Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלת ארזארז : DVD שמחשמל, מה לעשות ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לי יש את ה DVD+וידאו של LG משולב ב 200 דולר מהדיוטי והוא מחשמל קלות, אבל רק לפעמים.

וואלה, בול כמו שלי (מהדיוטי ב-200 דולר). זה באמת קורה לפעמים, אבל שזה קורה זה ממש לא קלות, זה ממש גורם לשוק ומעיף לי את היד.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מריח תביעה ייצוגית נגד SAKAL על מכירה המונית של מכשירים תקולים ? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני בפנים :-P

המדפסת+סורק+פקס+מכונת צילום של HP לא עבדה מהיום הראשון.

המסך-TV 29 של הונדאי (לבריאות) התרחב בצורה בלתי נסבלת.

המערכת מיני של LG הפסיקה לקרוא דיסקים.

וה-DVD כמובן שמחשמל בצורה מבהילה.

פורסם

למרות ששלי לא LG, הוא אכן ניקנה בסקאל :shock: לפני שנתיים

 

יש לכם אישור להפוך את האשכול לכתף לניפגעי SAKAL

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בצע את הבא:

 

נתק מהחשמל את כל מכשירי החשמל שנמצאים מסביב ל-DVD: טלויזיה, ממירים וכו'.

נתק את כל החוטים שמחוברים אליו מאחורה פרט לחשמל.

 

אם עדיין מחשמל- כנאה בעיה במכשיר. תוכל לנסות ולחבר לו הארקה ולראות את ההשפעה על הפחת.

לא מחשמל- חבר בחזרה את מכשירי החשמל הסובבים (מבלי לחבר ל-DVD שום חוט) ובדוק שוב.

 

חזור לעדכן, בהצלחה.

פורסם

זה ישמע קצת מוזר אבל,

 

מאחר ומדובר בכבל דו גידי, תנסה להפוך את התקע ( שמאלי לימני )

ותראה האם עדיין מחשמל.

 

למרות שזה AC

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

תמיד יש הסבר מדעי, אם אתה זוכר את השאלה על העלמות המים בכוס הקפה, אז דע לך שעשיתי מחקר, לא יודע אם פרסמתי אותו פה, אבל אני זוכר שנתתי לאישפוז את התוצאות.

בדקתי עם קליבר כמה מ"מ מים "נעלמים" מהכוס אם יש בה רק מים רותחים, אם יש בה רק מים רותחים עם סוכר, ואם יש בה מים רותחים עם קפה וסוכר.

בסוף התברר שמדובר במסיסות בכלל והם לא מתאדים כלל, בכוס עם מים רותחים בלבד לא נעלמו כלל מים.

למה אמרתי את כל השטויות הנ"ל? כדי להוכיח לך שיש הסבר מדעי! הא לך.

פורסם
צדקת! זה בהחלט נשמע מוזר, הייתי שמח להסבר (ברצינות, האם עומד מאחורי זה הסבר מדעי?)

לא זוכר

 

פעם, לפני הרבה שנים שלמדתי אלקטרוניקה, ידעתי את ההסבר

לא רוצה סתם לבלבל, אבל זה קשור לזה שגם בזרם חילופין יש מינוס קבוע.

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אם הנושא כבר צף למעלה אז הפכתי את החוט והוא עדיין מחשמל

 

נאמר לי שכן אפשר להיתחשמל או לפחות להרגיש מתח גבוהה גם מ 12 וולט (ע'ע טלפון אנלוגי) ויכול להיות שזו בעיה בספק שמוציא 12 וולט בהספק גבוהה

 

אבל מה שלא מובן זה שהדבר היחיד שבחלקים הפנימיים שמחובר לגוף המכשיר זה המינוס החיצוני של ה יציאות RCA.

אז זה מינוס, איך מתחשמלים מינוס ב DC ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
זה ישמע קצת מוזר אבל,

 

מאחר ומדובר בכבל דו גידי, תנסה להפוך את התקע ( שמאלי לימני )

ותראה האם עדיין מחשמל.

 

למרות שזה AC

 

 

יניב

 

כנראה אתה מתבלבל עם משהו אחר שזכור לך במעומעם. אין חיה כזאת, הלאה.

 

gsi16v התואיל לבצע את מה שרשמתי לך ולדעדכן בהתאם?

