Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאב מספיק חזק (ושמעתי כמה בחיי), נכון, הוא לא מפרק שמשות אבל אני לא מחפש את זה.

דרך אגב, הוא משתלב טוב מאד עם הקדמיים ויורד נמוך כשצריך וגם מוסיקה שחורה נשמעת טוב.

פורסם

כמה שילמת על ההתקנה הזאת אם אפשר לדעת בבקשה?

 

תודה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

תתחדש, אם אתה מרוצה זה אומר הכל.

ואני לא מבין למה כולם מתפלאים על זה שהקרוסים הותקנו בתא מטען, אפשר לחשוב, אין הבדל, ככה גם אם ביום מן הימים הוא ירצה לנתק את המערכת יהיה לו הרבה יותר קל לעשות זאת לבד.

ואני ממליץ לך לקנות ר"ד של קלריון, לי היה את הDXZ755 (מדהים) ועכשיו יש לי את הDB356 הפשוט אבל עדין איכותי מאד.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

ואני לא מבין למה כולם מתפלאים על זה שהקרוסים הותקנו בתא מטען

 

או, סוף סוף מישהו פה איתי :-) אני אישית ביכלל לא מבין למה ביכלל להסתיר את הקרוס אם אפשרי לשים אותו לראווה.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

כולכם אומרים "קרוס מאחורה" ויכולים לראות.

אז אם כבר הם גם יראו מגבר, סאב, אז לא יגנבו קרוס אלא מגבר, אתם לא חושבים ככה?

 

חס וחלילה שלא יגנבו.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

קודם כל, לא רואים כלום כי יש מגש, אם יראו אז זה לא משנה אם יש קרוסים או לא כי בכל מקרה יראו את המגבר והסאב.

בקשר לקומפוננט, חשוב לציין כמובן שהחוות דעת היא לפי השמיעה שלי (והאמת של עוד כמה שישבו אצלי ברכב).

המידים יורדים נמוך (אם כי לדעתי ולטעמי אפשר יותר נמוך), הם בהחלט "בועטים" כשצריך.

הטוויטרים מאד מפורטים (לטעמי) ולא "צורחים".

הדבר שהיה לי הכי חשוב למעשה זה שישמעו את הבאס מקדימה והאוזן לא תוסח לאחור בגלל הסאב ואת זה בהחלט השגתי.

הדבר שקצת מפריע לי (ויתוקן כך אני מקווה בביקור הבא אצל המתקין) הוא שהמידים יכולים לקבל עוד הרבה עוצמה אך הטוויטרים "נעצרים" הרבה לפניהם ומגבילים אותם (בוויליום גבוהה מאד הטוויטרים מתחילים "לצקצק"), לא שאני מגיע הרבה פעמים לווליום כה גבוהה אבל כשבאה המוזה...

אם למישהו יש רעיון/פתרון, אשמח לשמוע.

 

לגבי עלות ההתקנה, בסביבות 500-600 ש"ח כולל חיווט מלא.

פורסם

קשה לי לתת חוות דעת חד משמעית על המגבר כי אין לי נסיון עם הרבה מגברים.

אני יכול לומר שהמגבר מניע יפה מאד את סט הקומפוננט שדרך אגב מסוגל לקבל 160RMS.

על הנייר הוא מוציא בגישור 285RMS אך אני מרגיש שהסאב (350RMS) דורש עוד כח, יכול להיות גם בגלל שהוא בתיבה אטומה וקטנה.

סה"כ בהחלט תמורה טובה למחיר.

לאחר עבודה בוויליום גבוהה (אפילו של מספר דקות) המגבר בהחלט חם, אפילו חם מאד אבל לא משהו חריג, בטח לא למגבר ברמת כניסה.

אם התקציב שלי בזמן הרכישה היה מאפשר, הייתי קונה מגבר 2 ערוצים + מונובלוק וכך גם פחות מעמיס על המגבר שדוחף את הקומפוננט.

פורסם

לגבי עלות ההתקנה, בסביבות 500-600 ש"ח כולל חיווט מלא.

 

איפה התקנת? אתה יכול לתת המלצה על המקום , אפילו בפרטי .

כי מחיר כזה + התקנה כזאת, אני אישית לא צריך יותר.

 

תודה רבה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...