Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! לפני שבועים ביצעתי שיפוץ ראש מנוע ברכב האפלאוז שלי! עקב איבוד מים משמעותי. לאחר שהרכב יצא מהמוסך ולאחר ששמנו מים ברכב לאחר שבוע שמתי לב כי המיכל של מי האידוי ריק לחלוטין אולם בתוך הראדיטור המים הם מלאים.

1. האם מיכל האידוי לא חייב להיות עם מים ומספיק שיש מים ברדיאטור?

2. האם זה אומר שלא עשו את הטיפול כמו שצריך ועלי לדרוש מהמכונאי שיבצע את הטיפול בשנית?

 

חג שמח לכולם

פורסם
לאחר שבוע שמתי לב כי המיכל של מי האידוי ריק לחלוטין אולם בתוך הראדיטור המים הם מלאים.
זה נקרא מיכל עיבוי מים, ולא מיכל אידוי מים.

 

המים שהופכים לאדים של מים חוזרים למיכל, והופכים שוב למים

ולכן זה נקרא מיכל עיבוי.

פורסם

1. האם בוצע ניקוז אוויר כהלכה ומילוי נוזל קירור איכותי בצורה נכונה ?

 

2. האם מילאו רק מי ברז ?

במידה ואין נזילות תמלא נוזל קירור איכותי של פרסטון עד לסימן MAX תשאיר את פתח המילוי פתוח ותניע את הרכב למשך 10 דקות, במידה והמפלס יורד תוסיף עוד נוזל קירור עד סימן ה-MAX.

איזה כייף לי :)

פורסם

זאת אומרת שגם אם אין מים כעת במיכל העיבוי ויש מים בתוך הרדיאטור , זה לא אומר שהרכב מאבד מים!

ורציתי לדעת כיצד אני מרוקן את המיים הקימים ומכניס נוזל קירור איכותי יותר?

×
×
  • תוכן חדש...