Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא ככה בדיוק נשמעים ההיבריד והאליט לרוב..

ממורל אני לוקח רק טוויטרים ומידרינג'ים :-D כל השאר מחוץ לדלת רכבי!

(אני מבקש מבעלי מורל לא להפגע ממני, כל אחד וטעמו יחייה)

 

אז בוא באמת בנימה אופטימית וידידודית נסיים את הירידות על מורל מצד הפוקאליסטים/הרצסטים וכו', אני מאמין שלא שמעת איך נשמע עפילו אותו הייבריד בבי אמפ בתוך תיבה אטומה של 7 ליטר.

כי את האמת יש לי הרבה מה לומר על טויטרים של כל הצרפ/איטלקים אבל אני נמנע כי אני יודע לאן התר'ד הזה יוביל.

 

בברכה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באת להראות לנו בלינק הזה שלכותב לא היה מגבר מספיק טוב בשביל המורל?

 

חוצמזה שהכתיבה שלו מלאה שגיאות כתיב , לא מצאתי משהו מיוחד :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אז בוא באמת בנימה אופטימית וידידודית נסיים את הירידות על מורל מצד הפוקאליסטים/הרצסטים וכו', אני מאמין שלא שמעת איך נשמע עפילו אותו הייבריד בבי אמפ בתוך תיבה אטומה של 7 ליטר.

כי את האמת יש לי הרבה מה לומר על טויטרים של כל הצרפ/איטלקים אבל אני נמנע כי אני יודע לאן התר'ד הזה יוביל.

 

בברכה.

 

אז אולי אתה תקח על עצמך ותבנה תיבות אטומות למידים שלך ונראה למה הם מסוגלים? :wink: אני מקווה שלא יהיה צורך במגבר דואל מונו של גנסיס בכדיי להניע אותם :arrow:

זאת הבעיה במורל! הם יכולים לנגן מדהים!

אבל יש צורך בהתאמות מיוחדות (כגון בניות בנפחים מסובכים) והגברות שעולות פי כמה וכמה מהסטים עצמם.

ולרוב יש צורך בבי אמפינג (יוקרתי) כי המידים דורשים 150W RMS+ והטוויטרים בין 50 ל- 80 W..

 

אליקו אתה יכול לקרוא את גם את התגובה הנ"ל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

"כי את האמת יש לי הרבה מה לומר על טויטרים של כל הצרפ/איטלקים אבל אני נמנע כי אני יודע לאן התר'ד הזה יוביל."

יוביל לווכוח ענייני (בתקווה)

 

אם מישהו רוצה להרים ת'רד בנושא הוא מוזמן

אני אגיב שם, לא פה, חבל על הת'רד הזה

פורסם
חבל על הת'רד הזה

+1 :mm_yeah:

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אז אולי אתה תקח על עצמך ותבנה תיבות אטומות למידים שלך ונראה למה הם מסוגלים? אני ממש לא מתכוון לעשות את זה.:wink: אני מקווה שלא יהיה צורך במגבר דואל מונו של גנסיס בכדיי להניע אותם :arrow: - חכה לבי אמפ :).

זאת הבעיה במורל! הם יכולים לנגן מדהים! הם גם מנגנים מדהים, בלי איטום ובלי תיבות אטומות.

אבל יש צורך בהתאמות מיוחדות (כגון בניות בנפחים מסובכים) והגברות שעולות פי כמה וכמה מהסטים עצמם. ובשביל להוציא משהו מהK2P שלך, לא צריך אודיסון שעולה כמו הסט (עפילו יותר).

ולרוב יש צורך בבי אמפינג (יוקרתי) כי המידים דורשים 150W RMS+ והטוויטרים בין 50 ל- 80 W.. גם בפוקאל, ובכלל בי אמפ תימיד טוב כשעושים אותו נכון.

 

אליקו אתה יכול לקרוא את גם את התגובה הנ"ל.

