Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*** עריכה - אין צורך לצטט הודעות ארוכות ומלאות תמונות ***

ממש לא דיברתי על זה מיקום המנוע .

הביצועים של M6 ו M5 אוליי הם כמו של מכונית על אבל תן להם להתחרות ב למבורגיני מרצ'לנו ומי לדעתך ינצח ?

המכוניות M5 ו M6 יותר ספורטיביות-כוחניות מאשר מכוניות על .

 

בסך הכול אין מה להתלונן - חברה גדולה עם מכוניות גדולות אבל באיזשהוא מקום חסרה להם מכונית על .

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כפי ש-Falou אמר, בגלל המנוע, BMW השתמשו לפירסומיהם במקלארן F1 כך שזה ייתר מבחינתם את הצורך ברכב על (מה גם שאם הם כן היו מייצרים רכב-על זה היה נראה כמעין התחרות עם עצמך. אה כן...ישנה גם העובדה שליצור מתחרה למקלארן F1 זה לא בדיוק "walk in the park") ואף חסך להם משאבים רבים. בנוסף, בשל העובדה שבעשור האחרון לא קמו כמעט רכבים שמאיימים על המקלארן F1, נוצר מצב בו ל-BMW לא קם הצורך ברכב על שישמש כ"תגובה" לאיום מידי דגם על של יצרנים אחרים (יתכן כי כיום נוכח הווירון וכיו"ב, יש מקום לשקול ייצור דגם שכזה כתגובה).

פורסם
כפי ש-Falou אמר, בגלל המנוע, BMW השתמשו לפירסומיהם במקלארן F1 כך שזה ייתר מבחינתם את הצורך ברכב על (מה גם שאם הם כן היו מייצרים רכב-על זה היה נראה כמעין התחרות עם עצמך. אה כן...ישנה גם העובדה שליצור מתחרה למקלארן F1 זה לא בדיוק "walk in the park") ואף חסך להם משאבים רבים. בנוסף, בשל העובדה שבעשור האחרון לא קמו כמעט רכבים שמאיימים על המקלארן F1, נוצר מצב בו ל-BMW לא קם הצורך ברכב על שישמש כ"תגובה" לאיום מידי דגם על של יצרנים אחרים (יתכן כי כיום נוכח הווירון וכיו"ב, יש מקום לשקול ייצור דגם שכזה כתגובה).

 

אז לפי מה שאתה אומר - הם כבר עכשיו צריכים לתכנן רכב על .

למה ?- כי מרצדס מתכוונת להשתלט על מקלארן .

וכדיי להגיב למרצדס ולכול שאר המתחרים הם יצתרכו :

 

או לקנות יצרן שמייצר מכוניות על (שזה ממש לא עולה הרבה במונחים שלהם)

או לייצר בעצמך מכונית על תחת השם ב.מ.וו .

פורסם

ממש לא דיברתי על זה מיקום המנוע .

הביצועים של M6 ו M5 אוליי הם כמו של מכונית על אבל תן להם להתחרות ב למבורגיני מרצ'לנו ומי לדעתך ינצח ?

המכוניות M5 ו M6 יותר ספורטיביות-כוחניות מאשר מכוניות על .

 

בסך הכול אין מה להתלונן - חברה גדולה עם מכוניות גדולות אבל באיזשהוא מקום חסרה להם מכונית על .

 

תגיד - לדעתך האיבו היא מכונית על (אני מדבר על הגרסה הכי קיצונית הFQ400)?

לדעתי לא (ורק בגלל המותג העממי והמראה ה"משפחתי").

אבל היא זריזה לא פחות מלבמו מורסיאלאגו! ויש לה 400 כ"ס - ממנוע 1997 סמ"ק חשוב לציין!!

 

ביצועים הם לא הכל, מכונית על חייבת להיראות ככה, אבל חייב גם לספק את הסחורה.

לM6 לדעתי יש חלק מזה, הביצועים מתאימים, המראה - כמעט.

(אגב לדעתי הM6 היא העיצוב הכי טוב של בנגל, למרות שבמוו חייבים להיפתר ממנו.)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ממש לא דיברתי על זה מיקום המנוע .

