Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לשפר אאודי A4 טורבו


שימו לב! השרשור הזה בן 6142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמוליק

 

בוא ונהיה קצת תכליתיים, בשביל הספק של מעל 190 כ"ס (ממנוע ה GTI) צריכים להחליף מזרקים ל 360\440 CC, שלא יעמדו בספיקה המוגברת, אולי גם ווסת דלק של 4 באר (תערובת עניה מעלה טמפ' ומתיכה את הבוכנה תוך 10 דקות והלך מנוע)

 

בכל מקרה, צריך גם אינטרקולר חזית (FMIC) בריא יותר בשביל הספקים אלו, במיוחד שהSMIC המקורי הוא בדיחה רעה.

 

רוצה עוד הספק, טורבו GT28 כמו שאמרת, צריך לבוא עם צנרת בריאה יותר, פורק מתאים, ובגדישות גבוהות גם להוריד יחס דחיסה (לפחות לפתוח ראש, אם לא בוכנות מחוזקות).

 

ואז כבר צריך צ'יפ קסטום ...

 

רוצה 350 כ"ס כמו שאמרת, הקלאצ' יחליק בכל מצב, גם אם הוא חדש, צריך קלאצ' מחוזק, הגיר המקורי יעבוד קשה, קשה מאד כדי להישאר בחתיכה אחת (הגיר של ה TTQ 225 או לאון-4 מחוזק מבחינת גלג"ש ומיסבים !!!)

 

ופה רק מתחיל הסיפור, בשביל כזה הספק צריך מערכת בלימה טובה יותר, לפחות 312 כפול מלפנים 256 כפול מאחור (כמו שלי :lol:) מתלים קשיחים יותר, ונהג, הרבה, הרבה יותר מיומן ושקול !!!

 

אשמח באם תשלים דברים שפיספסתי :wink:

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה משיב למישהוא שההודעה שלו ישירות מעליך, בשביל מה לצטט את ההודעה שלו?

מה , נחשוב שאתה עונה לפנייתו של מזוז לבג"צ?

בגירה

 

 

הוציאו כבר 240-260 כ"ס עם K03S בגולפים על המזרקים המקורים בלי חוסר דלק.

אין שום צורך להוריד יחס דחיסה הוא דיי נמוך,ויש בארץ 1.8T VAG שנוסעים עם טורבוים יותר גדולים מ28RS בלי בעיות,עד 350כ"ס אין צורך לגעת בטלטלים ובבוכנות.

כמובן שיש עומס גדול על הגיר,אבל הוא מראה אמינות טובה ולא נשבר עם טורבוים גדולים גם מ28RS.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

זה שאפשר להוציא הספקים גבוהים מאוד מהמנוע הנ"ל אפילו על הטורבו המקורי זה ידוע, השאלה על חשבון מה? או יותר נכון על חשבון מי?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לשמוליק ול Full boost , וקורא לכם להירגע ולא להיכנס לעימותים עם מר ליאור AKA ליאון (מרכבה 4) ,

 

הוא בטוח שהוא מבין יותר טוב מאיתנו , ושהוא עומד על 210 כח סוס ב1.2 באר

 

על פי בדיקות דיינו :lol:

 

 

ושהטורבו יישבר וייסדק והמנוע יילך ובלה בלה בלה בלה בלה.

 

אני עם מנועי 1.8T כשנתיים ו7 חודשים ובשני הGTI שהיו לי , "צרבתי"

 

צ'יפים "אגרסיביים" של 1.4 1.5 1.6 באר , ואני אגיד את זה פעם אחת בלבד

 

הנתונים על הכביש מדברים אחרת מהנתונים על הנייר , אין קשר בכלל בין גדישה של 1.1 1.2

 

ל1.5 1.6 , ולגבי האמינות?

 

גדולים מאיתנו שנוסעים עם GT28RS ו T3 S60 על מנוע ס-ג-ו-ר , גיר מ-ק-ו-ר-י

 

נוסעים כמו גדולים באמינות מופלאה, ולא סתם אומרים שהמנועים האלה מחזיקים 300-350 כח סוס בלי לפתוח מנוע ולא לחזק גיר.

 

אז דיי לבירבורים , שכל אחד יעשה מה שבא לו , ויחשוב מה שבא לו !!

 

לגבי הפורק, אין לך שום בעיה להרכיב פורק 100% חיצוני , מצערת מכאנית כמו שכבר נאמר,

 

הדבר היחידי שיכול לקרות , וזה ממש ממש ממש לא רציני - קצת עודף דלק (עדיף מחוסר :-P)

 

בקפיירים קטנים וזה הכל!

 

בהצלחה, ותעדכן 8)

 

 

 

*** נ.ב ליאור, לא יודע מאיפה את זה שבGTI צריך להחליף מזרקים בשביל לעבור את ההספק מעל 190 כח סוס, אבל זה בירבור שכל רציני במילים עדינות.

 

תזכיר לי מתי פעם אחרונה פתחת VAG COM וראית את הספיקה של המזרקים המקוריים שלטענתך לא מספיקים מעל 190 כ"ס?

 

(שאגב מספיקים גם ל220-230 כ"ס)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד,

דבר בנחת ובנימוס, מה זה הסגנון הזה? מישהוא פה עובד אצלך?

 

תאר לך שהתגובה שלי היתה:

ילדון, עד שתשתחרר מהצבא עדיף שלא תבלבל את המח כשהמבוגרים מדברים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדבר בנחת ובנימוס עם לשון מפולפלת , אף אחד לא עובד אצלי ,

 

לא יודע איך הסקת מהדיבור שלי , אבל בכיף :-)

 

 

סך הכל רציתי לשים סוף לרצף הגיבובים והשטויות ולהצטרף לשניים מהכותבים פה (שמוליק וFULL BOOST)

 

ולחזק אותם בידע ובתשובות הנכונות שלהם.

 

 

אדון ליאור נמצא כרגע עם הוואג הראשון שלו או יותר נכון עם ה 1.8T הראשון שלו , ועם כל הכבוד (ויש) לכל ההיסטוריה

 

המופלאה שלו עם שלל מכוניות הספורט, אני חושב שיש קרדיט קצת לי ולשמוליק על היותנו מחזיקים ברכבים עם מנועים מהסוג הזה כ-3 שנים

 

ומכירים כל פיפס וכל נקודה ברכב.

 

מי שרוצה לקבל , הרוויח .

 

מי שלא - זכותו המלאה

 

שיהיה סוף שבוע מצויין ! 8)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כולם מרוצים ומיצינו , אז אני אחסוך קצת מקום אצל עמוס השרת .

 

הנהלת CF מודה לכם על תרומתכם לפורום .

 

ובנימה אופטימית זו אני קורא לכם לגדוש .

 

ושיהיה סוף שבוע גדוש לכולכם .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6142 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...