Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי בעיה באינג'קטורים של הרכב,

הרכב היה היום במוסך ובעל המוסך אמר שהאינג'קטוריים מפוייחים הוא רצה לנקות לי אותם בעזרת שמן K44

לא הסכמתי ורציתי משהו יותר רציני, השאלה שלי איך אפשר לפרק את האינג'קטורים לבד, ולנקות אותם.

הרכב הוא קיאה ספורטג' שנת 97

 

ידע בנושא אין לי כל כך, אבל ידיים לעבודה טובה יש לי, ואני רוצה לנסות לבד.

 

תודה לעוזרים.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בכל אופן את הניקוי לא תוכל לעשות בעצמך.

עושים את זה עם מכונה מיוחדת בלחץ גבוהה ועל הדרך גם אפשר לנטר את המצב שלהם.

 

פירוק והרכבה אצל איש מקצוע יוזיל לך בסך הכל את העניין ב 50-80 שקל, מה שגם תיאלץ לפרק אותם בבית ולהגיע אליו עם רכב אחר ולחזור אחרכך לאסוך אותם

או לפרק אותם ברחוב סמוך אליו כי הוא לא ייתן לך מקום משלו אם אתה שם לו אותם על השולחן

 

פירוק זה דיי קל, הרכבה לא נכונה יכולה לגרום לנזילת דלק או נזק לגומיות.

 

אני ממליץ לך ללכת לבעל מקצוע אשר יקח לך בערך 70-80 שקל לפירוק-ניקוי-והרכבה לכל מזרק (בדרך כלל 300 ל רביעיה)

אם כבר המלצתי לך ללכת לבעל מקצוע אז אתן לך גם פרטים להמלצה שלי:

"לוזון קרבורטורים" , משכית 5 הרצליה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ערב טוב.

כיצד ועל סמך מה קבע בעל המוסך שהאינגקטורים מפויחים?

איזה מנוע זה - בנזין \דיזל?.

מה הסימפטומים שאתה מרגיש ברכב תן לנו בבקשה יותר פרטים שנוכל ליעץ לך נכון יותר.

בברכה.

חיים.

פורסם

תודה על התגובה, ותודה על ההמלצה, אבל אני מהצפון כרמיאל

אז המלצות לאיזור כרמיאל זה יהיה מצויין.

 

 

מכונה מיוחדת בלחץ גבוהה? זאת אומרת לחץ אוויר?

אם כן אז יש לי ...

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
ערב טוב.

כיצד ועל סמך מה קבע בעל המוסך שהאינגקטורים מפויחים?

איזה מנוע זה - בנזין \דיזל?.

מה הסימפטומים שאתה מרגיש ברכב תן לנו בבקשה יותר פרטים שנוכל ליעץ לך נכון יותר.

בברכה.

חיים.

 

 

הרכב בנזין, ותאמת שאין לי מושג לפי מה הוא קבע שהם מפויחים, אחי לקח את הרכב למוסך אני לא הייתי בבית.

הרכב לא נוסע כמו שצריך, לא סוחב.

והוא אמר שיש מהם גם איזה נזילה, שהוא תיקן החליף שם איזה חלק.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
הרכב בנזין, ותאמת שאין לי מושג לפי מה הוא קבע שהם מפויחים, אחי לקח את הרכב למוסך אני לא הייתי בבית.

הרכב לא נוסע כמו שצריך, לא סוחב.

והוא אמר שיש מהם גם איזה נזילה, שהוא תיקן החליף שם איזה חלק.

 

"לא סוחב"

"תיקן החליף שם איזה חלק".

 

האם יש לך משהו נוסף להוסיף או שנצטרך להעזר באורי גלר בשביל לדעת מה ב-ד-י-ו-ק יש לאוטו שלך ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה מה שהיה לרכב הוא לא היה סוחב, שותה דלק בכמויות.

טעות שלי ההחלפה של החלק לא היה מהאינג'קטור עצמו הוא החליק איזה צינור שדלף.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
תודה על התגובה, ותודה על ההמלצה, אבל אני מהצפון כרמיאל

אז המלצות לאיזור כרמיאל זה יהיה מצויין.

אני מהמרכז, לא מכיר צפון, חכה להמלצות.

 

מכונה מיוחדת בלחץ גבוהה? זאת אומרת לחץ אוויר?

אם כן אז יש לי ...

זו מכונה מיוחדת לאינג'קטורים, כל אינג'קטור מולבש עליה והיא מעבירה דרכו חומרי ניקוי שונים, בלחצים שונים וגם הספיקה שלו נימדדת על הדרך באמצעות מבחנה

בקיצור זה לא משהו שיש לאנשים זרוק בבית.

בגדול אפשר להכין מכשיר כזה עם ידע מסויים/כלי עבודה/רכיבים

מודגש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם אתה מכרמיאל {גם אני}גש למוסך אחים דרויש בנחף על הכביש הראשי מול הסנטר

מקצועיים ולא פחות חשוב אמינים

הם כבר יתנו לך משוב האם באמת יש צורך בניקוי ואם כן יבצעו לך מכל הלב

המלצה שלי

תודה

ירון

×
×
  • תוכן חדש...