Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לשפר אאודי A4 טורבו


שימו לב! השרשור הזה בן 6142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש בעיה ועוד איך, רכבי הקונצרן תוכננו לפריקה פנימית (ללא איבוד אוויר לאטמוספירה)

 

המחשב פשוט טיפש יותר כהגדרתך, ולכן לא מדווח על זה, עדיין, הבחור יבחין בתצרוכת דלק גבוהה יותר, מי שיסע אחריו יראה את עננות הפיח בהחלפות הילוכים, ולאחר פרק זמן מסויים ניתן יהיה לראות את התערובת העשירה מידי על הפלאגים, ואח"כ בעוד מקומות

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שמוליק,

נא להמנע מציטוט הודעה בכל הודעה שלך

למה אתה רושם כאילו יש לך ניסיון???

אין שום בעיה עם שום פורק באוטו הנ"ל, מצערת מכאנית ומחשב די טיפש יהיה קצת יותר בק-פיירים אבל זה בקטנה האוטו נוסע פצצה והרעש זה גם משהו שדי ממכר.

וגם לגבי הציפ מה הקשר?

האוטו עם ק"מ נמוך אני מאמין שהטורבו במצב מצוין שים ציפ רק של אפסולוט אחרי צנרת ופילטר האוטו יסע פצצה אל תפחד. ומה השטות הזאת על 1.2 באר אתה חי בסרטים על הלאון שלך תרים בוסט ותראה שזה מאוד משמעותי, גם הפיק הראשוני וגם איך שהטורבו מחזיק גדישה יותר גבוהה במקביל לעלייה בסל"ד.

S2K-T...R.I.P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמוליק,

יש ויכוחים רבים סביב הנושא והיעילות של צ'יפ כזה או אחר (אם תריץ חיפוש תבין לבד) ויש עלות מול תועלת לכל דבר. המון אנשים טוענים כי הצ'יפ של אבסולוט "אלים" ועדיף לשים מתונים יותר. כל אחד שיבחר מה שמתאים לו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמוליק.

 

הבחור ביקש עזרה, עניתי מה שעניתי, ואתה ענית מה שענית, לשיפורים יש דעות לכאן ולכאן, וזה היתרון בפורום של שמיעת כמה דיעות.

 

מכאן, מה שעשית זה לקחת דיעה של מישהו אחר, להחליט שהיא לא טובה, ושלך כן.

 

אני מבין שיש לך רכב עם מצערת מכנית כמו של השואל, אני מניח שאתה קורא גם בפורומים בחו"ל לגבי "אלימות" צ'יפים, הנושא מאד פשוט טכנית, פתח את מפות הגדישה של טורבו K03 ותראה ש1.2 זהו המספר הקיצוני ביותר, אחריו הספיקה יורדת, ואני מניח שגם הנזקים לטורבו ולמנוע עולים, ולא באותו יחס כמו העלאת הגדישה, ממליץ לך לגשת למחסן המוסך המרכזי, יש שם כמות לא מבוטלת של מנועים שבורים, של אנשים שהחליטו שהמנוע יחזיק גם 1.7 באר ..., נכון, המנוע נחשב כ"חסין כדורים" ומסוגל לקבל התעללות ויציאה מהגרפים, אבל אני מחפש אצלי גם אמינות ואורך חיים גדול.

 

בנוסף, שים לב מה עשה היצרן במנוע ה 1.8T בגירסת ה 225 כ"ס שלו (TTQ) הוריד יחס דחיסה, חיזק בוכנות, ועוד ועוד, למה ??? סתם ??? לא ולא, זה כדי להתמודד עם אותן גדישות ועומסים גבוהים יותר !!!

 

כמו שכתב עידן, אני בחרתי למשל צ'יפ מתון, "רק" 210 כ"ס (180 במקור) בדיוק מהסיבות הנ"ל, ולכן הגיוני שזה מה שגם אמליץ לשואל.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות כל ההמלצות שקיבל פותח השרשור, לדעתי חשוב להזכיר שעל מנת לשמור על מנוע/טורבו במצב טוב יש מספר כללי תחזוקה ששווה להקפיד. רק על קצה המזלג:

* לדאוג להשאיר את הרכב מונע כ30 שניות - דקה, לאחר כל נסיעה (שימון המגדש).

* מילוי שמן ונוזל קירור איכותי.

 

ממליץ להריץ חיפוש בנושא.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נכון לקרוא לזה צ'יפ אלים,יש ציפים חזקים ויש חלשים יותר,אלים נהיה שמוסיפים בוסטקונטרולר ומותחים תוויסטגייט עד הסוף ומשתגעים עם הגדישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמוליק,

תפסיק כבר לצטט, אף אחד לא יחשוב שאתה עונה על מכתב הסירוב של המילואימניקים!

 

 

תראה אני לא ימשיך להתווכח איתך כי אתה חי מנתונים מהנייר ואני מנתונים מהשטח ובמכוניות האלה ההבדל הוא עצום אז אם כל הכבוד עברתי הרבה מאוד עם האוטו הזה וגם כמה חברים ממש טובים שהתעללו באוטו הזה בערך בכל דרך אפשרית עם גדישות שלא תאמין גם על גולפים וגם איביזות ככה שאתה תחיה בסרט שלך אני יודע איך האוטו שלי נוסע ואני מוכן גם להראות לך שהגולף הפשוטה שלי שאולי גודשת מעבר ליעילות של הטורבו וטורבו שעבר כבר 113000 ק"מ שהאוטו מוציא ביום טוב אולי 190 כוח סוס יתנתק ובכלל לא יהיה קשור ללאון שלך עם K03S ו"210 כוח סוס ב-1.2 באר".

