Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי את התחושה שסופסןף מצאתי את מה שאני מחפש:

מגבר - קלריון CLARION APX4240

סאב - סרווין וגה HED 12.2 + תיבה מקורית

קומפוננט - DLS DLS-B6A

 

כל החבילה (לא כולל התקנה) ב 2200 ש"ח.

 

החשש שלי (בעצם 2 חששות) זה שהמגבר לא יהיה מספיק חזק לסאב והחשש השני הוא שהקומפוננט חלש מידי (למרות שהוא איכותי הוא רק 50 RMS).

 

האם הסט יעבוד יפה ביחד (דגש על איכות ולא על עוצמה) או שהשילוב יכול להיות טוב יותר לדעתכם (ולהשאר במסגרת התקציב).

אשמח לתגובות והערות שלכם לפני שאני סוגר את העסקה.

תודה

אייל

פורסם

המערכת תעבוד טוב סה"כ - לקומפוננט המגבר הזה הוא בסדר גמור וזה שהסט הוא 50 RMS זה ממש לא אומר שהוא חלש.

 

אפשר לפוצץ לך תראש גם על רמקולים 15 וואט RMS (אם יצא לך פעם לשמוע רמקול טוב למחשב של ימאהה - 5 RMS שפשוט מוציא צליל מדהים!!! וחזק!!!)

 

יותר מאוחר תוסיף מונו לסאב שיספק לו יותר עוצמה ואת הסט הקדמי תרים על המגבר הנוכחי שרק זוכה ממני לשבחים, בהגברה אקטיבית (בי-אמפ).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה,

האם המגבר הנ"ל יכול לעבוד בגישור לסאב (לא מצאתי נתוני יצרן לגבי עבודה בגישור) ואם כן כמה הוא מוציא בגישור?

כמו כן, האם המגבר helix dark blue 4 טוב יותר עבור הסט שלי, ההפרש בכסף לא גדול כך שגם ה HELIX הוא אופציה.

פורסם

לא מכיר את ה CLARION הספציפי אבל עם ניסיון עם HELIX הוא מגבר מצוין ובעל קרוס אובר המאפשר BAND PASS.

כמו כן היתי שוקל גם את ה SRX שיש פה ביד שניה ניראה לי יתאים יותר לאופי צליל של הרמקולים.

ועוד דבר ה DLS הנ"ל צריך לעבוד בתיבה סגורה של כ 6.5 ליטר אם אני לא טועה (יהיה רשום בחוברת הנפח המדויק).

פורסם

הבנתי, אני לא רוצה להתעסק עם כל הבניות האלה (זה רכב עבודה), איזה קומפוננט ברמה, סוג צליל ומחיר מקביל שלא דורש בניה אני יכול לקנות במקום?

פורסם
תודה,

האם המגבר הנ"ל יכול לעבוד בגישור לסאב (לא מצאתי נתוני יצרן לגבי עבודה בגישור) ואם כן כמה הוא מוציא בגישור?

כמו כן, האם המגבר helix dark blue 4 טוב יותר עבור הסט שלי, ההפרש בכסף לא גדול כך שגם ה HELIX הוא אופציה.

 

דבירתי עם היבואן והוא אמר שהוא יכול לעבוד בגישור.

 

בכמה ראית את ה helix ואיפה? אני ראיתי ב 1500, זה לא הפרש כזה קטן.

פורסם
דבירתי עם היבואן והוא אמר שהוא יכול לעבוד בגישור.

 

בכמה ראית את ה helix ואיפה? אני ראיתי ב 1500, זה לא הפרש כזה קטן.

 

ה מחיר לגבי ה helix עוד לא סגור סופית, כאשר אני אקבל אישור סופי אני אעדכן.

פורסם
אם המחיר הוא לא כ"כ גדול לך על ההליקס

ולגבי קומפוננט , לך תשמע את המגנט ו/או לך על פולס עם טוויטר MT223 או MT23

 

על איזה דגם של מגנט סביב 600 ש"ח אתה מדבר? קשה לי להאמין שהוא יהיה באיכות של ה DLS אך אם זה חוסך לי בניה בדלתות וההבדל באיכות הוא מינורי אני בהחלט מוכן לשקול זאת.

 

תודה

פורסם
על איזה דגם של מגנט סביב 600 ש"ח אתה מדבר? קשה לי להאמין שהוא יהיה באיכות של ה DLS אך אם זה חוסך לי בניה בדלתות וההבדל באיכות הוא מינורי אני בהחלט מוכן לשקול זאת.

אני לא מכיר את הDLS , אבל היה לי קומפוננט פשוט של מגנאט ואני חייב לציין שבהתקנה חאפרית עלובה (כשחשבתי שברכב אי אפשר להתקין ציוד טוב כמו שצריך וצריך להסתפק במה שיש ) הוא נתן מידבאס מעולה שירד די נמוך וחזק וטוויטר די טוב . במחיר שלו ובהתקנה שהייתה לי הוא הפתיע מאוד לטובה

תודה

זה לא משנה איזה דגם עכשיו יש כי לא נראה לי שהם שינו את הדרייברים (מגנאט /קנטון/וכול החברות הגרמניות עובדות על אותם דרייבירים על די הרבה רמקולים ויש להם ציוויון סאונד שממשך על כול הריינג' ) , ולכן תבדוק את המחירים בזאפ לגבי הקומפוננטים של מאגנאט

בברכה יהודה

פורסם
זה לא משנה איזה דגם עכשיו יש כי לא נראה לי שהם שינו את הדרייברים (מגנאט /קנטון/וכול החברות הגרמניות עובדות על אותם דרייבירים על די הרבה רמקולים ויש להם ציוויון סאונד שממשך על כול הריינג' ) , ולכן תבדוק את המחירים בזאפ לגבי הקומפוננטים של מאגנאט

 

אני לא בטוח שאני מבין אותך, את ממליץ על מגנט על פני ה DLS ברמת המחירים הזו?

פורסם

אתה תמשיך לא להבין , אלא אם תלך לשמוע את מה שאתה קונה .

 

אני אחדד את הנק' שיהודה ניסה להסביר לך:

אתה יכול למצוא במגנט או כל חברה גרמנית אחרת , את מה שאתה מחפש בפחות כסף.

או לחילופין, לשלם את אותו סכום ולקבל תוצאה טובה יותר.

 

לדוגמא: מגנט אקסטרימה- תעשה חיפוש בפורום (לOOGEE יש כאלו)

ZZR

פורסם

עוד שאלות...

1. האם הסאב של 10 אינץ (גם HED של סרווין וגה) יהיה יותר מדויק? הסאב של ה 10 הוא 200 RMS לעומת ה 300 של ה 12 אך בכל מקרה המגבר שאני רוכש (בין עם זה הקלריון או ה HEKIX) מוציא בגישור קרוב ל 200.

2. האם יהיה הבדל משמעותי בעומק הבאס?

3. האם יש מצב ש 10 אינץ יהיה חלש מידי עבור סיטרואן C4?

4. ועוד שאלת תם אחרונה, הבנתי שה 10/12.2 עובדים ב 2 אום וה 10/12.4 ב 4 אום, איך זה אמור להשפיע בפועל?

 

יש לציין שהתיבה של ה 10 קטנה יותר ומבחינתי זה יתרון

 

תודה

אייל

×
×
  • תוכן חדש...