הביצועים של M6 ו M5 אוליי הם כמו של מכונית על אבל תן להם להתחרות ב למבורגיני מרצ'לנו ומי לדעתך ינצח ?

.

 

BMW

איך אתה קרא ל maserati quattroporte .

מנוע מרכזי,מותג אקזוטי,4 דלתות,4 מושבים,הספק הרבה יותר קטן מ M5

 

 

 

(אגב לדעתי הM6 היא העיצוב הכי טוב של בנגל, למרות שבמוו חייבים להיפתר ממנו.)

 

הבחור שילש את המכירות של החברה,אם לא יותר.

הוא גאון וכל בית בגרמניה צריך לשים תמונה שלו על הקיר

אייל

פורסם
BMW

 

 

איך אתה קרא ל maserati quattroporte .

מנוע מרכזי,מותג אקזוטי,4 דלתות,4 מושבים,הספק הרבה יותר קטן מ M5

 

מכונית ספורט מעולם אחר ?

 

בכול מקרה - אני חושב שמיצינו את העניין - כולם מסכימים שב.מ.וו היא יצרן ענק .

חלק אומרים שצריך מכוניות על חלק אומרים שלא .

פורסם
אז לפי מה שאתה אומר - הם כבר עכשיו צריכים לתכנן רכב על .

למה ?- כי מרצדס מתכוונת להשתלט על מקלארן .

וכדיי להגיב למרצדס ולכול שאר המתחרים הם יצתרכו :

 

או לקנות יצרן שמייצר מכוניות על (שזה ממש לא עולה הרבה במונחים שלהם)

או לייצר בעצמך מכונית על תחת השם ב.מ.וו .

 

אני לא אומר שBMW "צריכים" לייצר רכב על, אלא שכיום לעומת בעבר ייצור רכב על הוא אקטואלי.





לעניין סיפא דבריך, מה שאני אומר זה שלדעתי, במידה וBMW תחליט לייצר רכב על, אזי עליה לרכוש מותג קיים ולשווק הרכב תחת שם המותג או להמציא מותג חדש. לטעמי BMW צריכים בידול בין המותג ה"רגיל" ומותג ה"על". אם זה כדי ליצור אקסקלוסיביות, אם זה בשל העובדה כי מערך השרות והמכירות שונה כאשר מדובר ברכבי על לעומת מותג רגיל, אם זה בשל העובדה כי זה יראה הגיוני יותר ש-BMW תייצר מספר דגמי על תחת מותג אקסקלוסיבי ושלא סתם יהיו עוד כמה דגמים ברינג' הרגיל של BMW, דבר אשר בסופו של יום יראה קצת זול (Z10, Z11,1,,3,5,7,Z4...) וכיו"ב.

פורסם

מה אתה רוצה בכלל מ ב.מ.וו?

הרוב המוחלט של יצרני הרכב לא מייצרים מכוניות על.

מכוניות על מיוצרות ב 99% מהמקרים ע"י יצרניות של מכוניות על.

לי כרגע לא זכורה דוגמא של יצרן מכוניות פרטיות סטנדרטיות שייצר מכונית על וקצר תשואות, אם לך יש, אשמח לשמוע.

יניב

 

עריכה: קורווט מיוצרת ע"י GM. יש עוד דוגמא?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה אתה רוצה בכלל מ ב.מ.וו?

הרוב המוחלט של יצרני הרכב לא מייצרים מכוניות על.

מכוניות על מיוצרות ב 99% מהמקרים ע"י יצרניות של מכוניות על.

לי כרגע לא זכורה דוגמא של יצרן מכוניות פרטיות סטנדרטיות שייצר מכונית על וקצר תשואות, אם לך יש, אשמח לשמוע.

יניב

 

עריכה: קורווט מיוצרת ע"י GM. יש עוד דוגמא?

הבוגאטי ?

R8 של אודי ?

מקלארן של מרצדס ?

פרארי של פיאט ?

