Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוסר ידע הוא שורש הצרות בעולם, וזו רק אחת ההוכחות.

מצד שני, אם אשים מגבר טורים, כמה כ"ס זה יוסיף לי?

(אני לא יודע איזה סמיילי לשים, שמח או עצוב, כי זה מקרה ברור של לצחוק או לבכות, או אולי ביחד...)

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז ככה , הנה הכתבה במלואה

שימו לב לתמונה השלישית של קטע מהכתבה

שם בעל "פיז"ו ספורט " מסביר לשוטרים כל מיני דברים

והתשקורת העויינת מפרשת את זה הפוך , מזל שתמונה לא שמו.

 

הנה הקטע המדובר:

 

download.php?id=6849

2.jpg

1.jpg

ללא שם.JPG

פורסם

מזה שהכתבה מבדרת ועלובה מצחיק אותי ששמו תמונה גדולה של דייהו :lol:

 

אה ונראה לי שבכתבה לא נאמרה המילה "ספורט" מספיק פעמים :roll: (וחבל שהיא עוד נאמרה שלא בהקשר למכוניות לא ספורטיביות כמו וולוו, גולף, הפיג'ו של לירן :lol:)

 

אילו אני הייתי נהג הוולוו שנתפס הייתי אומר: "כל מה שרציתי זה להגיע למקדונלדס בשלום אבל הייתי צריך לעשות נהיגה/נסיעה מאומצת בחניה בשביל שלא לפגוע בילדים " :D

פורסם

הם שכחו את אביזר השיפור הנפוץ ביותר ,

 

מדבקת ה - NO FEER ( שגיאת כתיב בכוונה ) ...

 

מוסיף 10 כ"ס ונראה יפה עם ה"כנפונים " ....

 

 

אלוהים , איזה טיפשות הדרדסים מציגים ... פשוט בושה .

פורסם
"וולבו ספורט"

 

 

:lol::lol::lol:

 

שתבין את הקטע עצרו את הוולוו סתם ככה בהזהב , הוא לא עשה דבר הוא פשוט עבר

שם , באמת גם לא היו אתמול כל תחרויות כלשהם בכביש שכן הייתה נוכחות של משטרה

ישר הכתב והצלם רצו לצלם את בעל הוולוו ואחרי זה רשמו דברים מסולפים עליו

אותי צלמו גם כמה פעמים אני לא יודע למה לא העלו את התמונה שלי , דווקא תפסו תמונה

יפה שאני מדבר עם ידיים השוטר למטה על הכביש אני על המדרכה ותופס את במנצי

אחרי זה הוא גם שאל אותי , לפחות כתבו על הפיז"ו ספורט.

 

והכי מעצבן העיוות של "אמר ומיהר להכנס למכונית לתחרות"

איזה בולשיט , היו שם עשרות משטרות , איזו תחרות?!!!

פורסם

חבר'ה, איזה תמימים אתם, אתם לא רואים שמי שלא רשם את השטויות האלה בעצם זרק לנו עצם ?!?!?!? :shock:

"מגביר טורים", בחיים לא שמעתם על זה נכון ??? מכיוון שזה מכשיר סופר סודי שמפותח כרגע במקלטים (מעבדות) של המשטרע. לא קרה לכם פעם שניידת לאנטאיכס מסכנה הביאה לכם רכבות ??? או שרדפה אחריכם טויוטה אוונסיס ולא הבנתם למה אתם לא מצליחים לברוח ??? הכל בגלל המגביר טורים הזה !!! בקרוב בסדנאות השיפורים :lol: ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...