Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בערב אשתי פגעה עם הרכב במדרכה תוך נסיון התחמקות מרכב אחר.

ברוך השם לא קרה לה כלום, אבל לרכב (לגאסי מודל 1991 1800 שמורה במיוחד) נגרם נזק.

הנזק אינו נראה לעין ,הג'אנט נראה שלם (מגנזיום) וכמו כן גם הצמיג.

הרכב מושך בצורה חריפה מאוד ימינה,וגלגל ההגה נוטה שמאלה בנסיעה ישרה .הפגיעה היא בגלגל ימני קידמי.

האם מומלץ להכנס למוסך רגיל או מכון המתמחה בכוון פרונט ?

כמו כן אבקש הפנייה למקום אמין באזור בת-ים.

 

בתודה מראש

מוטי.

פורסם

מנסיון רע ומר: משולש עקום, גם אני הכנסתי את הלגאסי שלי במדרכה ביציאה מכיכר, הנזק שם היה לא זול בכלל.

תקווה שיוכלו להשיג לך משולש בפירוק, כי חדש מאוד יקר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני אישית ממליץ על פרונט התחייה ביפו. טלפון יש בדפי זהב. תתקשר קודם - אולי מכון פרונט הוא לא הכתובת, ולהבדיל מרוב המכונאים בארץ - הוא יגיד לך את זה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

קודם כל תודה לכל המגיבים שעזרו.

ולדובדבן : רפי לין (erl) על ההפניה.

תודה מיוחדת לג'קי בעל המכון (פרונט ארביב הבנאי 26 א.ת. חולון) על היחס והמקצועיות

ולדורון שביצע את העבודה.

ובכן :

משולש ההגה הימני התעקם (חתיכת מכה) ועוד חלק שעבר יישור באמצעות מכשיר (קמבר).

את המשולש הצלחתי להשיג מפירוקייה עלומת שם ביפו ב-150 ש"ח .

עלות עבודה שכללה פירוק והרכבה + כוונים לארבעת הגלגלים - 400 ש"ח לפני מע"מ.

למזלי הג'אנט לא התעקם והצמיג לא נפגע (אל תשאלו אותי איך - אשתי בטח יודעת ).

הרכב חזר למצבו הקודם ואפילו ההגה ממורכז פיקס.

תודה לחבר היקר אבירם טוראל שדאג להסיע אותי, וכמו כן למוכר ממנו רכשתי את הרכב לפני שנה - הרצל שמואלי השוטר שדאג להשיג את החלק בעלות כזו.

 

והכי חשוב :

 

תודה לאל שנגמר כך.

 

ממש סרט עם כתוביות תודה בסוף smily.gif

 

ודרך אגב :

OrSe - צדקת : עלות משולש חדש 950 ש"ח :shock:

 

 

בברכה.

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...