Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבר אותו לפנסים האחוריים.תדביק במרכז החלון למעלה.

 

לאיפה בפנסים האחוריים?

באיזו צורה

 

מצטער אבל אני לא חשמלאי...

פורסם
לפני שתגרום לאיזה קצר תלך לחשמלאי שים 100 שקל והוא יעשה לך את העבודה.

 

או שתבוא אלי אני יעשה לך את זה בחינם רק תקנה את החלקים הדרושים...

 

ולוקחים על הרכבה של פנס כזה 45 שקל ולא 100!

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
לפני שתגרום לאיזה קצר תלך לחשמלאי שים 100 שקל והוא יעשה לך את העבודה.

 

או שתבוא אלי אני יעשה לך את זה בחינם רק תקנה את החלקים הדרושים...

 

ולוקחים על הרכבה של פנס כזה 45 שקל ולא 100!

 

 

תודה כבר הרכבתי בעצמי... האמת לא קשה.. ברגע שענו לי שזה חיבור מקביל ולא טורי

 

השאלה עכשיו רק ךאיפה ךהצמיד את החוט..

פורסם
לפני שתגרום לאיזה קצר תלך לחשמלאי שים 100 שקל והוא יעשה לך את העבודה.

 

או שתבוא אלי אני יעשה לך את זה בחינם רק תקנה את החלקים הדרושים...

 

ולוקחים על הרכבה של פנס כזה 45 שקל ולא 100!

 

וואלה יחי ההבדל.

החיים הם סחיטה של המצערת.

×
×
  • תוכן חדש...