 

אני עוד פעם מזכיר לך את המפגש הדרום הראשון , כאשר נכנסת אלי לאוטו אם איזה דיסק צרוב במהירות מירבית, של מטאל כבד באיכות 128KBPS , והגברת את הHU כמעט למקסימום, כאשר עפילו הגיינים לא היו מכוונים כמו שצריך, ואז באמת הטויטרים והמידים לא היסתדרו עם זה (אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה מוסיקה) ולפי זה אתה שופט?

בשביל מוסיקה כזאת מ"ע SQL לא תעזור לך! גם K2P לא יסתדרו עם הדבר הזה, אתה צריך SPL:idea: .

בברכה.

פורסם
אני עוד פעם מזכיר לך את המפגש הדרום הראשון , כאשר נכנסת אלי לאוטו אם איזה דיסק צרוב במהירות מירבית, של מטאל כבד באיכות 128KBPS , והגברת את הHU כמעט למקסימום, כאשר עפילו הגיינים לא היו מכוונים כמו שצריך, ואז באמת הטויטרים והמידים לא היסתדרו עם זה (אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה מוסיקה) ולפי זה אתה שופט?

בשביל מוסיקה כזאת מ"ע SQL לא תעזור לך! גם K2P לא יסתדרו עם הדבר הזה, אתה צריך SPL:idea: .

בברכה.

 

עכשיו גם אמרת משו לא נכון (ה- K2P יקרעו גם מוזיקה עצבנית יותר מזו!) וגם העלבת אותי! אני בחיים שלי לא צורב דיסקים ועוד דיסקים לבדיקות באיכות ירודה! זה היה 192KBPS ונצרב על X8 ! במוזיקה הנ"ל יש דיסטורשן כי זה "הווי מטאל"

על תחשוב שאני עוד איזה ילד שנותן תשובה על היתרשמות ראשונית "העופר ניסים גם באיכות 128 אצל חבר שלי בפיונייר 306C נשמע הרבה יותר טוב מהפוקל הזה! סתם שילמת על מערכת 15 אלף צ'קל!" אז לא זה לא אני.

ואני שמעתי את הרכב שלך גם אחרי המפגש הראשון בדרום לא פעם ולא פעמיים. ובכללי שמעתי את ההיברד דיי והותר כדיי להבין שהדבר הזה לא יזוז כמו פוקל/הרץ לעולם לא.

 

דבר נוסף ה- K2P לא צריך מגבר יקר יותר ממנו כל מגבר של 1800-2500 ש"ח בהספק של 100W RMS X 2 יעשה ממנו שד :twisted:

לא חסר נקמיצ'י, זאפקו, אודיסון..

 

בברכה ונשאר חברים..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

$DRAGSTER$ ו GTI1980 תודה על ההתחשבות בנושא השרשור :evil:.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מחילה מכבודך אם פגעתי בך עם הקטע של הצריבה :oops: .

אני לא רוצה לנקוט בשמות, אבל במפגש האחרון ברמת גן, ישב אצלי ברכב בן אדם מאוד מכובד, עם דיסקים שלו,

ולמרות שאין איטום/בי אמפ/הגברה טובה/פודים/טויטרים ON AXIS אצלי ברכב, הוא היתרשם ממש לטובה.

וואלה בא לי עכשיו להחליף את המידים למשהו אחר, ולא בגלל שאני לא מרוצה מהם, כי פשוט יש חשק ל"משהו אחר",

מ"ע לרכב זה כמו בחורה - ברגע שכבשת אותה, בא לך על מישהי אחרת:twisted::lol: , עד שתתחתן.

בידידות.

בוריס.

פורסם

סלבה אני עדיין מחזיק את עצמי

 

 

הבניה נראית לעניין, כרגיל (מוזר להגיד את זה "כרגיל") אבל כל עבודה שלך ניראת באמת משהו מיוחד

מה עוד שאתה גם נטו, לא מתפלסף ומקשקש

 

הטוויטרים לא צורמים בצורה שהם עומדים?

