Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן להחליף קלאץ' לאימפרזה 97. בדר"כ אני מטפל במוסך מורשה בחיפה. הצעת המחיר שקיבלתי היא בסביבות 1500 ש"ח.

מחר אני נוסע לאילת עד שבת. האם זה רעיון טוב להחליף את הקלאץ' במוסך המורשה שם (מוסך הכוכב), כדי לחסוך את המע"מ (כמובן בהנחה שזה באמת יוצא יותר זול)?

 

תודה

פורסם

זה רעיון לא טוב, כי 1) לא כדאי לבזבז את ימי החופשה שלך למוסכים.

2) אם תיהיה בעייה לאחר ההחלפה, ותצטרך לחזור למוסך לצורך מימוש אחריות, אתה בבעייה.

בנוסף, יתכן והמוסך שם עמוס, ויש לך למעשה רק את יום חמישי. החלפת קלאץ' לוקחת כמה שעות מוסך.

 

לדעתי, כדאי לבצע את העבודה במוסך לא מורשה, ולבקש שירכיבו קלאץ' מקורי.

 

 

פורסם

אני לא הייתי עושה את זה.

בוא נראה מה אתה יכול לחסוך (בהנחה שמחיר הטיפול לפני מע"מ זהה בכל המוסכים): מע"מ על 1500 ש"ח כ-230 ש"ח.

 

בוא נראה מה אתה יכול להפסיד : אתה באילת עד שבת מותיר לנו רק את ימים חמישי ושישי לעבודה.

המוסך ניתקע? אתה תקוע באילת. עבודה לא מושלמת? צריך לחזור לאילת עם הרכב או לשלם עבור התיקון במוסך אחר.

 

בקיצור יחס עלות תועלת שלטעמי לא מצדיק את הסיכון

×
×
  • תוכן חדש...