Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום..

האם נהוג ע'י כל חברות הביטוח להפתיע את המבטח

בהודעה חגיגית כי כבר חידשו את הביטוח לשנה הבאה?

 

פשוט היום קיבלתי מכתב שכזה בתוספת הביטוח,שהכל כבר שולם ואין לי מה לטרוח .

אין לי מה לטרוח כתוב.

 

וללמד עברית בטלפון במשך שעתיים,לא נקרא לטרוח?

אני לא מבין..למה לא מתקשרים לברר אם אני עדיין חי,האוטו עדיין קיים

אם מתחשק לי בכלל לבטח את הרכב אצלם?

 

למה אין אף אחד עם טיפת רגש שיבין ,במיוחד למי שיש רכב ישן כמו שלי

שאיכשהו זה מצביע על מצבו הכלכלי וברגע שהוא רואה תשלום מכובד שכזה

קצת קשה לו לנשום.

 

ואם כבר אז למה לא לשחרר...להרפות מהעניין ולתת לי לצאת מהם מהם ?!

כמו שהחברה שלי אמרה לי פעם...יותר פשוט להרים טלפון ולברר

מאשר להגיע ולתפוס אותה עם החברה שלה ביחד.

 

טוב...מצטער הייתי חייב לפרוק עול,זה ממש מקומם.

 

תודה..

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

קרה לי גם פעם אחת.

אז לשאלך - כן! הרבה חברות עושות את זה.

במידה ולא מתאים לך להשאר מבוטח אצליהם, אתה רשאי לבטל את הביטוח והם מצידם, חייבים גם כן.

פורסם

אבל חביבי אתה אומר שכבר שילמת

אז למה אתה מצפה

 

אני בביטוח חקלאי לרכב אספנות והם תמיד שואלים לפני חידוש כי ככה ביקשתי

 

אולי אתה אמרת שאתה רוצה חידוש אוטומטי

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

אם אני לא טועה הם מחוייבים(עפ"י חוק) לעשות את זה כדי

שלא יהיה מצב שאתה נשאר לא מבוטח בגלל ששכחת.

הם גם מחוייבים להודיע לך זמן סביר לפני החידוש, כדי שאם

אתה לא מעוניין בחידוש תוכל לבטל את זה.

זה בעקבות מקרים בהם הטילו את האחריות על חברת הביטוח

שלא עשתה את המקס' האפשרי שאדם יחדש את הביטוח שלו.

פורסם

עופר..

לא מתאים אז לפחות שישחררו בהקדם ובלי עניינים ובקשות ושאצטרך ללמד עברית ילדים בטלפון.

 

קורסיקה..

לא אני לא...ממש לא

שאני אחדש אוטומטי מבלי לבדוק?

לא זה לא המקרה.

 

אושרי..

אין לי מושג אם קיים חוק שכזה

אבל מה אם לשאול ולברר אם אני בכלל מעוניין?

אני לא מבין איך אפשר להטיל את האחריות על חברת הביטוח,אם לא חידשתי ברור שזאת אחריותי.

 

פשוט מתסכל לדעת שלוקחים לך כסף...את הכסף שלך

מבלי לשאול.

 

לעיתים אני מבין מה גורם לאנשים להכנס לחברות גדולות עם רובה גדול יותר

ולחייך לכל עבר.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

פורסם

בקשר לאיך אפשר לחייב אותם, שאתה זה שלא חידשת,

תאמין לי שזה לא הגיע משומקום, אלא מזה שהיו תקדימים

משפטיים שטענו שהם נהגו בחוסר אחריות ולא חידשו אוטו'

את הביטוח.

סתם מצב שעולה לי לראש, אתה בחו"ל ושכחת לחדש את הביטוח.

אי אפשר להשיג אותך, וגנבו לך את הרכב... מה תעשה?

תגיד, למה לא חידשו לי?!

שוב, אני לא חושב שזה מצדיק הערמת קשיים על ביטול הפוליסה

המחודשת, וגם לא מצדיק שהם לא מתריאים זמן סביר מראש, אבל

זה עדיף על מצב שתישאר ללא ביטוח.

