Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה תקציב דל לרכיבים האלה. הייתי קונה מגבר יד שניה 4 ערוצים ב מחיר של עד 1000 ש"ח ו קונה איזה קומפוננט חמוד גם עד 1000 ש"ח. כך את הסאב של הדוד שלך לבנתיים. או שהייתי קונה קומפוננט יותר איכותי מחבר אותו בנתיים לHU ו לוקח את הסאב ומגבר של הדוד ומשתמש איתו. כשיבוא עוד כסף קנה מגבר 4 ערוצים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מעוניין ביד שנייה, תודה אבל.

 

חשבתי על לקנות קומפוננט ומגבר 4 ערוצים בשבילו ולגשר כל זוג ערוצים לצד...

למה 4? חשבתי בגלל עלויות זולות יותר אז עדיף.

 

מה אתם אומרים ?

גיא זוהר מ"היום שהיה" : מחקר חדש שיצא בודק כמה אחוזים מהסטודנטים שיש להם תואר שני, יש להם גם תואר ראשון".

פורסם

אתה בטוח שהHU שלך מספיק טוב ואין צורך לשדרג אותו? זהו החלק החשוב ביותר במערכת.

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם

כן בטוח.

בשביל מערכת הזאתי, שהיא בסה"כ ברמה סבירה, הרדיו הזה די והותר.

גיא זוהר מ"היום שהיה" : מחקר חדש שיצא בודק כמה אחוזים מהסטודנטים שיש להם תואר שני, יש להם גם תואר ראשון".

פורסם

מקפיץ.

חשבתי על:

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=27ab17dfc0ae41aef618d6ceeb579665&productid=205

 

או

 

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=27ab17dfc0ae41aef618d6ceeb579665&productid=168

 

עם המגבר הזה:

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=27ab17dfc0ae41aef618d6ceeb579665&productid=103

 

כתוב שהמגבר הזה מוציא 150 לכל צד, בגישור אני מתכוון.

 

מה אתם אומרים ?

גיא זוהר מ"היום שהיה" : מחקר חדש שיצא בודק כמה אחוזים מהסטודנטים שיש להם תואר שני, יש להם גם תואר ראשון".

פורסם

לא שמעתי אותו, ראיתי עליו המלצות.

 

בכל מקרה נראה לי אני יילך על זה.

כנראה שאין אפשרות יותר טובה במחיר הזה.

 

תודה :-)

גיא זוהר מ"היום שהיה" : מחקר חדש שיצא בודק כמה אחוזים מהסטודנטים שיש להם תואר שני, יש להם גם תואר ראשון".

פורסם
אתה בטוח שהHU שלך מספיק טוב ואין צורך לשדרג אותו? זהו החלק החשוב ביותר במערכת.

אם היה לי 2000 ש"ח אז לא הייתי מחליף HU אלה הייתי מחליף רמקולים. כי אם תחליף מרמקול פשוט לרמקול ב 2000 ש"ח אז בטוח תרגיש הבדל... בתנאי שיש מגבר מספיק חזק ואכותי יחסית. אם לא אז בכסף הבא הייתי קונה מגבר חזק כי זה חשוב יותר מHU משוכלל. רוב האנשים מחפשים עוצמה ולא חלקיקים קטנים וכימעט בלתי נשמעים במוסיקה. רק אחרי זה אפשר להתחיל אם HU, איטום וכל השאר.

 

לחבר שפתח את הנוסה וחבל שאתה לא מתייחס ליד 2 כי יש הרבה דברים טובים, זולים יותר. וגם עובדים לרוב :lol:

בקשר למגבר הזה הוא לא 150 לכל צד. הוא 50 וואט ל 4 ערוצים. זה לא מגבר חזק, אבל חזק יותר ממגבר פנימי של HU.

פורסם

רומן, זאת הבעיה ביד שנייה.

שאני לא יודע מה עבר עליו ,אם הוא יעבוד וכמה זמן.

למי מתאים לקנות יד שניה ?

לאנשים כאלה (ואני מאמין שאתה בינהם) שמבינים בזה. שיודעים להבדיל בין מגבר, סאב, רמקול במצב טוב לבין לא טוב.

 

150RMS הכוונה היא בגישור.

אני חשבתי לגשר כל 2 ערוצים לצד אחד של קומפוננט ואז יהיה 150.

גיא זוהר מ"היום שהיה" : מחקר חדש שיצא בודק כמה אחוזים מהסטודנטים שיש להם תואר שני, יש להם גם תואר ראשון".

פורסם

את האמת אני גם בעד יד שניה (בלי קשר לרכיבים שאני מוכר)

קניתי לפני יותר משנה וחצי רדיו דיסק מחבר פורום, ולא היה לי איתו בעיה אחת אפילו.

 

אנשים שהם די מוכרים בפורום, הם אנשים שאוהבים מכוניות, אוהבים מערכות לרכב, והם יעשו הכול כדי לשמור עליהם כמה שיותר.

ואם הם מוכרים אותם אז זה כדי להשתדרג. או כדי שאחרים יהנו מהם בגלל שלהם אין זמן לזה.

 

תחשוב על זה.

פורסם

טוב, אם אני יראה משהו מעניין ביד שנייה אני ישקול את זה.

בכל מקרה, אפשרי לגשר מגבר 4 ערוצים לקומפוננט לא ?

כלומר לגשר 2 ערוצים לקומפוננט שמאלי , ועוד 2 ערוצים לקומפוננט ימני ?

גיא זוהר מ"היום שהיה" : מחקר חדש שיצא בודק כמה אחוזים מהסטודנטים שיש להם תואר שני, יש להם גם תואר ראשון".

פורסם

במידה ואתה מחליט ללכת על מגבר 4 ערוצים בשביל קומפוננט, הייתי ממליץ לך לרחת קומפוננט קצת יותר טוב ולחבר ערוץ 1 למיד שמאלי, ערוץ 2 לטויטר שמאלי, ערוץ 3 למיד ימני, ערוץ 4 לטויטר ימני.

יהיו לך תוצאות הרבה יותר טובות.

פורסם

לא לזה התכוונתי.

הרי קומפוננט מורכב ממיד, קרוס וטויטר X2, לא ?

 

אז כוונתי הייתה לגשר שתי ערוצים ולחבר לצד אחד. ועוד שתי ערוצים ולחבר לצד שני.

ככה אני יוכל לתת יותר עוצמה ואיכות, לא ?

גיא זוהר מ"היום שהיה" : מחקר חדש שיצא בודק כמה אחוזים מהסטודנטים שיש להם תואר שני, יש להם גם תואר ראשון".


×
×
  • תוכן חדש...