Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Autoblog Christmas Watch: Clarkson's Good, Bad and Ugly


מצמץ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
SRT8 זאת לא גירסת הבסיס, למה להשוות אותה לגירסת הבסיס ?

חוץ מזה, פי 2 זה גם כן קפיצה די גדולה, במיוחד במחירים האלה.

 

גרסת בסיס של M5

זאת אמרת M5 "ערומה" מאבזור ותוספות מיותרות

עדיין מדובר באותה M5 עם הV10 ותיבת הילוכים SMG\6MT

 

הקרייזלר הזו עולה חצי מהבימר.

אם קלארקסון היה מצליח להתנגד לפיתוי לרגע ומשווה אותה מול מכונית אירופאית שעולה כמוה, ה-SRT8 הייתה מכה בה כמו בתוף בתס"חים של מסדר יום העצמאות.

מוטי

 

מכוניות אירופאיות (קצת יותר קטנות מהבמוו והקרייזלר) באותו תווך מחירים יש לך C55 וS4

הם היו בורחות בלי שום בעיה לSRT8 ברבע מייל

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
גרסת בסיס של M5

זאת אמרת M5 "ערומה" מאבזור ותוספות מיותרות

עדיין מדובר באותה M5 עם הV10 ותיבת הילוכים SMG\6MT

 

אתה מדבר על ה-M5 הלא קיימת, זאת שבאה בלי אבזור.

כשתמצא אותה תודיע בבקשה, עד אז כל M5 שיצא לי לראות במו עיניי עם תג מחיר עליה היא רכב של $90K וצפונה.

 

מכוניות אירופאיות (קצת יותר קטנות מהבמוו והקרייזלר) באותו תווך מחירים יש לך C55 וS4

הם היו בורחות בלי שום בעיה לSRT8 ברבע מייל

לא בדיוק, ה-S4 יותר יקרה מהקרייזלר ואתה פשוט טועה בעניין המיאוץ שלה לרבע מייל - נתוני היצרן הם 13.8 שניות ואלו הקרייזלר תכסה את המרחק ב-13.3 שניות.

אני לא מצליח למצוא כרגע את המחיר של המרצדס אבל המחיר של ה-C350 שדווקא כן מונח מולי כבר קרוב מאוד לזה של הקרייזלר ככה שיש לי הרגשה שגם כאן אתה טועה, והס מלציין ששתי האירופאיות ממש לא שייכות לאותה הקטגוריה מבחינת גודל, שתיהן קטנות בהפרש ניכר ממכוניות הסאלון.

בוא לא נתחיל לדבר על כל מיני דברים שמיסטר קלארקסון שכח לציין כמו את זה שהלוטוס אקסיג' מצויידת בצמיגי מירוץ לעומת המוסטאנג שמצויידת בצמיגי כביש ואת זה שלמרות שהוא מציין בפירוש שהתחרות היא במסלול שמוכר לי היטב ובוא האקסיג' הייתה אוכלת חצץ מהמוסטאנג, התחרות בין השתיים נערכה במסלול אחר שבכלל מיועד לאופנועים ויש בו עדיפות ברורה למכוניות קטנות וקלות יותר.

 

אני יכול להמשיך אבל מקווה שאין צורך.

 

מוטי

פורסם

לגבי האקסיג' והמוסטנג.

 

ההשוואה היא כן נכונה בעיני (לפחות לפי התפיסה של קלאקרסון).

 

הוא לקח את האמריקאית שמתנהגת הכי טוב, ושם אותה מול האירופאית שמתנהגת הכי טוב. ההשוואה שלו היא בין אירופה לאמריקה, אמנם המכוניות בכלל לא באותה קטגוריה, אבל זאת לא השוואת קטגוריה. כי אם השוואה בין המכונית הטובה באמריקה (לפי דעתו של ק') ובין המכונית הטובה באירופה (שוב, לפי דעתו...).

 

זה נכון שזה לא כוחות, אבל זה מה שהוא רצה להראות. הוא הראה שהאחיזה חשובה יותר מהכוח, וזאת התפיסה של אירופה לעומת אמריקה. והוא דווקא עשה את זה יפה.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

קלארקסון אמר שההאמר שוקל איזה 4 טון ולאחר מכן הוא אמר משהו כזה: "לאסקלייד יש 410 כ"ס אבל היא שוקלת מיליוני מיליוני טונות"

למעשה, לפי נתוני יצרן (או לפחות לפי מה שקראתי בעיתון "רכב"), האסקלייד שוקל 2.6 טון והיא גם מאיצה ל-100 תוך 6.2 שניות.

ולשטח היא לא נבנתה, נקודה.

קשה מאוד לפספס את העובדה שהכל שם מעוות לחלוטין.

 

אבל זה לא אומר שלדעתי האירופאיות יותר טובות מהאמריקאיות.

פורסם
לא בדיוק, ה-S4 יותר יקרה מהקרייזלר ואתה פשוט טועה בעניין המיאוץ שלה לרבע מייל - נתוני היצרן הם 13.8 שניות ואלו הקרייזלר תכסה את המרחק ב-13.3 שניות.

 

מוטי

 

בקשר לM5 -

קודם כל מה שאנחנו קוראים לו "בלי אבזור" זה עדיין הרבה יותר מאובזר מהקרייזלר ו99% מהמכוניות שנוסעות על הכביש

האבזור הנוסף זה כל מיני שטויות כמו מושבים אקטיבים ,תצוגה עילית וחלון אחורי עם הצללה

היא קיימת בוודאות - יש כאלה ב m5board

 

בקשר לS4 , איפה יש נתוני יצרן של רבע מייל ?

