Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יצא לתהות לגבי הרעיון הנחמד שבלהיות בעלים של רכב

שיכול להשאיר עשן לניידות. :twisted:

 

אני יודע שזה לא כל כך מעשי, אבל זה בטח מאוד נחמד להרגיש ככה.

 

ותאמת זה לא כ"כ קשה למצוא רכב מהיר יותר מלאנטיס ואפילו 626 או קארינה.

אבל נשמע לי נחמד לשבת באיזו STI או טורבו אחרת ובמקרה הצורך פשוט ללחוץ על הגז ולהעלם באופק ללאנטיס ב פ ו ל ג ז . :twisted:

אז כמובן שיתפסו אותך מתישהו או ירשמו את המספר שלך, אבל זה עדיין נחמד לחלום. :D

:-D

פורסם

רוב הרכבים של האנשים פה מהירים יותר מרכבי המשטרה למיניהם.

 

זה לא משהו שצריך להתגאות בו.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
למישהו יצא לתהות לגבי הרעיון הנחמד שבלהיות בעלים של רכב

שיכול להשאיר עשן לניידות.

 

אני יודע שזה לא כל כך מעשי, אבל זה בטח מאוד נחמד להרגיש ככה.

 

ותאמת זה לא כ"כ קשה למצוא רכב מהיר יותר מלאנטיס ואפילו 626 או קארינה.

אבל נשמע לי נחמד לשבת באיזו STI או טורבו אחרת ובמקרה הצורך פשוט ללחוץ על הגז ולהעלם באופקללאנטיס ב פ ו ל ג ז .

אז כמובן שיתפסו אותך מתישהו או ירשמו את המספר שלך, אבל זה עדיין נחמדלחלום.

 

תראה לי משפחתית סטדנרתית חדשה שנוסעת פחות מהר מ-323 רקובה עם חצי מיליון קילומטר על השעון

פורסם

הכוונה שאתה לוחץ על הגז וצובר פער מהר מאוד.

ולא התכוונתי לבריחה שעוד רואים אותך באופק.

 

פשוט ללחוץ על הגז ומאותו רגע לצבור פער תוך שניות עד שאתה נ ע ל ם באופק.

:-D

פורסם
הכוונה שאתה לוחץ על הגז וצובר פער מהר מאוד.

ולא התכוונתי לבריחה שעוד רואים אותך באופק.

 

פשוט ללחוץ על הגז ומאותו רגע לצבור פער תוך שניות עד שאתה נ ע ל ם באופק.

 

אתה רואה יותר מדיי סרטים...

פורסם

אני לא רואה סיבה לברוח מהמשטרה אלא עם אתה עוסה ביבוא\יצוא של חומרים מרחיבי תודעה, ועלו עליך... אבל גם אם בכל זאת זה קרה לך, לאן תברח ???

פורסם
למישהו יצא לתהות לגבי הרעיון הנחמד שבלהיות בעלים של רכב

שיכול להשאיר עשן לניידות.

 

אני יודע שזה לא כל כך מעשי, אבל זה בטח מאוד נחמד להרגיש ככה.

 

ותאמת זה לא כ"כ קשה למצוא רכב מהיר יותר מלאנטיס ואפילו 626 או קארינה.

אבל נשמע לי נחמד לשבת באיזו STI או טורבו אחרת ובמקרה הצורך פשוט ללחוץ על הגז ולהעלם באופקללאנטיס ב פ ו ל ג ז .

אז כמובן שיתפסו אותך מתישהו או ירשמו את המספר שלך, אבל זה עדיין נחמדלחלום.

 

תראה לי משפחתית סטדנרתית חדשה שנוסעת פחות מהר מ-323 רקובה עם חצי מיליון קילומטר על השעון

אתה רוצה להגיד לי שמשפחתית צרפתית או ארופית אחרת מהירה יותר ממאזדה יפנית?

פורסם
למישהו יצא לתהות לגבי הרעיון הנחמד שבלהיות בעלים של רכב

שיכול להשאיר עשן לניידות.

 

אני יודע שזה לא כל כך מעשי, אבל זה בטח מאוד נחמד להרגיש ככה.

