Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

אני רוצה להתקין מגבר קיקר ZX750.1 ומגבר JBL GTO 75.4 שיעבדו יחד.

הרכב הוא רכב מסוג פיאט טיפו 1.6

1. האם בכלל כדאי להתחיל במאמצים של התקנה ללא שיפוץ מערכת החשמל ,החלפת אלטרנטור ?

מתקין מקצועי אמר לי שמניסיונו ברכב אחר בשנתון דומה היו ניתוקים.

2. איזה כבל אני צריך לפרוש מהמצבר ? 2G או אולי ניתן להשאיר את הכבל הקיים 4G

מחיפוש בפורום הבנתי כי מעל 100A צריכה של סה"כ 2 המגברים ברכב עליי להשתמש בכבל 2G

3. האם דרוש קבל ?

 

בכל אופן אני כבר המון זמן נמרח עם הסיפור הזה של הסולובריק שמאוד מורכבת ההרכבה שלו

עכשיו סוף סוף יש לי מגבר שמתאים לו וכל פעם צרות חדשות.......:-(

מתי אני יוכל כבר לשמוע PINK FLOYD כמו בן אדם???

 

תודה לעוזרים

פורסם

הL7 לא יהיה טוב לפינק פלויד??

האמת שהייתי טיפש וקניתי את הסאב ללא שמיעה.

אבל WHATS DONE IS DONE....

אבל האם מישהו יכול לאמת את הטענה של שרגאמן??

 

אז למה טוב הL7??

פורסם
הL7 לא יהיה טוב לפינק פלויד??

האמת שהייתי טיפש וקניתי את הסאב ללא שמיעה.

אבל WHATS DONE IS DONE....

אבל האם מישהו יכול לאמת את הטענה של שרגאמן??

 

אז למה טוב הL7??

פינק פלויד זה רוק,"מוזיקה איכותית"כמו שאומרות ידידות שלי.

עם סאב שלא מדויק בשיט בחיים לא תהנה ממוזיקה של פינק פלויד.

פורסם

הסאב שלך מצויין .

אולי מספיק עם כל זה ? נו מתי יקפוץ מישהו שימליץ לו להחליף לפירלס XXLC ??

שעה מעכשיו :)

 

הקומבו של המגבר קיקר עם הסאב הוא מצויין - חזק .

אני ממליץ לך על כבל 2 גייג' - אם אתה מביא מחול לך כבר על הקיקר 0 גייג' פחות מ200$ .

 

אני תמיד אומר דבר אחד בנוגע לשיפוץ מערכת חשמל ברכש וזה :

"אתה גם ככה מתקין את המערכת נכון ? אז תתקין תשמע תהנה - צריך לשדרג את האלטרנטור ? סבבה , לא צריך ? הרווחת ".

 

ממליץ בחום יחד עם ההתקנה לעשות את 3 הגדולים .

פורסם

תודה יגאל

החברה בפורום כבר הכניסו אותי ללחץ :|

מה הכוונה "לא מדוייק בשיט"

האם הבאס מגיעה DELAY ??

חיפשתי בפורום מידע על איזה סוג מוסיקה מתאים הL7 ולא ממש מצאתי.

פורסם

שוב אני חוזר לאותה שאלה.

מה הכוונה מדוייק?

האם יש איחור בצליל הבאס?

האם ברגע שהתופים דופקים לפי שיר מסויים אני אשמע את הסאב מאחר טיפה?

(זה מה שהרגשתי כשהתקנתי את הסאב עם הJBL GTO 75.4 בגישור)

הרגשתי שהסאב מאחר בתגובה אבל הערכתי כי זה כיוון שהמגבר לא היה מספיק חזק.

×
×
  • תוכן חדש...