Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפיוניר יש סדרה של דגמים

יש נגיד 7400

יש 7450

ויש 740mp primeer

עכשיו אני יודע שהפריימיר זה כאילו הכי טוב אבל מה יותר טוב ה

7400 או ה7450

 

*להבא נא לדייק יותר בכותרת.*

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

אותו דגם

 

רק שינו את תדרי הרדיו וקראו לו 7450.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
מה הכוונה שינואת תדרי הרדיו?

ב 7400 תדרי הרדיו קופצים במספר אי זוגי (מתאים לארה"ב)

וב 7450 שינו את הקפיצות לזוגיות כדי שיתאימו לארץ

פורסם

לא נראה לי שזה זה

 

כי להמון אנשים בארץ יש את ה7400 והוא רגיל כאילו אין לו את הבעיה ברדיו...

 

אני יודע שבאחד מהדגמים יש יותר אופציות או משהו כזה....

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

7450/7400 אלה דגמים "פשוטים" ההבדל בין ה00 ל50 הוא התדרים (מה שאפשר לשנות אבל עולה סכום לא קטן)

 

מצד שני

 

ה740 ודומיו הם דגמי פרמייר, הם מיובאים ובארץ משנים להם את התדרים. עוזי רדיו לא מייבאים אותם. יש להם יותר אפשריות (בדרך כלל עוד RCA ושלט הגה)

פורסם

לי יש 8400

ולחבר שלי יש 8450

 

ובשלי יש יותר יותר אופציות

כמו לשנות את התאורה ועוד כל מיני שטויות בסגנון

איך זה יכול להיות?

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

נושא זה נידון בעבר יותר מפעם אחת

 

ההבדל בין הדגמים נובע "מהשייכות האזורית " של כל מכשיר:

7400r מיועד לשוק הארופאי לעומת המכשירים הארופאים הם הכי איכותיים באותה סידרה

7450 מיועד למזרח התיכון ( pioneerr-golf ) מעט פחות טוב עם פחות שיכלולים מעמיתו הארופאי( אין rds שתי יצאות למגבר במקום 3 ב-7400)

7400 (ללא r) משתייך לשוק האמריקאי

הסיבה שה-7400 בארץ זול יותר נובע מהעובדה שיש כ-5 יבואנים לפחות שמביאים את הדגמים הארופאים:רדיו מארס, ברוקס סטיראו,רדיו יזיד שהוא הכי זול בצפון ועוד כמה בת"א

לעומת זאת רק עוזי רדיו מביא את הסידרה של ה-xx50

לגבי הדגמים האמריקאים ה-פרמייר נחשב איכותי יותר

×
×
  • תוכן חדש...