Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דבורה שמעתם ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי על מכשיר חדש שנכנס לניידות של משטרת התנועה , שקוראים לו דבורה והוא קורא את מהירות הרכב בכול צידי הניידת , כך שהשוטר יכול לדעת באיזה מהירות אתה נוהג תוך כדי נסיעה , והוא חסין ראדאר.

זה מין לייזר שיוצא מאנטנות בקדמת הניידת ובאחוריה ובודק מהירויות של הרכבים

 

עקב האכיפה המוגברת נכנסו 36 יחידות לשירות

מישהו יודע על זה ? יש אילו שהן הרחבות על הנושא ?

בתודה וברכה יהודה

 

עריכה

מצטער שלא עשיתי חיפוש מתברר שיש משהו על זה , רק שאנני יכול למחוק את הנושא

מנהלים אנה מחקו

בתודה וברככה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
...כך שהשוטר יכול לדעת באיזה מהירות אתה נוהג תוך כדי נסיעה , והוא חסין ראדאר.

זה מין לייזר שיוצא מאנטנות בקדמת הניידת ובאחוריה ובודק מהירויות של הרכבים

 

 

מי חסין ראדאר, השוטר?

ואיך חסינות הראדאר של השוטר קשורה לאנטנות, כי לדבריך יוצא מהן לייזר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מי חסין ראדאר, השוטר?ממה ששמעתי אי אפשר לגלות בגלאי ראדר ,אבל בתגובה של אופיר נאמר שכן , אז לא יודע מה נכון

ואיך חסינות הראדאר של השוטר קשורה לאנטנות, כי לדבריך יוצא מהן לייזר... זו בדיוק הנקודה שזה לא ראדאר

מצטער על הטעות בכיתוב

ואם כבר מדברים על זה ,ראיתי באתר של ה SPEEDTRAPS שהם מוכרים וולנטיין , מעניין לדעת האם ההמלצות עליו באתר זה בגלל שהם מוכרים אותו או שהוא באמת כ"כ טוב?

ומה יש באמת נגד מהירות שעובד באמת ועדיף גם חוקי (לא בא לי לאבד רשיון בגלל גלאי/משבש ) ושיעזור לי להמנע מבעיות עם המשטרה?

בתודה וברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
מצטער על הטעות בכיתוב

ואם כבר מדברים על זה ,ראיתי באתר של ה SPEEDTRAPS שהם מוכרים וולנטיין , מעניין לדעת האם ההמלצות עליו באתר זה בגלל שהם מוכרים אותו או שהוא באמת כ"כ טוב?

ומה יש באמת נגד מהירות שעובד באמת ועדיף גם חוקי (לא בא לי לאבד רשיון בגלל גלאי/משבש ) ושיעזור לי להמנע מבעיות עם המשטרה?

בתודה וברכה יהודה

 

כל מה שאתה צריך לדעת נמצא ב-Speedtraps.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חוץ מהעובדה שהם מוכרים את הולנטיין 1 ומשבחים אותו. בכל מקרה, הם עדיין לא עשו בדיקות עם הדבורה כך שמוקדם להגיד.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מישהו כאן יודע במקרה האם ה"דבורה" כשירה לשימוש בתנאי לילה? (זאת אומרת חושך מוחלט, כביש ללא תאורה)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
מישהו כאן יודע במקרה האם ה"דבורה" כשירה לשימוש בתנאי לילה? (זאת אומרת חושך מוחלט, כביש ללא תאורה)

 

לא נראה לי שהיא כשירה לשימוש לילי אבל אני רוצה לקבל חיזוק

ולכן אני מצטרף לשאלה...

פורסם
מישהו כאן יודע במקרה האם ה"דבורה" כשירה לשימוש בתנאי לילה? (זאת אומרת חושך מוחלט, כביש ללא תאורה)

 

למה לא?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא יודע, אולי מאותה סיבה שהממל"ז לא כשיר לשימוש לילי בכביש לא מואר (הרי גם הדבורה בסופו של דבר זה ממל"ז, ההבדל היחיד ביניהם הוא שהדבורה מסוגלת לעבוד כיחידה ניידת.)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
Blinder m-40 Extreme, מי מרים את הכפפה לקנייה קבוצתית ?

(600 מרשרשים אמריקאים זה המיר הצפוי)

 

אני בספק אם יעזור...

הבליינדר מגן מפני קרן לייזר בעוד ה"דבורה" עובדת לפי רדאר..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...