא מפתיע בכלל. חוצמזה, מלבד איבזור יש הרבה שלא רואים: גמישות מנוע, אמינות, מרווח טיפולים, אחריות יבואן, מחירי טיפולים וכד'. לא הכל כל-כך קל לראות.

 

נסה להשוות מגאן 2 לאוטו שלך, ותגיד לי מתי תתחיל לבכות.

פורסם

בפעם האחרונה שראתי ב Top Gear טיפ נידל טען שהמקלארן עולה 670,000 פאונד :!: .

בכל מקרה, מעולם לא שמעתי על ה קואניגסג 4.7 :roll: . אפשר קצת פרטים ???

 

 

גיא

Treat It Like You Love It, But Drive It Like You Hate It

פורסם
אהם אהם מה יש להם בקאר שמה? דובלו היא בהחלט לא הכי איטית, יש איטיות ממנה (הסרנה החדשה וכ"ו).

 

כנראה שמדובר על מכוניות שנמכרות כרגע שם.

 

בכל מקרה, מן הסתם דברים כמו איכות חומרים, מרווחי טיפולים, טכנולוגית מחשבים, איבזור אופציונלי, בטיחות וכולי השתפרו באופן רציני.

 

מה שמעניין הוא - שבמהלכם של 10 שנים, שבהם הייתה מהפכה טכנולוגית אדירה, השינויים באיכויות הבסיסיות של הרכב לא השתנו באופן משמעותי. נסו רגע לקפוץ 20 שנה אחורה, ההבדלים הרבה הרבה יותר גדולים. (אילו מכוניות נמכרו ב-1983?) אבל לעומת זאת ההבדלים בטכנולוגיה אינם כה מרשימים כמו היום...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בפעם האחרונה שראתי ב Top Gear טיפ נידל טען שהמקלארן עולה 670,000 פאונד :!: .

בכל מקרה, מעולם לא שמעתי על ה קואניגסג 4.7 :roll: . אפשר קצת פרטים ???

 

 

גיא

 

הנה תמונות, תריץ חיפוש בגוגל על השם תמצא הכל.

 

http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=koenigsegg&spell=1

 

 

יש פה נתונים תעיף מבט:

 

http://www.supercars.net/cars/2000@$Koenigsegg@$CCg.html

פורסם
בפעם האחרונה שראתי ב Top Gear טיפ נידל טען שהמקלארן עולה 670,000 פאונד :!: .

בכל מקרה, מעולם לא שמעתי על ה קואניגסג 4.7 :roll: . אפשר קצת פרטים ???

 

 

גיא

 

הנה תמונות, תריץ חיפוש בגוגל על השם תמצא הכל.

 

http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=koenigsegg&spell=1

 

 

יש פה נתונים תעיף מבט:

 

http://www.supercars.net/cars/2000@$Koenigsegg@$CCg.html

זה רכב סידרתי?

או עוד רכב תצוגה מהמם?

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם
בפעם האחרונה שראתי ב Top Gear טיפ נידל טען שהמקלארן עולה 670,000 פאונד :!: .

בכל מקרה, מעולם לא שמעתי על ה קואניגסג 4.7 :roll: . אפשר קצת פרטים ???

 

 

גיא

 

נכון, המקלארן באמת עולה ככה, אבל היא כבר לא נמכרת כיום...

 

בנוגע ל- KOENIGSEGG (כן, שם מפגר אפילו יותר מפגאני זונדה):

 

מנוע 4.7 ליטר V8

655 כוחות סוס עלובים למדי

3.5 שניות למאה.

240 מייל לשעה.

 

חפש בגוגל...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בהשוואה לתחומים כמו רפואה ביולוגיה ומחשבים- ענף הרכב קופא...

במכוניות בנות 30 שנה (לא 10) נמצא מזגנים הזרקות תיבות הילוכים...ואוקטן

כמו היום!

השיפור ממש מזערי....(כרית אויר ABS מחשבים לניהול)

סתם להשוואה בגודל עוצמה ומחיר- לו ענף הרכב היה מתפתח כמו ענף המחשבים

רכב משפחתי היה קטן מכורסא עולה פחות מ50דולאר ונוסע על דלק בגודל

גלולת אספירין בערך שנה

 

:evil::evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אין מה לעשות לגבי ההיתקדמות.

ההסבר היחיד שעולה על דעתי כרגע שאנחנו במעין מדרגה גבוהה שכזאת.

או שנעלה אותה,או שנעבור לתחום טכנולוגי אחר(מה שקשה לי להאמין שיקרה).

 

נכון לדעתכם?

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
בהשוואה לתחומים כמו רפואה ביולוגיה ומחשבים- ענף הרכב קופא...

במכוניות בנות 30 שנה (לא 10) נמצא מזגנים הזרקות תיבות הילוכים...ואוקטן

כמו היום!

השיפור ממש מזערי....(כרית אויר ABS מחשבים לניהול)

סתם להשוואה בגודל עוצמה ומחיר- לו ענף הרכב היה מתפתח כמו ענף המחשבים

רכב משפחתי היה קטן מכורסא עולה פחות מ50דולאר ונוסע על דלק בגודל

גלולת אספירין בערך שנה

 

:evil::evil:

 

כן , רק שהיית צריך לשדרג את המתלים כל חודשיים , המכונית הייתה עוצרת עם כל העברת הילוך , והיית מקבל בלוח השעונים מסך כחול every once in a while . בדיחה ישנה על מייקרוסופט...

 

במכוניות בנות תמותה , הרבולוציה נגמרה לפני כשני עשורים , והאבולוציה תפסה את מקומה.

המכוניות היום ה-ר-ב-ה יותר בטוחות , שקטות , מתחשבות בסביבה , צייתניות וכו'. אבל ריגושים , ביצועים וכדומה ? לא כאן תקבלו מהפכה רבותיי. אתם מתארים לכם היום יצרן שמייצר סופר 7 , 205 ראלי , או קונטאש ?

×
×
  • תוכן חדש...