Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלת ארזארז : DVD שמחשמל, מה לעשות ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תמיד יש הסבר מדעי, אם אתה זוכר את השאלה על העלמות המים בכוס הקפה, אז דע לך שעשיתי מחקר, לא יודע אם פרסמתי אותו פה, אבל אני זוכר שנתתי לאישפוז את התוצאות.

בדקתי עם קליבר כמה מ"מ מים "נעלמים" מהכוס אם יש בה רק מים רותחים, אם יש בה רק מים רותחים עם סוכר, ואם יש בה מים רותחים עם קפה וסוכר.

בסוף התברר שמדובר במסיסות בכלל והם לא מתאדים כלל, בכוס עם מים רותחים בלבד לא נעלמו כלל מים.

למה אמרתי את כל השטויות הנ"ל? כדי להוכיח לך שיש הסבר מדעי! הא לך.

 

מן הסתם ישנה התאדות ובעקבות זה איבוד מים! כי המים רותחים, נכון? הם הופכים לאדים, נכון? אז לכן יש איבוד מים. אלא אם תשים מכסה מעל לכוס, המים ייתעבו, ויטפטפו לכוס בחזרה. אבל עדיין תהא בריחת מים, כי ישנם חריצים. ואתה לא יכול לאטום כוס בסיליקון נכון? כיא ח"כ לא תוכל לשתות.

לכל המעוניין! אני בונה מאגר מערכות סאונד לרכב. המאגר יהיה מוכן תוך כמה שבועות ספורים (הוא שליש מוכן...)

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה נזכרתם בזה עכשיו?!

בכל אופן, ברור לכולם שישנה התאדות, אבל אתם צריכים להבין את כל הסיפור מאחורי כל הסאגה הזאת, לקרוא קצת היסטוריה בארכיון, ולהבין שאני דיברתי על ירידה חדה במפלס המים כשיש קפה בכוס, לעומת ירידה שלא רואים מיד בעין כשיש רק מים רותחים. (ברור שיש אידוי גם בלי כלום, אבל לא על זה דובר)

סיפור ארוך, עבודת לילה אחת יותר מידי, וקפה אחד יותר מידי.

אל תשאלו.


×
×
  • תוכן חדש...