Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר'ה, איזה תמימים אתם, אתם לא רואים שמי שלא רשם את השטויות האלה בעצם זרק לנו עצם ?!?!?!? :shock:

"מגביר טורים", בחיים לא שמעתם על זה נכון ??? מכיוון שזה מכשיר סופר סודי שמפותח כרגע במקלטים (מעבדות) של המשטרע. לא קרה לכם פעם שניידת לאנטאיכס מסכנה הביאה לכם רכבות ??? או שרדפה אחריכם טויוטה אוונסיס ולא הבנתם למה אתם לא מצליחים לברוח ??? הכל בגלל המגביר טורים הזה !!! בקרוב בסדנאות השיפורים :lol: ...

 

 

 

אל תדבר שטויות שאתה בכלל לא יודע ....

 

המגביר טורים הנ"ל מזמן נמצא אצל הרבה מכוניות .... למצוא במוסכים המובחרים

 

 

 

 

 

:mm_tongu:

 

:wink:

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חבר'ה, איזה תמימים אתם, אתם לא רואים שמי שלא רשם את השטויות האלה בעצם זרק לנו עצם ?!?!?!? :shock:

"מגביר טורים", בחיים לא שמעתם על זה נכון ??? מכיוון שזה מכשיר סופר סודי שמפותח כרגע במקלטים (מעבדות) של המשטרע. לא קרה לכם פעם שניידת לאנטאיכס מסכנה הביאה לכם רכבות ??? או שרדפה אחריכם טויוטה אוונסיס ולא הבנתם למה אתם לא מצליחים לברוח ??? הכל בגלל המגביר טורים הזה !!! בקרוב בסדנאות השיפורים :lol: ...

 

 

 

אל תדבר שטויות שאתה בכלל לא יודע ....

 

המגביר טורים הנ"ל מזמן נמצא אצל הרבה מכוניות .... למצוא במוסכים המובחרים

 

 

 

 

 

:mm_tongu:

 

:wink:

 

אכן המגביר טורים נפוץ ברוב המכוניות שיש כיום בכביש

מדובר באביזר ספורטיבי חיוני שמשפר בטירוף את ביצועי מערכת בקרת האקלים הידועה יותר במקומותינו בשם... מזגן :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תודה לשלומי על שהאיר את תשומת לבי לשרשור בנושא הנדון. :idea:

 

בדרך כלל איני מביע ביקורת על "עיתונאי" (גם אני...ביניהם)...אבל הפעם הצליח כתב בשם אבי אשכנזי להגדיל ולעשות בדיחה מעצמו, ואולי אף להוכיח עד כמה שוטרים מסוימים אין להם כל מושג בתחום הרכב והגרוע מכל -

עקב בורותם הם גורמים לעוול ולעוגמת נפש לציבור גדול!

 

יש גבול לבורות גם של הכתב וגם למידע האינפנטילי שנימסר כביכול ע"י רב -פקד בשם יוסי ביתן!

הקישור לכתבה בעיתון "מעריב"...

http://images.maariv.co.il/cach he/cachearchive/07092003/ART535 5711.html (אתם כבר יודעים)...

 

להלן כמה מההסברים - (ציטוט ),שלדעתי לקוחים מספרי קומיקס...

*"מגבר טורים - אמצעי שמגביר את לחץ המנוע... :shock:

 

*"כנפונים - תוספת שמורכבת על מכסה המנוע. מגבירים את המהירות...... :cry:(מיראז 5 - בדיחה פרטית שלי)...

 

*מאיידים משופרים - לשם שיפור הקירור במנוע מכניסים מאיידים (קרבורטורים) גדולים.... (רכב שעובד על דיאליזת מים - בדיחה פרטית שלי)...

:twisted:

*אגזוזי לחץ - מותקנים כדי להגביר את תפוקת המנוע תוך הגברת השמוש בגזים הנפלטים מתהליך השריפה של המנוע :?::?::?::?:

 

(טורבו אגזוז דו כיווני " - בדיחה פרטית שלי)....

 

טוב גולשים יקרים, זו רמה של כתבה בעיתון מכובד המנסה להביא לידיעת הקוראים נושא כאוב, ע"י כתיבת צ'יזבטים מצוצים מהאצבע???!!!

 

webmaster http://www.carinfocus.com

פורסם
תודה לשלומי על שהאיר את תשומת לבי לשרשור בנושא הנדון. :idea:

 

בדרך כלל איני מביע ביקורת על "עיתונאי" (גם אני...ביניהם)...אבל הפעם הצליח כתב בשם אבי אשכנזי להגדיל ולעשות בדיחה מעצמו, ואולי אף להוכיח עד כמה שוטרים מסוימים אין להם כל מושג בתחום הרכב והגרוע מכל -

עקב בורותם הם גורמים לעוול ולעוגמת נפש לציבור גדול!