למבורגיני - שהיא חברה מאוד רווחית והיא שייכת לאודי(ששיכת לפולקסוואגן ,ששייכת ברובה לפורשה)

 

עוד ?

פורסם
הבוגאטי ?

R8 של אודי ?

מקלארן של מרצדס ?

פרארי של פיאט ?

למבורגיני - שהיא חברה מאוד רווחית והיא שייכת לאודי(ששיכת לפולקסוואגן ,ששייכת ברובה לפורשה)

 

עוד ?

 

אני חושב שהכוונת המשורר הייתה יותר לרכבים בסגנון ה-R8 שהזכרת, הפורד GT40 וכיו"ב ולא למותגים בבעלות חברות רגילות.

 

נ.ב.

קורבט אינה נחשבת לרכב-על.

פורסם
הבוגאטי ?

R8 של אודי ?

מקלארן של מרצדס ?

פרארי של פיאט ?

למבורגיני - שהיא חברה מאוד רווחית והיא שייכת לאודי(ששיכת לפולקסוואגן ,ששייכת ברובה לפורשה)

 

עוד ?

 

אוי נו באמת, אתה לא רציני עם התגובה הזאת.

למבורגיני היא יצרן רכב עצמאי. זה שהוא נרכש באיזה שהוא שלב ע"י אוודי בכלל לא רלוונטי.

כנ"ל לגבי פרארי.

מקלארן של מרצדס,R8 של אווודי וגולת הכותרת, הבוגאטי הן 3 מטחנות כסף שעלו לייצרנים הרבה יותר מאשר מה שהן יכניסו אי פעם. למה ב.מ.וו צריכה בדיוק להכניס ראש בריא למיטה חולה?

 

דא"ג, פולקסואגן לא שייכת ברובה לפורשה. לא יודע מאיפה הבאת את זה?

פולקסוואגן עמדה בפני השטלטות עוינת של בעלי עסקים, היא פנתה בבקשת עזרה לשר האוצר ולקאנצלר, אלא אירגנו שפורשה יקנו 20 אחוז (ממש לא רוב) על מנת להשאיר את פולקסוואגן בשליטה גרמנית.

בעלי המניות של פורשה כ"כ לא אהבו את הצעד הזה שביום ביצוע העסקה, ירדו (או יותר נכון להגיד התרסקו) המניות של פורשה ב 19(!) אחוז.

ממשלת גרמניה חוקקה ב 1960 חוק שנקרא חוק פולקסוואגן שעל פיו אי אפשר להעביר הצעות שקרדינליות לבעלות על החברה עם פחות מ 80%.

עם ה 20% של פורשה ועם ה 13% העלובים של פולקסואגן יש להם עכשיו גוש חוסם.

אתה רואה איזה נחמד זה לדבר כשבקיאים בעובדות ולא כותבים סתם דברים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

*** עריכה - אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך בשלמותה. בשלב הבא תימחק ההודעה שלך במלואה ***

 

טעות ניסוח - פורשה בעליי השליטה בפולקסוואגן .

ולא - אתה לא בקיא בדיוק .

יש לפורשה 27 אחוז מהמניות , אתה מוזמן לרשום בוויקפדיה פולקסוואגן ותראה בעצמך .

אז לפניי שאתה מתרברב שים לב שאתה באמת בטוח שאתה בקיא בעובדות .

פורסם
*** עריכה - אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך בשלמותה. בשלב הבא תימחק ההודעה שלך במלואה ***

 

טעות ניסוח - פורשה בעליי השליטה בפולקסוואגן .

ולא - אתה לא בקיא בדיוק .

יש לפורשה 27 אחוז מהמניות , אתה מוזמן לרשום בוויקפדיה פולקסוואגן ותראה בעצמך .

אז לפניי שאתה מתרברב שים לב שאתה באמת בטוח שאתה בקיא בעובדות .

 

 

 

 

אתה מתכוון אולי 47 אחוז מהמניות.

ותפסיק להתווכח עם אנשים על כל דבר קטן

פולקסוואגן גולף 2.0 שנת 2000.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...