Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תופעה שבאה לעיתים רחוקות גם שהמנוע קר וגם שהמנוע חם זה לא משנה...

אני מסובב את המפתח ואז יש התנעה המנוע עובד אבל כולו רועד וכניראה עובד כל 3 צילינדרים ל2שניות ואז עובד כרגיל...

זאת אומרת שאיך שהמנוע מתחיל לעבוד הוא מתחיל לעבוד על טורים נמוכים והוא רועד ורואים את זה בשעון סל"ד למספר שניות ואז מתאזן על עצמו.. זה קרה לי כבר 4 פעמים...

לפעמים גם ההתנעות ארוכות מהרגיל ולפעמים קצרות ז לא משנה אם המנוע קר או חם זה בא באקראי כזה..

מאזדה לאנטיס 97.

פורסם

יש לבדוק האם הטורים נמוכים בגלל תקלה במערכת ניהול המנוע ההצתה וההזרקה ,ובגלל זה האוטו רועד, או לחילופין בעיה מכנית בראש המנוע למשל.

 

נראה לי שלא יהיה מנוס מאבחון הרכב בפועל מעבר לדפים אלה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה דני..

אני חושב אולי זה בעיה במצבר המצבר שיש לי הוא של VOLTA כבר שנתיים+ 65AH

יש עוד משהו שאולי זה ביגלל המצבר, אם הרכב מונע והפנסים עובדים על האור הגבוהה ואז מכבים את המנוע אז רואים תגובה, כאילו שאחרי הכיבוי מנוע האורות הופכים ליותר חלשים מזה שהמנוע פועל.. יש תגובה כזאת שהמנוע פועל הם יותר חזקים, ושהוא מכובה פחות חזקים...

 

ועוד משהו אם יושבים ברכב שהמנוע כבוי וברדיו דיסק מגבירים את הווליום עד הסוף, אז המערכת מתכבת לשנייה ועוד פעם נידלקת, כאילו השיר מפסיק לשנייה והמערכת מיתכבת, ואחרי שנייה שוב פועלת, היא קורסת כזה לשנייה, אבל אם מנמיכים מהווליום זה מסתדר.. אבל ברגע שהמנוע פועל זה לא קיים.. יתכן בעיה במצבר?

פורסם
תודה דני..

אני חושב אולי זה בעיה במצבר המצבר שיש ךי הוא של VOLTA כבר שנתיים+ 65AH

יש עוד משהו שאולי זה ביגלל המצבר אם הרכב מונע והפנסים עובדים על האור הגבוהה ואז מכבים את הרכב אז רואים תגובה כאילו שאחרי הכיבוי מנוע האורות הופכים ליותר חלשים מזה שהמנוע פועל.. יש תגובה כזאת שהמנוע פועל הם יותר חזקים ושהוא מכובה פחות חזקים...

 

תקין. פעולת האלטרנטור שמעלה את מתח המערכת החשמלית מ 12 ומשהו וולט, ל14וולט לערך. עד 14.5 וולט.

 

ועוד משהו אם יושבים ברכב שהמנוע כבוי וברדיו דיסק מגבירים את הווליום עד הסוף אז המערכת מתכבת לשנייה ועוד פעם נידלקת כאילו השיר מפסיק לשנייהוהמערכת מיתכבת ואחרי שנייה שוב פועלת, אבל ברגע שהמנוע פועל זה לא קיים.. יתכן בעיה במצבר?

 

תקלה אופיינית למתח נמוך. במיוחד אם יש מגבר באוטו. בכל מקרה אסור להרים לפול ווליום, הנזק למערכות האודיו הינו וודאי למעט מקרה מסויים של מגברים שמכוונים למינימום GAIN ,ואז הם לא מגבירים דיו.

 

 

יש לבצע בדיקת אלקטרוליט-ריכוז חומצה למצבר, ולאחר מכן בדיקת מצבר בעומס, ושהחשמלאי יהיה צדיק ויקבע אם יש צורך בהחלפת המצבר.

 

לבינתיים בדוק שלא חסר נוזל במצבר , הזהר, הוא חומצתי ומסוכן. אם אין כיסוי ללוחות של 2 ממ' לפחות ,יש להוסיף כמות זו של מיים מזוקקים בלבד.

 

מומלץ שיעשה על ידי בעל מקצוע.

 

דני

 

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...