אני אישית נתקלתי בזה שהייתי מבוטח בביטוח ישיר, והם שלחו לי כמה שבועות

לפני הסוף שהם מחדשים לי את הביטוח.

דבר ראשון שעשיתי זה שלחתי להם פקס, ומכתב רשום, בו אני מודיע להם שאיני

מעוניין בחידוש הפוליסה, וכי אני לא מתכוון לכבד את דרישתם לתשלום עבורה.

אחרי שבוע וחצי התקשרו ושאלו למה, ובזה נגמר הסיפור.

פורסם

אבל מה אם לשאול ולברר אם אני בכלל מעוניין?

אני לא מבין איך אפשר להטיל את האחריות על חברת הביטוח,אם לא חידשתי ברור שזאת אחריותי. אני אישית נורא שמח שזה לא נכון ושהם מודיעים לפני ומכניסים אותי לביטוח ואז אני יכול לבטל , כי אז בחודש שיש לי אני יכול לחפש , ולא למצוא עצמי לא מבוטח בדיוק ב12 בלילה ביום האחרון לביטוח ובו נכנסתי במרצדס SLR/למבורגיני/WTF שיעלה לי את הביית ואת המכונית ואהיה עבד רק לשלם לו את הנזקים

 

פשוט מתסכל לדעת שלוקחים לך כסף...את הכסף שלך

מבלי לשאול.

 

לעיתים אני מבין מה גורם לאנשים להכנס לחברות גדולות עם רובה גדול יותר

ולחייך לכל עבר.

צא מהסרט הזה אולי יש לך בעיה אבל אם היית נכנס במישהו ולא היית מבוטח (ואני מקווה שיש לך ביטוח צד ג' , כי אחרת אתה עלול למצוא עצמך בורח או משועבד אתה ונכדיך לחוב שלא תצאו ממנו ) היית משלם יותר. אז תגיד תודה ואם אתה רוצה חפש ביטוח אחר אבל אל תשאר בלי ביטוח

בברכה יהודה

פורסם

מזכיר לי אירוע עם חברת הביטוח הקודמת שלי.

הפקידה מתקשרת אלי חודש לאחר סיום הביטוח ומודיעה לי חגיגית שהביטוח שלי חודש וטרם העברתי להם את התשלום.

אני בתגובה נזעמת אליה, "לא ביקשתי לחדש את הביטוח, ואיך אתם מחדשים בלי ליידע אותי"?:evil:

הודעתי שאני לא מתכוונת לשלם מכיוון שאני מבוטחת כבר בחברה אחרת.

התבקשתי לשלוח פקס שבו אני מבקשת שלא יבטחו אותי (ההודעה הטלפונית לא הספיקה להם).

וכאן דרכנו נפרדו.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יופי..

קודם כל אני מצטער אבל לא קונה את זה שמישהו שוכח לבטי את הרכב או שנסע לחול ולא דאג לרכב.

אולי זה אני אבל שנה שעברה הייתי בחול ומבעוד מועד חידשתי את ביטוח הרכב.

 

וזה לא לעניין שאני צריך לטרוח ולהתחיל לשלוח פקסים ודואר ולקוות שהמכתב באמת הגיע ושלא זרקו אותו

או כל דבר אחר כדיי לצאת מידיי חובה אצלהם.

אולי אני קטנוני אבל זה כי הייתי ממש צריך להתכסח עם מישהי שאפילו עברית לא מדברת

אני אל צריך את כל כאב הראש הזה,מה הבעיה לצלצל ולשאול?

הרבה יותר פשוט ונחמד עבור המבוטח

זה כמובן אם היה אכפת לאחד מהתאגידים מהלוקוחות שלהם.

 

מעניין לדעת כמה אנשים לא שמים לב שהם שילמו כפולה על הביטוח.

 

טוב...אני חושב שאני סיימתי עם הכעס

תודה לכם על שהיוותם עבורי קבוצת תמיכה

 

פלויד.

למכירה ומסירה חלקים במצב חדש לאיביזה משנת 85-91

גם אני הגדלתי!

×
×
  • תוכן חדש...