13.8 שניות בידיים של נהג מיומן (קשה לזנק כמו שצריך עם הקואטרו) נשמע איטי מידי

בכל מקרה מצטער אם טעיתי

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

עמוס, אל תזלזל בבנאדם. הוא מאוד חד אבחנה ונוהג בסדר גמור (לא שצריך להיות נהג דגול בשביל להיות כתב רכב). הבחירה שלו להצגת דעותיו נעשתה לא מכיוון שהוא לא מסוגל אחרת, אלא מכיוון שהוא מעוניין לפנות לקהל רחב כמה שניתן ואת זאת עושים בעזרת בידור. הוא הבין את זה בשלב מאוד מוקדם של הקריירה שלו, והשכיל לעשות זאת בצורה שתעניין גם את חובבי ההארד-קור וגם את הציבור ה"נורמלי".

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסכים עם מה שרוני כתב ואף מוסיף

קחו לדוגמא את fifth gear - על הנייר? אמורה להיות תוכנית מצויינת .

יש לך שם את נידל ופלאטו ששניהם מבחינת רמת נהיגה בכמה רמות טובות מעל קלרקסון , האמונד ומיי . בפועל ? חרא של תוכנית (בעיקר העונה הזאת, הקודמות היו הרבה יותר טובות) .

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

מה שמרגיז בכל הסרט הזה , שקלארקסון בא לארה"ב בגישה של "מכוניות אמריקאיות זה חרא, ואני יוכיח לכם עוד יותר כמה הם חרא !"

 

הוא בא בגישה לא הוגנת, כמו לדוגמא ביואיק לה-סייבר שנת 94 שהוא בחן " זה הרכב הכי גרוע שנהגתי בו בחיים שלי".

למה אתה בדיוק מצפה?!

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
לגבי האקסיג' והמוסטנג.

 

ההשוואה היא כן נכונה בעיני (לפחות לפי התפיסה של קלאקרסון).

 

הוא לקח את האמריקאית שמתנהגת הכי טוב, ושם אותה מול האירופאית שמתנהגת הכי טוב. ההשוואה שלו היא בין אירופה לאמריקה, אמנם המכוניות בכלל לא באותה קטגוריה, אבל זאת לא השוואת קטגוריה. כי אם השוואה בין המכונית הטובה באמריקה (לפי דעתו של ק') ובין המכונית הטובה באירופה (שוב, לפי דעתו...).

 

זה נכון שזה לא כוחות, אבל זה מה שהוא רצה להראות. הוא הראה שהאחיזה חשובה יותר מהכוח, וזאת התפיסה של אירופה לעומת אמריקה. והוא דווקא עשה את זה יפה.

 

יאיר.

סלח לי אבל זה קשקוש.

המוסטאנג היא מכונית כביש משופרת לעומת גרסת המוטורספורטס של האקסיג' שהיא מראש מכונית מירוץ שבטעות הצליחו להוציא לה רישוי לכבישים ציבוריים.

המוסטאנג היא גם לא המכונית האמריקאית הכי מתנהגת ובטח כשאתה מצייד את המתחרה שלה בצמיגי מירוץ ומשאיר אותה על צמיגי כביש.

אני לא יודע אם יש לך מושג מה ההבדל באחיזה בין צמיגי כביש לצמיגי מירוץ, מניסיוני מדובר בהבדלים של שמיים וארץ, ובסה"כ יש לי לא מעט ניסיון בנהיגת מסלול על שני הסוגים.

באוטו שלי מדובר על 3.5 שניות (!!!) להקפה במסלול של 72 שניות.

וכמובן, לאקסיג' יש תג מחיר שגבוה בהרבה מזה של הפוני-קאר, מדובר בהפרש דולרי חמש-סיפרתי.

 

דוקטור קלארקסון תמיד מצליח איכשהו להתעלם באלגנטיות מהעניין של המחיר ושאף פעם ההשוואה לא באה בהפוך - לקחת מכונית אמריקאית שעולה פי שתיים מהמתחרה האירופאית ולראות מה קורה... ראית פעם השוואה של טנדר אירופאי מול מכונית מירוץ אמריקאית?

 

מוטי

פורסם

מתי ראית לאחרונה טנדר אירופאי, מוטי?

 

ולכל אלה שלוקחים את קלארקסון ברצינות - רדו מזה. הבן-אדם לא לוקח את עצמו ברצינות, אז הויכוחים האלה חסרי טעם. כן צמיגים - לא צמיגים, כן מחיר- לא מחיר, כל מי שמכיר את הסגנון של קלארקסון יודע שהוא קודם כל מחליט מה המסר שיעבור ואח"כ בונה את האייטם. זה הקטע שלו - לא עיתונאות חריפה ונוקבת, לא ביקורת עניינית וממוקדת, אלא תכנית בידור שמסתובבת סביב הנושא של מוטוריקה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

המשך...

 

ובהתאם, בסרט המדובר, הוא לא מנסה להשוות בין רכבים אמריקאים לאירופאים, אלא הוא רוצה להראות שרכבים אירופאים עדיפים והוא לא נותן לפרטים לבלבל אותו.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

זה הקטע שלו - לא עיתונאות חריפה ונוקבת, לא ביקורת עניינית וממוקדת, אלא תכנית בידור שמסתובבת סביב הנושא של מוטוריקה.

וכל מילה נוספת מיותרת

×
×
  • תוכן חדש...