Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טכנית.גם 106 ראלי כחולה סטנדרטית (דאז) מביאה למשטרה רכבות.

 

הזין זה שהם רודפים אחריך בכל ר"ג ,מגיעים אליך עד הבית,מקיפים את הבית בניידות,תופסים אותך, מרביצים לך,דופקים לך אזיקים, שמים אותך בחדר חקירות 6 שעות ,דופקים לך משפט ונותנים לך שלילה...

 

:lol:

 

צחוק צחוק-אבל עד היום לא שילמתי את הקנס,כך שהשלילה עוד לא אפקטיבית עבורי,אבל אני יודע שזה יגיע מתישהוא.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני זוכר באחד מסרטי המרוץ מחוף לחוף של שנות ה-70 היה קטע שפרארי דייטונה ברחה לניידת. השוטרים הקפיצו מסוק שירדוף אחריה, והיא ברחה למסוק...

פורסם

למישהו שאני לא מכיר שהוא גם שוטר (ואת זה אני לא יודע בוודאות...) היה נינג'ה 900 משופר ירוק כמובן :wink: (הכי הרבה שנסעתי אי פעם היה איתו כמורכב במהירות 30קמ"ש, ת'אמת המחוג עבר את ה- 30 במעט, אבל נגיד שיש סטיה וכו'... אגב הסקאלה שלו מגיעה ל- 34 והוא אמר לי שהוא היה שם לא פעם אחת), אולי השדון מכיר אותו :wink:

 

בקיצור הוא היה בהרבה "מרדפים" ואף פעם לא עצר, לאף אחד, האופנוע שלו היה מפתח מהירות בקצב לא מציאותי אחרי השיפורים, והורכבתי על הרבה אופנועים חזקים ממנו (סטנדרטיים), והם לא הגיעו לרמה כזו...

 

ת'אמת כל אופנוע מ- 600סמ"ק ומעלה יכול להעלם קליל לניידות משטרה למניהן, וגם למסוק משטרתי, זה רק תלוי ברוכב, וכמובן שאם הוא לא יתקל ביחידת העלית של המשטרה "יחידת המתאבדים"...

Finger's gonna kill me.

פורסם
הם גם שולחים עוד ניידת וגם מסוק לעקוב...

דרך אגב אם אופנוע אסור לצאת למרדף המשטרה לפי החוק אסור לרדוף אחרי אופנוע

 

למה אחרי אופנוע אסור לרדוף ומכונית מותר :?:

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
קנה טראנס אם פורמולה או קורבט ... 8)8)8) בטוח המשטרה תקבל רכבות :p

ומה זה קשור?!

סוזוקי בלאנו תתן רכבות למאזדה לאנטיס!

אהמממ... רכבת תיתן סוזוקי באלנו לפיאט אונו!

http://www.israrail.org.il/general/equip.html

:shock:

מה, מי אמר את זה? למה? מי נתן את ההוראה?!?!?!?! למה לא קירבו את הכלים?!?!?!?

פורסם

זה מסכן תנהג ואת הנהגים אחרים או אנשים אחרים,זה לא כמו באמריקה לא אכפת להם שולחים נידות מסוקים ועוד אז אצלינו אכפת מהבן אדם שלא יפגע לא יודע למה,אבל אם יש מרדף אז שולחים מסוק.

ד.ד

פורסם
זה מסכן תנהג ואת הנהגים אחרים או אנשים אחרים,זה לא כמו באמריקה לא אכפת להם שולחים נידות מסוקים ועוד אז אצלינו אכפת מהבן אדם שלא יפגע לא יודע למה,אבל אם יש מרדף אז שולחים מסוק.

כן באמת רק בארץ למדינה אכפת מאיתנו מה אתה אומר..

×
×
  • תוכן חדש...