 

יש גבול לבורות גם של הכתב וגם למידע האינפנטילי שנימסר כביכול ע"י רב -פקד בשם יוסי ביתן!

הקישור לכתבה בעיתון "מעריב"...

http://images.maariv.co.il/cach he/cachearchive/07092003/ART535 5711.html (אתם כבר יודעים)...

 

להלן כמה מההסברים - (ציטוט ),שלדעתי לקוחים מספרי קומיקס...

*"מגבר טורים - אמצעי שמגביר את לחץ המנוע... :shock:

 

*"כנפונים - תוספת שמורכבת על מכסה המנוע. מגבירים את המהירות...... :cry:(מיראז 5 - בדיחה פרטית שלי)...

 

*מאיידים משופרים - לשם שיפור הקירור במנוע מכניסים מאיידים (קרבורטורים) גדולים.... (רכב שעובד על דיאליזת מים - בדיחה פרטית שלי)...

:twisted:

*אגזוזי לחץ - מותקנים כדי להגביר את תפוקת המנוע תוך הגברת השמוש בגזים הנפלטים מתהליך השריפה של המנוע :?::?::?::?:

 

(טורבו אגזוז דו כיווני " - בדיחה פרטית שלי)....

 

טוב גולשים יקרים, זו רמה של כתבה בעיתון מכובד המנסה להביא לידיעת הקוראים נושא כאוב, ע"י כתיבת צ'יזבטים מצוצים מהאצבע???!!!

 

webmaster http://www.carinfocus.com

 

 

שלום קוסם , אני חשבתי לשלוח מכתב מנוסח הייטב למערכת עיתון מעריב

עם סתירה על כל סעיף וסעיף שהוזכר בכתבה , ובתור אחד שהיה נוכח במקום

לכתוב את מה שבדיוק היה , אולי לזה לא התייחסו , אבל סביר להניח שהם ירצו

להבין ולהכנס למעמקי הבעיה ואולי נזכה לעוד כתבה והפעם מהצד שלנו.

פורסם
:lol::lol::lol::lol: הכתבה הזאת כל כך מצחיקה אותייי!!!! הכתב הזה פשוט אדיוט, הכתיבה שלו היא כתיבה של ילד בכיתה ג' "הם יצאו לעשות מירוצי מכוניות" יא חתיכת פאטתי!!! מזה זה??? אם כבר משמיצים אותנו אז שיעשו את זה כמו שצריך...מגבר טורים???? כנפונים??? WTF?!?! ומה נותן יותר כ"ס של אולווייז או של או בה? :roll:

DrIvE AnD LeT DrIvE

פורסם

סתם משהו כללי.

הנושא הזה קרוב לליבנו, ולכן כל שטות או טעות שנכתבת מייד בולטת לעין.

מעניין כמה זבל אני קורא בעיתון בתחומים שאני לא מבין בהם, ומאמין...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שיואו איזה מזל...

 

יצאנו בזול כי הם לא גילו על הכיסאות ספארקו טורבו שמגבירים לחץ,

ועל הרדיו דיסק פנסוניק שמעלה גדישה בהגה!

 

אבל הכי הכי...

 

לפחות הם לא גילו על ה-NO FEAR-ים המסתוריים שאתם שמים!

 

***עריכה***

אוף! RedR עבר אותי בגילוי המדבקה המסתורית בנמצאה בחללית שהתרסקה בשנות ה-80!

 

אגב, חשבתי ששברולט קנה את דייהו, לא וולוו :shock:

חמרמיר סומלי מצוי? זה מדליק אותי!

פורסם
סתם משהו כללי.

הנושא הזה קרוב לליבנו, ולכן כל שטות או טעות שנכתבת מייד בולטת לעין.

מעניין כמה זבל אני קורא בעיתון בתחומים שאני לא מבין בהם, ומאמין...

 

זה בדיוק מה שאני חשבתי אחרי קריאת הכתבה.

אני קורא את העיתון היומי בכדי להתעדכן במצב בארץ , בחדשות אקטואליה וכדומה .

אם בנושא הזה הקרוב לליבנו אנחנו מוצאים טעויות ממש מעוררות זעם ושגויות לחלוטין

אז מה קורה בשאר הכתבות בשאר הנושאים - צריך לקחת את כל הכתבות בעיתון בעירבון

מוגבל .. פשוט גועל נפש של עיתונאות , אני מתכנן לשלוח מכתב לעיתון מעריב

על הכתבה השפלה.

