Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעה היום החלפה ראש בראש על הקורסה מבעלים של גולף קבריולט,

הרכב נראה טוב מאוד מבחוץ (יש לו צמיגים חתך נמוך לא מאושרים,זה בלגן לקבל אישור?)

מבחינת גג צריך לעשות לו מתיחה,בדקתי את זה אם דוד שלי והוא אמר לי שזה שטויות עניין של 300ש"ח בערך.

מבפנים כל הדש בורד של ה-gti כולל שעונים נראה טוב,רק חבל שאין איך להפעיל את העון גדישה :lol:

הרכב 1600 5 הילוכים יד 7 שנת 85.

מה אתם אומרים?

Corsa GT_2.jpg

cabrf4.jpg

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

לאאאאאאאאאאאאאאא נתי לא הקורסה!!!! הGT הנורמלית היחידה שאני עוד מכיר ... :(

מממ

סתם

 

תאמת נראה לי תלוי מה אתה מחפש

רק בכלליות הGOLF CABRI היא אשכרה גיפ שלא זז ... במיוחד ליד הGT ...

אם אתה מחפש את הפוזה והנוחות של הGOLF אז סבבה ... בגדול גם נשמע לי מוזר כי המחירון של הגולף אמור ליהיות המון מעל הקורסה ... למרות המצב הדי נדיר והאוטו הדי נדיר שלך.

 

ביצועים? לא ישתווה :)

 

ותבוא לבקר עוד במרכז אחי ...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לגולף יותר פוזה לדעתי...

 

לא מבין במכוניות מבחינת ביצועים נוחות וכו... אבל הגולף יפה לאללה.

 

השאלה אם יש לך כוח להתחיל להתעסק עם קבריולט ישנות, שמעתי הן עושות בעיות, ביחוד בחורף הממשמש ובא.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם
תבדוק שאסי .. לכל מכירה יש סיבה ;)

גנבת לי את הבלעדיות :lol:

אז כמו שהבנתם מזל שלא מיהרתי,דוד שלי היה עסוק ולכן לא היה לו זמן לבדוק את הרכב

אז אמרתי לבעל הרכב לא למהר ולחכות כמה ימים, בקיצור שלשום דוד שלי מתקשר אליי ואומר לי לקרוא לבחור,הוא מגיע מרימים את האוטו אחרי שנייה וחצי דוד שלי מוריד את הרכב ובלי להגיד לי כלום אומר לבחור לטוס לו מהשטח לפני שהוא שובר לו את האוטו.

מסתבר שהרכב נתפר יותר מפעם (כאשר נאמר ע"י בעל הרכב שהוא קיבל רק מכה בצד והחליפו כנף) שאסי גמור.

מסקנה "לפעמים גם לורוד יכול להיות גוון שחור..." :(

המבין יבין...

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

×
×
  • תוכן חדש...