Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני ביקרתי שם. זה התחיל בסטייג 3 ליד רמפה שהוכנה במיוחד. ובערב סופר ספישל פשוט חוויה. ביום השני (שבת) ראינו את SS12 שנהפך לרטוב מאוד וברחנו לאוטו, דרך SS15 בפניית 180

 

אתמול ראינו את SS 17 ואת הטקס בסיום עם השמפניה.

 

חזרנו עייפים (מאוד) ומרוצים.

 

הטורקים ממש השתפרו באירגון וכצופה היה קל להגיע ולנוע בדרכים שהיו עם שלטים המכוונים לאיזורים לצפיה. הקהל היה קטן יחסית לקפריסין ומאוד רגוע ומנומס יחסית לקפריסאים. חבל שזה הראלי האחרון בטורקיה.

 

ותמונות יעלו בהמשך

זאב

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

ראלי טורקיה לימד אותנו עד כמה סבסטיאן לואב טוב , מעולה בעצם ודווקא בגלל שהוא לא היה שם .

 

שמתם לב עד כמה קרונוס-סיטרואן נראו עלובים או סתם ממוצעים בהעדרו של לואב ?

פונס , סורדו ובעיקר מקריי נראו פשוט לא בראלי הזה ולא הסתדרו עם בחירת הצמיגים המתאימה לתנאים הבוציים הקשים של הראלי .

אותי אישית איכזב כמובן קולין מקריי ולימד אותי עד כמה סבסטיאן לואב ממש ברמה אחרת .

באחד הראיונות שנתן מלקולם ווילסון במהלך הראלי הוא אמר שמרקוס גרונהולם פשוט צריך לנסוע לקו הסיום ללא חשש .

 

ולנקודה אחרת והיא פטר סולברג . שמתם לב עד כמה הפנים שלו נראו אחרת בטורקיה , עזבו את זה שבסוף הוא עף החוצה , תתייחסו לראלי הזה עד לאותו הקטע ושפת הגוף שלו אומרת הכל . אבן ירדה מליבו (ונכנסה מתחת לסובארו שלו..:-D ) והוא אמר שהוא בוטח בקבוצה שלו הרבה יותר עכשיו ממה שהיה קודם .

 

ועכשיו מה אתם אומרים - לגרונהולם יהיה אכפת אם לואב יחזור או לא ? האם אכפת לו לקחת את האליפות ללא קרב ?

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

קולין מקריי הוא לא קארלוס סיינז. אין ספק שאפילו היום הוא נוהג נפלא (ניצח ב SSS שראינו), אבל יציבות לא הצד החזק החזק שלו. לא סתם הוא מכונה מק-קראש... הוא היה בקצב, אבל לא של גרונהולם. האמת אף אחד חות מפטר ביום הראשון לא היה בקצב של גרונהולם. בסטייג' הראשון (SS3 ) בו הוביל כחצי דקה לפני כולם. גרונהולם נוהג אחרת. לא צריך חוש ריח מפותח כדי לדעת. כשגרונהולם עובר הוא משאיר ענן של ריח בלמים שרק הוא משאיר. גרונהולם בולם בשמאל ומשתמש בבלימה כדי לאזן את האוטו תוך כדי פניה.למקרי והניג סולברג קווים דומים לנהיגה של גרונהולם. ציפיתי שיקטוף כמה נקודות עבור קרונוס ולא יותר אבל בשביל זה צריך לסיים...

 

פטר אמר שהוא בוטח בצוות הטכני שלו וזה יפה. את פטר מלווה קבוצה רעשנית שמעודדת אותו בכל מקום וגם זה עוזר. דגלים של נורווגיה בכל מקום, לפעמים יותר מהדגל הנפוץ ביותר (פינלנד כמובן). לא ברור מה קורה לסובארו.

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

תודה לכל המדוחים ועל התמונות המרשימות, אני רואה פה בשרשור את שמם של הרבה נהגים, ושמו של האח הגדול של פטר לא מופיע? הוא סיים במקום השלישי לא ? שמו הנייג סולברג, ובואו לא נשכח שהוא לא היה שותף בכל המירצים השנה בגלל מחסור בכסף, והוא גם נוהג במכוניתו הפרטית. תמתינו לעונה הבאה ולדעתי יהיה לו מה להגיד גם, המטרה שלו היתה לסיים את אחד המירוצים שהוא השתתף בין שלושת הראשונים,והוא עשה את זה, אז יבוא דובי ויגיד אבל לוב לא היה:lol: וזה ממש לא משנה, הוא את שלו עשה וכשהוא הגיעה לסיום, הוא והנווט שלו ששמו קאטו ישבו באוטו ובכו כמו ילדים משמחה כמובן.

 

יום טוב לכולם והמשיכו לנהוג בזהירות זלמן

פורסם
ושמו של האח הגדול של פטר לא מופיע?
אני הזכרתי אותו בשורה האחרונה של סיכום המירוץ שלי אליו הפנתי מכאן לינק.

בכל אופן קבל מקבץ תמונות שלו (המטורף בקצה הגשר עם מצלמת הוידיאו זה גלעד אחי)....

IMG_4855.JPG

IMG_5014.JPG

IMG_5232.JPG

IMG_5236.JPG

IMG_5357.JPG

IMG_5397.JPG

פורסם

תחביב יקר מאוד

 

צולם עם:

Canon EOS 1D Mark II N - 4000$

Canon 16-35 2.8L - 1400$

Canon 24-70 2.8L- 1100$

Canon 70-200 2.8L IS- 1600$

 

זו פעם ראשונה עם כל הציוד ב WRC והיה ממש קשה להתרגל למהירות של המכוניות. עם כל הכבוד לאימונים פה, המהירות של ה WRC וגם חלק מה JWRC פשוט מדהימה ומחייבת שימוש במהירות גבוהה יחסית כדי לבצע עקיבה. קשה יותר לעקוב.

 

צילמתי כ 2500 תמונות במשך 3 ימים.

 

זאב

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

תודה לך דרור. עכשיו אני רואה, אני גם רואה שקאטו הנווט שלו לובש חליפה של פטר :twisted: סובארו.

 

 

חברה המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

×
×
  • תוכן חדש...