פורסם
סתם משהו כללי.

הנושא הזה קרוב לליבנו, ולכן כל שטות או טעות שנכתבת מייד בולטת לעין.

מעניין כמה זבל אני קורא בעיתון בתחומים שאני לא מבין בהם, ומאמין...

 

זה בדיוק מה שאני חשבתי אחרי קריאת הכתבה.

אני קורא את העיתון היומי בכדי להתעדכן במצב בארץ , בחדשות אקטואליה וכדומה .

אם בנושא הזה הקרוב לליבנו אנחנו מוצאים טעויות ממש מעוררות זעם ושגויות לחלוטין

אז מה קורה בשאר הכתבות בשאר הנושאים - צריך לקחת את כל הכתבות בעיתון בעירבון

מוגבל .. פשוט גועל נפש של עיתונאות , אני מתכנן לשלוח מכתב לעיתון מעריב

על הכתבה השפלה.

בגלל זה קוראים רק הארץ.

 

לא ששם אין שטויות אבל לפחות מפלס החירטוטים יורד בכמה וכמה רמות.

 

כתבה שכתובה כמו הנ"ל לא הייתה מופיעה שם לעולם.

 

"הארץ - עיתון לאנשים שחושבים" (את עצמם...) :hihi:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אבל הארץ הוא עיתון לא סימפטי לקורא ובנוי רובו ככולו בסגנון

מאמרי משהו.

מה שעצוב בכל הסיפור הזה שעיתון כמו מעריב מוציא כתבה כזו , גם ידיעות אחרונות

לא תלית שכולת תכלת . ובכלל כל התקשורת בארץ היא גוף שקרי אחד גדול.

אני לא יודע למי להאמין כבר . עצוב.

פורסם

דווקא הארץ הוא עיתון ידידותי לקורא.

 

מעריב וידיעות הם עיתונים ידידותיים לקורא המתחיל, בערך כמו אצבעוני.

 

:roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
דווקא הארץ הוא עיתון ידידותי לקורא.

 

מעריב וידיעות הם עיתונים ידידותיים לקורא המתחיל, בערך כמו אצבעוני.

 

:roll:

 

אנשים שאומרים שהארץ לא ידידותי לקורא, כנראה פשוט לא מנסים לקרוא הארץ. הם רואים שיש שם פחות תמונות ויותר מילים, ושהעיתון גדול יותר פיזית מבחינת גודל דפים, אז הם מוותרים מראש.

 

הם מפספסים עיתון שב-90 אחוז מהמקרים מתעלה על רמת הביוב של שני הצהובונים המתקראים "ידיעות" ו"מעריב" ומביא לא רק את כל החדשות בשפה ברורה ונהירה (לפחות למי שיודע מה זה נהירה) אלא גם פרשנויות שהן לרוב עדיפות בהרבה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היתרון של מעריב - היתה תמונה של דייהו רייסר/אופל קאדט.

אם הכתבה היתה מתפרסמת בהארץ היינו מפספסים את התמונה הממצה של מה שקרה שם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

למרות שאני בספק אם בכלל מישהו הבין או בכלל הסתכל על הכתבה,התפוצץ לי עוד ווריד בראש...

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

לה "רייסר"?????)

 

כן כן, ראו אנשים, נשים וטף, איך הם מסתכנים ומסכנים את הסביבה - קורעים את העיר בדייהו-סופר-ספורט-סאלון-משופרות-בטירוף-שלהם...

עם הכנפונים, עם המאייד המוגדל והכבד המודלק...

 

זה כזו דמגוגיה שזה אפילו לא מקומם - זה סתם עצוב.

 

 

אבל מעבר לזה, אלה הם הדברים שמעצבים את דעת הקהל על בעלי המכוניות האלה, על ספורט מוטורי ועל כל תרבות הרכב בארץ.

אתה כבר לא יכול "סתם" לאהוב מוטוריקה.. אם אתה בענין אתה בטח גם דורס זקנות כל פעם שיש לך הזדמנות... ואחר כך אנשים מתפלאים על היחס שכל הנושא מקבל מהרשויות והגורמים הרשמיים פה במדינה, ועם כאלה עילגים ובורים שיושבים שם ואחראים על הפיקוח וההרשאות והחוקיות של כל הנושא הזה בתוך הבירוקרטיה הישראלית - אפשר להבין את היחס ואת ה"קפאון" בו מצוי הענף (כמו גם הרדיפה ש"מצטלמת" נפלא אחרי ה"עבריינים" האלה...)

 

:twisted:

 

עצוב. באמת עצוב.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ


×
×
  • תוכן חדש...