 

ותאמת זה לא כ"כ קשה למצוא רכב מהיר יותר מלאנטיס ואפילו 626 או קארינה.

אבל נשמע לי נחמד לשבת באיזו STI או טורבו אחרת ובמקרה הצורך פשוט ללחוץ על הגז ולהעלם באופקללאנטיס ב פ ו ל ג ז .

אז כמובן שיתפסו אותך מתישהו או ירשמו את המספר שלך, אבל זה עדיין נחמדלחלום.

 

תראה לי משפחתית סטדנרתית חדשה שנוסעת פחות מהר מ-323 רקובה עם חצי מיליון קילומטר על השעון

אתה רוצה להגיד לי שמשפחתית צרפתית או ארופית אחרת מהירה יותר ממאזדה יפנית?

 

מה שהוא רצה לומר זה שכמעט כל משפחתית חדשה תיקח לאנטיס שחוקה של משטרה.

 

אתה רוצה להגיד שלאנטיס יותר טובה מאיזשהי אירופאית באותו סדר גודל רק בגלל שהיא יפנית?

פורסם

בעייה להיעלם להם?

אחי נסע לפני כמה חודשים עם האופנוע שלו (R750)

ושוטר ביקש ממנו לעצור

אחי הביא לחיצה ונעלם לו

אבל השוטר המשיך לרדוף אחריו והקפיצו עוד כמה ניידות

אחי נאלץ לעבור באדומים

לבסוף החליט לעצור למרות שיכל לברוח להם (המספר היה מכוסה)

הוא לא רצה להרגיש איזה פושע.

פורסם

גם אחי חשב כך לכן המשיך לנסוע.

יש הרבה איסורים שחלים על המשטרה

ממתי לשוטרים במדינה אכפת מהחוקים?...עושים מה שהם רוצים?

פורסם

בזמן האחרון שוטרים איבדו את זה לחלוטין.הם מאשימים גם את המצב הביטחוני.

 

לפני בערך שלוש שנים היתה תקופה שכל יום היו רייסים ממש עצבניים באזור רידינג.ממש-כל לילה היו עשרות יציאות.

 

אז,אני היתי ממש בהארד קור של הדברים האלה-והיה הרבה אקשן.כל טלפון היה ישר מקפיץ אותי לנמיר.

 

מכיוון שעם כל הכבוד,יש לי כולה 106,היו אוספים אותי החבר'ה עם המכוניות החזקות(גם ה 306 של רועי כיכבה שם חזק ).

 

בקיצור-יום אחד נסענו לחיפה וחזרה לאכול (מהר...) ובדרך חזרה עצרו אותנו ליד גלילות לביקורת.היתה ה M3 הכחולה ,ה RS4 של **** (ירחון אוטו),ה911 של רוני פוסמן (ירחון אוטו),ה164 QV והוי אר של יאצק.

 

אני ישבתי באודי (שהיא ד"א המכונית המהירה ביותר בה נהגתי אי פעם-האוטו סוגר מעל 300) וזה היה חודש אחרי שהיא חזרה מגרמניה עם גראפים על 500 כוח סוס.

 

בקיצר...הדרדסים עצרו אותנו והאודי היתה ראשונה (עם לוחיות גרמניות).כולם חנו פגוש על פגוש כדי שהמספרים לא ייראו.וחיכינו שיגיעו אלינו (הלכו מהסוף להתחלה) ואז **** נתן יציאה מהמקום (נדמה לי שבירחון אוטו מדדו לו איזה ארבע וחצי שניות) והדביק לי את השווארמה לתחת.ואחרי איזה 300 מטר הוא האיט .ישר יצאה אחריו קארינה.אז הוא המתין לה (!!!!!!!) וב150 שוב נתן גאז ועלה לאיזה 250 בשניות - ואני פשוט נקרעתי מצחוק.

 

הזכיר לי את חזרה לעתיד...חיפשתי פסי אש על הכביש.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני יודע שאומרים את זה הרבה ואני מתנצל מראש עם גנבתי את זה למישהו אבל:

 

בלוקבאסטר התקשרו והם בשקו שתחזיר את הסרט שאתה חי בו!!!!! :twisted:

if you feel in control , you're not going fast enough

×
×
  • תוכן חדש...