Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני נוסע על בורות בכביש או בשטח אי אפשר לשמוע דיסק כי כל הזמן הוא קופץ (זה הורס את העין ?) ואני מחפש HU טוב ב1000 ש"ח בערך, חשבתי על הפנסוניק 5401 או 5301 (מה ההבדל ?), יש להם "בולמי זעזועים" טובים ? יש HU יותר מומלץ ב 1000 ש"ח ?

תודה.

פורסם

היה ל ניסיון עם מכשיר לא מהדגמים החדשים של פנסוניק והמכשיר והבולמים שלו פשוט זוועה

הדיסק היה קופץ בלי סוף ולא בטיולי שטח

לא יודע מה לגבי הדגמים החדשים שלהם

(מישו לפני כמה זמן רשם וזה נכון שיש ברכבי dmax של הצבא רדיו דיסק של פנסוניק ובשטח עדיף באמת לא לשמוע דיסק מרוב הקפיצות ושיצא לי לנהוג לא מעט פעמים האופציה הייתה או לכבות או לחפש איזה תחנה שניתן לקלוט בטעות)

השאלה אם הם שיפרו משו בדגמים החדשים .

ועל זה אני לא יכול לענות כי אין לי ניסיון מאז עם החברה הזאת

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

היה לי בזמנו ריינג'ר של פולריס, והיה לי בו רדיו דיסק של קנווד.

עם הריינג'ר הייתי מתפרע בשטח אבל מהמורות קפיצות (כמה שהדבר הזה מסוגל לקפוץ) וכו'

ואף פעם לא הייתה לי שם בעיה של קפיצות

מה גם שכשהתקנתי את הרדיו דיסק דאגתי לחיזוק ותומכים נוספים.

 

מאז תמיד כשאני נשאל על רדיו דיסק עם בולם זעזועים טוב אני נזכר בקנווד.

אבל לדעתי גם פיוניר למיניהם טובים(מבחינתיבמאזדה פס האטה אומר בלה בלה בלה).

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

בכל מקרה אם אתה רוצה להיות בטוח ולקבל עצות לחברות עם בולמי זעזועים טובים

אתה יכול להיכנס לפורומים של ריכבי 4*4 ולשאול שם אנשים שיש להם ניסיון .

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

×
×
  • תוכן חדש...