Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רבים מאיתנו נוהגים לרכוש היום רכיבי מולטימדיה שונים לרכבנו.

ורבים עוד יותר הרמאים אשר מנסים לתחמן אותנו ולמכור לנו מוצרים ממוחזרים\תקולים\שהוחזרו מלקוח מאוכזב\מושמשים\ מתצוגה ועוד.. וכל זה מבלי לידע את הלקוח.

 

ועוד קומבינות רבות עם אחריות \ העלמות לאחר מכירה וכו'..

לכן חשבתי שפתיחת שרשור כזה יהיה דבר שיתרום לחברי הפורום אשר מהססים לרכוש מחנויות אונליין ברשת (כמוני בין היתר).

 

נכון שיש היום חו"ד עד חנויות באתר "זאפ", אך לא חסרים גם יחצני רשת היום..

אז מה היתרון בפורום? הרי גם כאן לא חסרים בטח יחצני רשת הלא כן?,

ההבדל הינו במוניטין שיש למשתמשים מסויימים כאן בפורום, אשר ידועים כאמינים ובעלי ניסיון ועם ידע רב.

------------------------------------------------------------------------------

 

אז לאחר ההסבר על השרשור ולמה פתחתי אותו, אני אגש לשאלה שלי ואשמח אם רבים כמוני יעשו זאת בהמשך.

 

האם שמעתם על חנות בשם "נינג'ה נט" http://www.ninja-net.co.il

אני רוצה לרכוש מהם רדיו דיסק אבל חושש שלא ירמו אותי וימכרו לי זבל ללא אחריות ויעלמו..

אשמח לתגובות..

 

תודה רבה! :)

פורסם

לא צריך שרשור "קומבינות" כהגדרתך.

 

יכולת לרשום איזה דגם מכשיר אתה רוצה לרכוש, ולשאול את חברי הפורום על מקומות מומלצים וספציפית לגבי האתר שציינת.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אוקי אז אני חוזר ושואל...

אני מעוניין לרכוש 5900 של פיוניר

 

ראיתי הכי זול בחנות בשם נינג'ה נט מת"א ב 1014 ש"ח

האם מישהו יודע משהו לגבי אמינות המקום?

או לחילופין הצעה מעניינת יותר?

 

תודה רבה.

פורסם

לא הייתי ממליץ לך מאחר והם בכלל לא מחזיקים מלאי ,

איך שהבנתי שהלכתי לאזור שלהם זה בכללמין משרד פרסום שכזה

 

הייתי ממליץ ללכת אליהם ,

אני לא נכנסתי לשם .

פורסם

הרושם שאני קיבלתי עליהם הוא דווקא שונה..

תוך כמה שיחות שלי עם המקום שמעתי ברקע עשרות טלפונים ואת כולם הוא הזמין לבוא לקחת.. כולל אותו.. ואפילו ביימתי קניית מכשיר תקול וביקשתי החלפה, והוא אמרה לי אין בעיה תגיע אלי מחר ותקבל חדש במקומו..

ככה ש..

עדין אני מחפש קאץ' לשמוע מישהו שבאמת קנה שם.. או חס וחלילה נדפק מהם..?

×
×
  • תוכן חדש...