Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,



אז ככה זה מתחיל ברשותי פולו שנת 99 לפני כשלושה חודשים סיים הגיר את חייו ויצא לגמלאות.

לאחר בירור קצרצר במוסך היבואן הבנתי שמדובר בגיר מסוג DKE פקק שחור.

פניתי למוסך באיזורי בבקשה לשיפוץ ונעניתי בחיוב , תמורת התענוג נפרדתי מ 3300 ש"ח.

אך מה התברר שהגיר שהוחלף לא תואם לרכב ויחסי העברה השתנו לאחר כחודשיים של נסיונות

והחלפתם של חמישה גירים התייאש בעל המוסך והציע להחזיר את כספי , הסכמתי.

עכשיו הדלמה אני לא מוצא גיר מפירוק ותאמינו לי חפשתי (מה גם שלא כולם יודעים מה זה DKE שזה לא פחות חשוב

מהפקק השחור) וקבלתי ממאירמן מחיר של 4500 ש"ח לפני מע"מ מה שנראה לי יקר מעט אך התרשמתי שהמקום מקצועי ויסודי.

הצעותיכם ועזרתכם לגבי מקומות שבהם אני יכול למצוא גירים כאלה מפירוק או מקומות נוספים שמשפצים גירים (אבל שיפוץ אורגינל לא חלקים שפורקו מגיר אחד והעבירו לאחר)

 

 

דגם הרכב (כולל שנה): VW POLO 1.6 75 HP

 

קוד מנוע (במקרה שמדובר בתקלות מנוע): AEE

בתודה , אבי עמור

פורסם

שלום לכולם ,



 

אז ככה זה מתחיל ברשותי פולו שנת 99 לפני כשלושה חודשים סיים הגיר את חייו ויצא לגמלאות.

לאחר בירור קצרצר במוסך היבואן הבנתי שמדובר בגיר מסוג DKE פקק שחור.

פניתי למוסך באיזורי בבקשה לשיפוץ ונעניתי בחיוב , תמורת התענוג נפרדתי מ 3300 ש"ח.

אך מה התברר שהגיר שהוחלף לא תואם לרכב ויחסי העברה השתנו לאחר כחודשיים של נסיונות

והחלפתם של חמישה גירים התייאש בעל המוסך והציע להחזיר את כספי , הסכמתי.

עכשיו הדלמה אני לא מוצא גיר מפירוק ותאמינו לי חפשתי (מה גם שלא כולם יודעים מה זה DKE שזה לא פחות חשוב

מהפקק השחור) וקבלתי ממאירמן מחיר של 4500 ש"ח לפני מע"מ מה שנראה לי יקר מעט אך התרשמתי שהמקום מקצועי ויסודי.

הצעותיכם ועזרתכם לגבי מקומות שבהם אני יכול למצוא גירים כאלה מפירוק או מקומות נוספים שמשפצים גירים (אבל שיפוץ אורגינל לא חלקים שפורקו מגיר אחד והעבירו לאחר)

 

 

דגם הרכב (כולל שנה): VW POLO 1.6 75 HP

 

קוד מנוע (במקרה שמדובר בתקלות מנוע): AEE

 

שלח לי מחר הודעה בפרטי, אני אתן לך טלפון של יבוא גירים בי-ם.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בדוק במקומות הבאים:

1. "מוסך רון" המתמחה בפולקסווגן (מוסך פרטי), רח' המסגר 31 ת"א, טל' 03-5373204 ובקש את רון

ואתרו הנו www.rongarage.co.il

2. "טי. ג'י חלפים" שברח' הבנאי 21 א.ת חולון, טל' 03-6500030 או 057-2322232/3 ובקש את תומר או גיא

ואתרם הנו www.tg-parts.co.il

הם מתמחים במיוחד בחלפים משומשים לרכבי קונצרן פולקסווגן.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...