Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה קניתי את הרכב הראשון שלי פונטו 96 s55 ,

ואני קצת מפחד מהתחממות מנוע כי שמעתי שיש לפונטו הרבה בעיות כאלה ובנוסף ולאוטו אין שעון חום.

1.במקרה וחס וחלילה נורת החום תידלק בזמן נסיעה האם מה שצריך לעשות זה לעמוד עם האוטו בצד הדרך ולתת למנוע לובוד בסרק עד שיתקרר

2.האם כשהנורת חום דולקת זה יכול להיות מאוחר מדיי והמנוע מגיע לחום שיכול לסכן אותו?

3.הציעו לי להתקין שעון חום משומש ב 550 שקל כולל עבודה,האם כדאי?

פורסם

חפש שעון חום חיצוני באחת מסדנאות השיפורים בארץ.

אם אתה לא רגוע לך למוסך, בדוק נזילות, תחליף לנוזל מקורי של פיאט (כחול, שכחתי את השם) ונקז אוויר, בדוק שהמאוורר נכנס בזמן ושהרדיאטור לא סתום או נוזל.

פורסם

לפי התכנון, נורית חום יתר אמורה להידלק לפני שנגרם נזק למנוע.

בפועל, זה עיניין של מזל, לפעמים, אם עוצרים מייד כשהנורית נדלקת, לא נגרמים נזקים נוספים ולפעמים כן.

הבעייה היא שהרבה פעמים, במיוחד באור יום, לא שמים לב בזמן לנורית.

 

כדאי להתקין שעון חום חיצוני, רק שלדעתי, המחיר שהצעיו לך ועד לשעון משומש הוא מאוד גבוה.

 

 

פורסם

אם עוצרים בצד הדרך יש להשאיר את המנוע פועל על מנת שמערכת הקירור תפעל.

כמו כן ניתן להאיץ את תהליך הקירור ע"י הדלקת החימום בתוך האוטו-האויר מתחמם ע"י כך שהוא סופח חום מן המנוע, כלומר החום עובר מהמנוע אל תא הנוסעים.

למידע נוסף:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=68137

"ai motoare capul doare"

×
×
  • תוכן חדש...