Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש פיאט 132 בנרות! עידכון: נמצאה!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנצי. רוב הסיכויים שמה שאתה זוכר זו 131 שהייתה הרבה יותר נפוצה.

ה- 132 הייתה מכונית מנהלים מוצלחת עם מנוע דאבל קמשפט חזק.

באמת שלא עלו הרבה אקזמפלרים ממנה לכביש בארץ, והיום היא מאוד נדירה.

בהחלט מכונית מיוחדת שבעתיד תהיה בעלת ערך אספני.

פורסם

3200 סמ"ק 175 כ"ס הכל חשמלי יוצרה בין השנים 1969-1976.

 

שתיים כאילו הגיעו לחופי ארצנו, אחת היה של השגריר האיטלקי, והשניה היתה של אבא שלי שהיה אז מנהל של חברה שהיתה לה סוכנות משנה של פיאט.

 

מי שיודע איפה המכונית נשאר לנו סט מפתחות שלה.... :p

fiat130.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יצרן דגם גיר נפח שנה יד מחיר ק'מ תאריך טלפון

פיאט 132 אוטומט 1600 1972 5 2,000 150,000 4/9/2003 051 - 921213

 

http://motocar.msn.co.il/motocar/classified/search_results.asp?main_group_name=מכוניות%20נוסעים&main_group=1&second_group_name=0&second_group=0&ezor=0&year_from=1954&year_to=1986&button3=חפש&page=3

 

 

בהצלחה.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

אכן ה-130 היא אחת הפנינות שבכתר וה-130 קופה היא בכלל מכונית מופלאה ואקזמפלר כזה שהגיע עם מספר זר ובצבע כחול עמוק נרכש ע"י חבר שלי ב-100 דולר,היה לו כאמשאפט שבור וזה היה לפני כ-15 שנה. החבר פירק את הכסאות,לוח השעונים וההגה והשאר מצא את דרכו לאחד ממגרשי הגרוטאות אחרי שהשכנים מחו על המקום שתופסת הגרוטאה המוזרה. אם רק היה אפשר לחזור במנהרת זמן ולחטוף את הרכב לזמננו.

אגב,ה132 מודל 1972 שפורסמה לעיל איננה 132 אלא 125 שמאז שהגיעו הלאדות הידועות לשמצה,סר חינה בעיני הרוב. מי שימצא 132 עם בודי יפה שיקח ואם לא אז שיודיע (גם) לי.... :lol:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

בתחילת השירשור ציין משה והרפורמים שה 132 במודעה במוטוקאר היא בעצם 125.

בכל אופן, יש מגעים מתקדמים עם 132 שנת 79' יד 2!

 

אם וכאשר ייצא לפועל אעדכן אתכם.

דרך אגב, רואים את הווספה מאחורי הפיאט? שלי :)

132 .jpg

פורסם

הפיאט מרח' הירדן מופיעה בתמונה שהעליתי.

נחתם זיכרון דברים בין חבר שלי לבעל הרכב ובעזרת השם מחר תהיה העברת בעלות!

×
×
  • תוכן חדש...