Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה נשמע מטומטם והזוי, אבל אם מסיעים כלבים וחתולים במכוניות, אז חייבים להיות התקני ריסון בשבילם, בדומה למושב תינוק. עם חתול זה די ברור, שמים אותו בתוך כלוב, אבל בשביל כלב גדול צריך כלוב בגודל של טלוויזיה 34 אינץ', וכזה לא ייכנס לכל אוטו.

בנוסף, כלבים סובלים מקלאוסטרופוביה (פחד ממקומות סגורים), ובמיוחד מזג אוויר חם הכלב יכול לקפוץ החוצה ולגרום לעצמו נזק בדרך זו או אחרת, אז צריך התקן שהוא לא ישתחרר ממנו בקלות.

 

יש למישהו רעיונות לדברים האלה? שיטה מקורית לקשור אותו עם חגורת בטיחות גם מתאימה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כלבים או חתולים ניתן לשים בכלוב ואז לקבע אותו.

 

תריץ חיפוש באינטרנט אני בטוח שישנם כל מיני המצאות

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

ואם זה כלב גדול ואין מקום באוטו להכניס את הכלוב?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הרעיון הכי פשוט והכי יעיל שחשבתי עליו, הוא לקשור את חגורת הכלב לבסיס הכיסאות הקדמיים (ולפני שקושרים אותה לסובב אותה כמה פעמים ככה ש"תתקצר"), להניח את הכלב במושב האחורי ולשים לו את הרצועה.

זה דיי יגביל לו את יכולת התנועה ברכב, תלוי כמובן עד כמה "תקצר" את החגורה.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

קיימות חגורות בטיחות מותאמות לכלבים. בחו"ל יש בוודאות, ואולי ניתן להשיג גם בארץ. מקסימום Ebay.

לקשור כלב באמצעות הרצועה שמחוברת לקולר יהרוג אותו במקרה של תאונה, ע"ע סדאם חוסיין.

אם יש רתמה עוד מילא, אבל בכל אופן מומלץ להשתמש בציוד יעודי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
קיימות חגורות בטיחות מותאמות לכלבים. בחו"ל יש בוודאות, ואולי ניתן להשיג גם בארץ. מקסימום Ebay.

לקשור כלב באמצעות הרצועה שמחוברת לקולר יהרוג אותו במקרה של תאונה, ע"ע סדאם חוסיין.

אם יש רתמה עוד מילא, אבל בכל אופן מומלץ להשתמש בציוד יעודי.

 

אהבתי את הדמיון שאתה מוצא.

ראיתי שהשומרים במחלף קרני משתמשים בכלובים לכלבים,

שתיי רכבים של ברלינגו ובשתיהן, בבגז שתי כלובים,

שתי רטריוורים וששתי זאבים.

 

הם גם שיחררו אותם לטייל ב תחנת דלק, כפר עזה

(יותר מדי פרטים)

 

אני אישית, הורדתי מושבים, נסעתי אם הכלב מאשקלון עד תל אביב,

זה היה סיוט, הביתה החזירו אותה ברכבת.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

והיתה גם הודעה שלי בנושא שאני לא מוצא כרגע.

 

בקיצור

לריתמות של פרפלאסט יש תוספת שנכנסת לתופסן של חגורת הבטיחות המיועדת לריסון כלבים ברכב.

לי יש 3 כאלו (לכל אחד מהכלבים) מה שמאוד מקל על נסיעות.

לסוע עם כלב בכלוב באוטו זה ממש התעללות שלא לדבר על זה שזה פשוט לא פרקטי הרבה פעמים.

התופסן מתחבר לריתמה ועולה כ70 ש"ח + הרתמה שאני לא זוכר את מחירה אך מתחת ל80 ש"ח למיטב זכרוני.

 

ניתן למצא במרבית חנויות החיות, פשוט כי רובן מחזיקות את המוצרים של פרפלאסט.

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אצל אמא שלי באוטו, בנוסף לחגורות שאוזכרו כאן, יש גם סוג של "עריסה" שמתלבשת על המושב האחורי, ונתפסת בצד השני על שתי משענות הראש של המושבים הקדמיים, מה שיוצר "מושב"/"עריסה" מוגן לכלב, שהרבה יותר קשה לו ליפול ממנו (כל האזור שמיועד לרגלי הנוסעים מאחור, בעצם מוסתר ומוגן ע"י העריסה). אם יצא לי בסופ"ש (כשאני אהיה אצל אמא שלי), אני אצלם ואפרסם כאן.

בברכה!

יונתן.

פורסם

עם כלבים יש בעיה נוספת שהם עלולים "לעוף" בזמן בלימה או תאונה ולפגוע בנוסעים.

בסטיישנים וואנים מקובל להתקין מחיצה שכינוייה dog guard בין אזור המטען והנוסעים כדי להגן על הנוסעים בעלי 2 ו 4 הרגליים.

 

תמונה(תמונה רשמית של לנצ'יה): 887-internal-high-net-guard-copy.jpg?d=1090865864

פורסם

כלבים סובלים מקלסטרופוביה? באמת?

 

יש לי 4 כלבים ו3 מהם בני פחות משנתיים.

נסעתי שבוע שעבר לכינרת עם ארבעתם (MPV עם המושבים מקופלים) מאחורה והם היו רגועים כל הדרך.

פורסם

מנסיון שלי עם 2 לברדורים , אחד מוכן לנסוע באוטו רק אם הוא יושב עלי ואני מחזיק אותו ( כנראה מפחד ממכוניות ) והשני מוצא לו תנוחה טובה על המושב האחורי ונשאר רגוע כל הדרך... , אף פעם לא ניסיתי לחגור אותם בחגורות בטיחות..

 

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

ישנן הרבה רתמות בטיחות לכלבים בארה"ב ואירופה. חלק מהחנויות גם שולחות לארץ.

 

אני קניתי כזאת ריתמה לכלבה שלי (מארה"ב) ומאז אפילו היא מרגישה יותר בטוחה. הרתמה מתחברת לחגורת הבטיחות בעצם.

 

המחיר? לפני שנתיים זה היה 13$ (20 עם משלוח) וזה שווה כל שקל. אולי שווה להתארגן ולעשות הזמנה מרוכזת מחו"ל.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

חבל על התרחה וההמתנה בהזמנה מחו"ל, כפי שנאמר כבר, בכל חנות חיות יש רתמות+מתאמים לחגורות הבטיחות ולמי ששאל, הן באות ב 3 גדלים, הגדולה ביותר, עד 80 ק"ג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...