לבחור עם האאודי תעשה מה שנראה לך לנכון את העצות שלי נתתי מנסיון של 3 שנים במגוון של 1.8T על כמה מכוניות שונות ולא מנתונים שקראתי באיזה אתר שמפרסם נתונים "מנופחים" למוצרים שלו.

מה כן שכחתי לרשום לך לפני שאתה עושה ציפ אני ממליץ לך לבדוק את משאבת הדלק ולבדוק את כל צינורות הואקום לבריחות ודליפות וכמובן לפרוק תקלות ברכב.

S2K-T...R.I.P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים. אני מאוד לוקח את התגובות שלכם ברצינות . כי כמו שאמרתי בהתחלה אני לא רוצה שהאוטו יעשה בעיות, אני לא רוצה להחליף טורבו עוד 10000 ק"מ , זה השיקול הראשון שלי.

אז את הצ'יפ של אפסולוט לא לשים ?? מה עם BBR או REVO .? ולגבי פורק לחץ איך שהבנתי אני יכול לשים כל פורק ..

בנוסף מה שהבנתי שאחרי השיפורים הללו אני מגיע ליותר מ 200 כ"ס ??? מטורף

אני קניתי את הרכב הזה כי ראיתי בעבר אחד עם כל השיפורים הנ"ל, בגלל זה התאהבתי בו ומכרתי את הרכב שלי. אז אני לא רוצה להגיע למצב שאני אצטער על זה .

ומבטיח לשלוח תמונות בקרוב אחרי ההג'נט וקצת ממה שהוזכר כאן

שאלה קטנה! האינטרקולר זה חובה ? כי איך שהבנתי שזה לא ממש חוקי ואם שוטר ייראה אותו מבצבץ אני צפוי להורדה מהכביש.( לא אני, האוטו בכל מקרה ) .

ושוב תודה לכל האנשים פה..

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצערת מכאנית (מנוע ABE כמו אצל הבחור ומנוע AGU כמו בגולפים) אין בעיה בפורק חיצוני הוא לא עושה שום בעיה ועובד מעולה, אם אתה חושש מפורק חיצוני אפשר ללכת על פורק 50\50 ככה ישמר איזון כלשהו

 

בקשר לבולמים אכן אל תלך על מק"ט "ספורטיבי" של הקונצרן, תלך על בילשטיין (קוני יהפכו לך את הרכב לקשיח כמו סקטייבורד, וחבל אחרי הכל זה רכב גדול ולא איביזה, צריך להנות מכל העולמות נוחות+ספורטיביות) זה בולם פרוגרסיבי שיאפשר לך גם ספורטיביות בלי לפגום בנוחות !

 

בקשר לבלמים, לא יודע איזה בלמים אתה יכול להרכיב אצלך תבדוק של A6 או אולי A8, בעיקרון מרווח הברגים שלך הוא 112X5 מה שאומר שלא תוכל לשים ברקסים 312 מ"מ של TT, אז תצטרך למצוא מרכב אחר שמתאים - אותה מידה (312) יהיה מעולה,

 

לא מציע הנמכה לרכב, הקארטר שמן שלך גם ככה נמוך אם תנמיך יותר, אתה עשוי לצפות פגיעה וחבל,

ג'נטים אל תעלה מעל 17, זה יורגש בכח !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

wazars3 אין לך מה לחשוש משום צ'יפ סתם מפחידים אותך,תעשה סיבוב אצל פרילינג אוו E&A ותראה איזה ציפ טוב לך.

יש אנשים שנוסעים כבר מעל 50 אלף ק"מ בבוסטים של 1.4-1.5 באר ואפילו יותר ולא קורה כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,

יכול להיות שליאור קצת שמרן קיצוני .

אבל אני חייב לציין ש פול-בוסט (כשמך , כן אתה) ושמוליק GTI מפגינים קיצוניות לכיוון ההפוך!

 

אז מה אם רכבים נוסעים כבר 40K ק"מ עם גדישה כזאת? אורך חיי המנוע והאמינות שלו נמדדים ב 50K?

אתה מוכן לשפץ/להחליף מנוע כל 50Kק"מ?

רק אם אתה אומר בוודאות "כן", תמליץ כזאת המלצה.

אם אתה חושב פעמיים לפני שאתה עונה לי, תחשוב פעמיים לפני שאתה ממליץ.

 

לפותח השרשור,

קיבלת פה 2 דעות קיצוניות, כל אחת נכונה ב 100% למחזיק בה.

אני הייתי ממליץ על הגישה היותר שמרנית כי מעבר ל "לתת בראש" ו"רכבות" ושאר ביטויים דבילים, אנחנו צריכים לחיות ביום יום עם האוטו, אנחנו קנינו ושיפרנו אותו במיטב כספנו ואנחנו מצפים לאמינות ונוחות.

אלא אם זה באמת רכב להתגרזנות ואז תשכח ממה שאמרתי, תגדוש, תשתולל, רק תזכור שזה בא על חשבון אמינות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די!

תבין כבר שיש אנשים שחושבים אחרת ממך ותקבל את זה! זה לא שחור ולבן, זאת גישה לחיים.

אתה מאמין שבשביל לבצע איזה עיסקה שיכולה להיות "המכה של החיים שלך" שווה להכנס לאוברדרפט של חצי מיליון שקל, אחר חושב שאם הוא יקנה דיסק של נינט הוא יכנס ל 80 ש"ח אוברדרפט ובישבילו זה אסון.

 

 

מצד שני, אם אתה באמת חושב שה 1.8T שומר על אמינות מצוינת (ציטוט ישיר של דבריך) גם ב 350 כ"ס, אז כנראה שאין בסיס משותף לדיון ביניינו וגם לך אני ממליץ על הטיפול המעולה שהמלצתי למשתמש אחר בשירשור אחר:

Rom-canabis-785153.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...