Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנתי תיבה לסאב הזה בנפח של 50 ליטר.

 

עדיין לא חתכתי את הפורט.

התדר שצריך להיות הוא 37 הרץ.

לפי נתוני יצרן (ותכונה) הפורט צריך להיות בקוטר של 10.16 ס"מ והאורך 28.

 

1. הבעיה היא שהעומק של התיבה שלי הוא 22 ס"מ(מידה פנימית) והפורט פשוט לא יכנס.

ואם אני ירצה לחתוך לכיוון ה30 הרץ(יותר SQ) אז בכלל הארוך צריך להיות גדול. יש פתרון לדבר?

 

בדקתי לפי התוכנה הזאת.http://autosound.co.il/main.asp?url=content/portedbox/27-12-04-Theory-ported-Box-design.html

נתוני הסאב: רוקפורד פ2 200 רמס הכסוף.

FS-25

QTS-0.544

VAS-75litr

קוטר 12 ".

.

פורסם

מה פיתאום לחלק ככה את הפורט.

 

תיבה של 50 ליטר, אם במקום אחד היא 22 בטוח ישנו עוד פאנל שהוא הרבה יותר מזה, אז שים את הפורט במקום אחר.

 

(אם זה סאב 12, ולקחת 2 סמ' מינימום מכל כיוון + 2 ס'מ עובי הדופן זה כבר יוצא שיש לך לפחות גובה של 36)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז אני צריך שני פורטים של קוטר 5.07 על אורך 14.

הארוך של הפורט זה כולל העץ או מידה פנימית?

.

פורסם

ידידי, את אורך הפורט - אתה "המצאת".

אז אם חישבת עם עובי העץ - אז עם, אם לא חישבת עם עובי העץ - אז לא.

אני רק רושם לך מה היא אופציית החישוב שעומדת בפניך.

כמו שכבר ציינתי, תיבה מתכננים עם פורט, ולא את הפורט אחרי התיבה.

×
×
  • תוכן חדש...