בלי להשתמש במושגים מפוצצים כמו תדר עומד וכו'

 

ה8KH לא צורם?

יש בתוך הטוויטר,מתחת לגריל, כיפה שאחראית לפזר את הצליל ונקודה כזאת לא מאפשרת (מהניסיון שלי עם הסט) פיזור טוב, ומספר תדרים 7-9KH צורמים

 

http://www.focal.tm.fr/car/download%20en/K2Power/manuels/manual_kitk2power_gb.pdf

דף 6

התמונה באמצע מצד ימין

פורסם
$DRAGSTER$ ו GTI1980 תודה על ההתחשבות בנושא השרשור :evil:.

 

אני ממש מצטער סלבה..כאן המריבה מבחינתי פסקה.

לא מכובד לפגוע בבן אדם טוב כמוך!

 

בוריס התנצלותך התקבלה וכמו שאומרים כל אחד וטעמו..

ואם אתה באמת חושב להחליף מידים תחשוב (לפחות תנסה לחשוב) בכיוון הרץ ופוקל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
סלבה אני עדיין מחזיק את עצמי

 

 

הבניה נראית לעניין, כרגיל (מוזר להגיד את זה "כרגיל") אבל כל עבודה שלך ניראת באמת משהו מיוחד

מה עוד שאתה גם נטו, לא מתפלסף ומקשקש

 

הטוויטרים לא צורמים בצורה שהם עומדים?

בלי להשתמש במושגים מפוצצים כמו תדר עומד וכו'

 

ה8KH לא צורם?

יש בתוך הטוויטר,מתחת לגריל, כיפה שאחראית לפזר את הצליל ונקודה כזאת לא מאפשרת (מהניסיון שלי עם הסט) פיזור טוב, ומספר תדרים 7-9KH צורמים

 

http://www.focal.tm.fr/car/download%20en/K2Power/manuels/manual_kitk2power_gb.pdf

דף 6

התמונה באמצע מצד ימין

אבנר תשמע,בשבילי ולטעמי הטוויטר צורם,אבל בעל הרכב מאאוד נהנה מהצליל! והוא ממש מרוצה ממה שהוא שומע.

תחלס לבסוף הוא זה שצריך להנות מהמערכת שיש לו באוטו ולא אני ולא כל אחד אחר! אבל את האמת אני ממש נהנהתי לשבת אצלו באוטו ולהקשיב למוסיקה.

נ.ב: תודה על המידע! אני חייב להראות את העמוד 6 לחבר שלי,אני בטוח שהוא לא ראה ולא קרא את המניואל שצירפת פה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
סלבה אני עדיין מחזיק את עצמי

 

 

הבניה נראית לעניין, כרגיל (מוזר להגיד את זה "כרגיל") אבל כל עבודה שלך ניראת באמת משהו מיוחד

מה עוד שאתה גם נטו, לא מתפלסף ומקשקש

 

הטוויטרים לא צורמים בצורה שהם עומדים?

בלי להשתמש במושגים מפוצצים כמו תדר עומד וכו'

 

ה8KH לא צורם?

יש בתוך הטוויטר,מתחת לגריל, כיפה שאחראית לפזר את הצליל ונקודה כזאת לא מאפשרת (מהניסיון שלי עם הסט) פיזור טוב, ומספר תדרים 7-9KH צורמים

 

http://www.focal.tm.fr/car/download%20en/K2Power/manuels/manual_kitk2power_gb.pdf

דף 6

התמונה באמצע מצד ימין

 

שרגאמן תוכל להסביר קצת יותר במה מדובר? ובאיזו זווית מומלץ להתקין את הטוויטר הנ"ל לפיזור מקסימלי? פשוט אני עומד להתקין כאלו ברכבי בקרוב.

*יש לך אולי תמונות תרשימים משו שיעזור להבין את העניין?*

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10


×
×
  • תוכן חדש...