Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WRC ראלי וולס GB - השרשור הרשמי


דובי מילר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לאחר עונה ארוכה ומתישה שהסתיימה למרות שממשיכה...סבסטיאן לואב כבר אלוף מבלי לנהוג במרוצי הראלי האחרונים ומרקוס גרונהולם אוסף את הפרורים שנשארו בכדי להביא אליפות יצרנים , יחד עם הירבונן, לפורד ובכדי לשפר את הסטטיסטיקה האישית שלו בנצחונות .

השנה ראלי וולס חזר למקומו הטבעי באליפות , בסוף נובמבר תחילת דצמבר .

 

17 קטעים מיוחדים שכוללים כ-350 ק"מ בפעם ה-62 בהיסטוריה שבו נערך הראלי הזה .

 

diapo_008.jpg

 

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב בהעדרו של לואב אנחנו צופים במופע חד צדדי מצידו של גרונהולם.

 

בן-קבוצתו , הירבונן כבר בחוץ בגלל הכלוב שנפגע ואסור היה לו לחזור לראלי , מה שמבחינתי לפחות מעלה את השאלה - מה קורה פה ?

ראלי שני ברציפות שמכונית WRC "מעקמת" כלוב ולא יכולה לחזור לתחרות וזה קורה בתאונות לא רציניות..לכאורה . מוזר . אולי כדאי שה-FIA יבדקו שוב את בניית הכלובים לפני שזה יהיה מאוחר מדי ועצוב...

 

 

diapo_110.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי

המכה הייתה מאוד משמעותית ועוצמתית ובדיוק בחיבורים של הכלוב אבל באיזור לא קריטי מבחינה מכאנית

לכן הוא המשיך ללא בעיה עד הפסילה.

 

חבל, הוא יכול היה אולי אפילו להוות אתגר למרקוס

 

לא נורא, בפעם הבאה...

 

אגב, מישהו יודע מתי צריך להיות "אלוף האלופים"? ומתי מתחילה עונת 2007?

 

ביי

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא פה שפתאום זה קורה לשתי מכוניות שונות או שלוש - אטקינסון עם סובארו והירבונן עם הפורד ויכול להיות שאני טועה אבל היה משהו גם עם ה.סולברג והפיג'ו במשך שלושת מרוצי הראלי האחרונים .

 

השאלה שעולה היא האם זה לא קצת מוזר פתאום ?

הרי תאונות יש ותמיד יהיו , איך זה שפתאום שמים לב לזה ?

אולי זה היה תמיד ורק עכשיו התחילו להתייחס גם לזה או שיש בעיה עם החומרים העכשוויים..

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מעניין!

אני סומך עליך שתעשה בירור מעמיק ברחבי האינטרנט

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...