 

נאמר לי שכן אפשר להיתחשמל או לפחות להרגיש מתח גבוהה גם מ 12 וולט (ע'ע טלפון אנלוגי) ויכול להיות שזו בעיה בספק שמוציא 12 וולט בהספק גבוהה משום 12V לא מתחשמלים. אתה מתחשמל בדר"כ כאשר אתה נוגע בקו בזמן שמישהו מצלצל ולפעמים כאשר מישהו הרים את השפורפת בטלפון אחר על הקו. במקרים אלו המתח עולה ל-60V לפחות ולמעל 100V.

 

אבל מה שלא מובן זה שהדבר היחיד שבחלקים הפנימיים שמחובר לגוף המכשיר זה המינוס החיצוני של ה יציאות RCA.

אז זה מינוס, איך מתחשמלים מינוס ב DC ?

לא ברור למה אתה מתכוון "להתחשמל ממינוס ב-DC".
פורסם
כנראה אתה מתבלבל עם משהו אחר שזכור לך במעומעם. אין חיה כזאת, הלאה.

 

gsi16v התואיל לבצע את מה שרשמתי לך ולדעדכן בהתאם?

 

לא ברור למה אתה מתכוון "להתחשמל ממינוס ב-DC".

 

דוקא כן...

 

בשקע חשמל שלושה חוטים - פאזה אפס והארקה.

 

המתח של האפס הוא כשמו, אפס. מתח האדמה. מתח הפאזה משתנה בצורת סינוס בתדר 50 הרץ באמפליטודה של

כ-380 וולט. ההארקה מחוברת ליסודות הבניין, לצורך הארקת הזרם במקרה קצר. בתקע עם שני פינים אין הארקה.

 

לכן אם יש קצר בין הגוף לאחד החוטים - שהוא במקרה מחובר לפאזה, הפיכת התקע תחבר לאפס.

 

מקו האפס אי אפשר להתחשמל. הוא לא מינוס, הוא אפס.

:turn-l:
פורסם

ידידי יובל,

 

מאחר ואין הסגנון שלי להלבין פניו של מישהו ברבים רק אומר ואבקש שאם אתה לא מבין מספיק בחשמל, בוודאי לא בחשמל בניין אל תסתור את דבריי. דבריך אינם נכונים.

 

בו אני אשאל אותך שאלה קטנה וגם אשלח אותך לבצע ניסוי קטן ותחזור לדווח על התוצאות.

1. כתבת "המתח של האפס הוא כשמו, אפס. מתח האדמה" וגם כתבת "ההארקה מחוברת ליסודות הבניין", הרי יסודות הבניין הם באדמה. אז תסביר לי בבקשה מה ההבדל בין הארקה לאפס.

2. גש לשקע החשמל הקרוב וקצר בין האפס להארקה (לאחר שתוודא עם טסטר שאכן זה האפס ולא הורכב הפוך בטעות) וחזור לדווח מה קרה.

פורסם
ידידי יובל,

 

מאחר ואין הסגנון שלי להלבין פניו של מישהו ברבים רק אומר ואבקש שאם אתה לא מבין מספיק בחשמל, בוודאי לא בחשמל בניין אל תסתור את דבריי. דבריך אינם נכונים.

ידיעותי בחשמל מגובות בתואר אקדמי.

 

בו אני אשאל אותך שאלה קטנה וגם אשלח אותך לבצע ניסוי קטן ותחזור לדווח על התוצאות.

1. כתבת "המתח של האפס הוא כשמו, אפס. מתח האדמה" וגם כתבת "ההארקה מחוברת ליסודות הבניין", הרי יסודות הבניין הם באדמה. אז תסביר לי בבקשה מה ההבדל בין הארקה לאפס.

 

 

האפס מחובר דרך כבלי החשמל לרשת החשמל ולגנרטורים של חברת חשמל. הם אכן צריכים להיות קרובים מאוד. הם אינם מתחים

שונים אבל כן מסלולי זרם שונים. באופן תקין, לא אמור לזרום כל זרם בהארקה.

 

 

2. גש לשקע החשמל הקרוב וקצר בין האפס להארקה (לאחר שתוודא עם טסטר שאכן זה האפס ולא הורכב הפוך בטעות) וחזור לדווח מה קרה.

 

באם מתוקן מפסק פחת - הוא אמור לקפוץ (בגלל השינוי בזרם של קו האפס). באם לא - כלום לא יקרה.

 

עשה אתה ניסוי או שניים. חבר מד מתח דיגיטלי (בזהירות) לשקע. בדוק את המתח (במצב AC) בין הארקה (תחתון) לפאזה

(ימני) והארקה לאפס (שמאלי). או שפשוט תסביר לי למה טסטר מאיר רק במגע עם פאזה ולא עם אפס?

:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...