Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

לפני כשבוע קיבלתי את האוטו החדש(בשבילי)

הבעלים הקודם טיפל באופן קבוע במוסך מורשה מרכזי בת"א מהיום הראשון של האוטו ועד למכירתו לי.

 

כתוצאה מכך-ומאחר ובדיוק הגיע זמן הטיפול השגרתי (15K) - החלטתי לעשות את הטיפול שם-למרות שיש לי מוסך קבוע שלי.

בכל זאת - מדובר ברכב מתקדם במיוחד בנושא המנוע.והיה חשוב לי שיטפל בו מוסך שמכיר אותו ואת העבודה מהיום הראשון.

 

עד כאן ההקדמה והתירוצים..:shock:

 

כשהרכב עמד בטיפול-התקשר אלי בעל המוסך ואמר שחייבים להחליף רפידות קדמיות ונעליים לבלמי התוף מאחור.

כמו כן הוא ציין שיש צורך בחריטת הדיסקים הקדמיים.

 

עד כאן הכל טוב ויפה.

כשבאתי לקחת את הרכב - בפניה הראשונה מהמוסך נשמע רעש מתכתי חזק מכוון הגלגלים בזמן עליה על מפגעים בכביש.

 

חזרתי מיד למוסך - שם העלו את הרכב על הליפט והתחילו לדפוק על המגן עם פטיש.

כל בקשותי מהבוחנים לקחת את הרכב לסיבוב ע"מ לשמוע את הרעש נענו בשלילה.

בנוסף - ציינתי בפניהם שיש רעש מנוע מוגזם כשהמנוע בניוטרל-וכשנוגעים מעט בדוושת הגז,הרעש נעלם.

 

הם אמרו שאני נודניק.

קח את המפתחות - סע לשלום והכל תקין.

 

כשהרעשים התגברו נכנסתי למוסך הקבוע שלי בירושלים.

בסיבוב שהוא ביצע - הוא מיד עלה על הבעיה.

קפיץ האבטחה של רפידות הבלם בגלגל שמאל לא הורכב.

בנוסף - לא בוצעה חריטה לדיסקים הקדמיים.

הרעש המוגזם מהמנוע אובחן בשניה כאטם סעפת (בייגלה) שסיים את תפקידו.

העלות היא 750 ש"ח כולל מע"ם ועבודה.

 

יש לציין שהאטם הנ"ל גרם ליציאת פיח מסיבית מסביב לסעפת וכל חמור מתחיל,שלא לדבר על מכונאי,היה רואה את זה בשנייה ומסיק מסקנות בהתאם.

 

השאלה שלי.

בהתחשב בכך שמערכת הבלמים היא מערכת בטיחותית והתגלה בה כשל לאחר טיפול

מה ניתן לעשות?

פורסם

שמר אתה קורא מהר...8-)

 

לא כדאי לנסות לדבר עם בעל המוסך לפני כן?

אני צריך לציין שהוא לא היה שם בזמן המקרה - ולא היה לי זמן לחכות לו.(ערב חג וכו...)

הדו שיח הזה התנהל עם המכונאים והבוחנים בלבד.

פורסם
שמר אתה קורא מהר...8-)

 

לא כדאי לנסות לדבר עם בעל המוסך לפני כן?

אני צריך לציין שהוא לא היה שם בזמן המקרה - ולא היה לי זמן לחכות לו.(ערב חג וכו...)

הדו שיח הזה התנהל עם המכונאים והבוחנים בלבד.

תיגש ותבקש את תעודת ניהול המוסך של המוסך המורשה,ותברר אם מנהל המוסך במחלקת הבלמים בכלל היה בנמצא.

שלב א'.

כל השאר בירוקרטיה.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

דבר ראשון פנה לבעל המוסך ובקש כסף חזרה על חריטת דיסקים שלא בוצעה.

ציין בפניו את מה שקרה ותראה מה תגובתו וכך תדע אם יש לך עם מי לדבר או שאיגוד המוסכים יקבל ממך מכתב תלונה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
דבר ראשון פנה לבעל המוסך ובקש כסף חזרה על חריטת דיסקים שלא בוצעה.

ציין בפניו את מה שקרה ותראה מה תגובתו וכך תדע אם יש לך עם מי לדבר או שאיגוד המוסכים יקבל ממך מכתב תלונה.

מצטער שלא הייתי ברור ב 100 אחוז-אך לא בוצעה חריטה ולא שילמתי על חריטה.

החריטה לא בוצעה כנראה מעצלנות למרות שהיא מחוייבת המציאות כי הדיסקים לא תקינים.

הנקודה כאן היא יותר התרשלות מאשר רמאות.

 

סליחה על השאלה הקשורה בעקיפין , איך אפשר לדעת שצריך לחרוט דיסקים

ומה בדיוק משמעות הפעולה?

ceyal .

באיזה רכב מדובר ?

 

מדובר בסיטרואן ג'מפי.

בזמן בדיקת בלמים בטיפול בודקים את הדיסקים,ואם יש עליהם עוותים(שקעים וחריטות) יש צורך לחרוט את הדיסק ע"מ לישר את שטח הפנים שלו.

פורסם

השאלה היא כמה אתה עצבני.

 

אישית הייתי מתקשר לבעל המוסך ומעדכן אותו ויותר פשוט לא נכנס אליו (ולא צריך להגיד לו את זה) אבל מצד שני אם הוא היה תופס אותי ביום לא טוב הייתי פונה מיד במכתב ליבואן בצירוף העתקים למוסך, משרד התחבורה ואיגוד המוסכים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זאת הבעיה

אני לא מספיק עצבני.

(קוראים לזה אשכנזי..:-)

מצד שני - זה עלה לי עוד 750 שקל לתקן את הפדיחות שלו

 

בכל מקרה-מאחר והוא לא נמצא-בהוא צריך לחזור אלי.

נראה לאן זה יתפתח.

 

אני נוטה יותר בכוון של טיפולים חינם אבל לא במוסך שלו אלא במקום אחר.

(זה מוסך מרכזי - שלובינסקי ישברו את ראשם)

פורסם

היה לי קטע דומה עם בלמים במוסך מורשה של לובינסקי, ואחרי שחרור הקיטור, הבנתי שלמנהל לא יעבירו אותי בטלפון אף פעם, אז פשוט עברתי למוסך אחר. הם הפסידו לקוח, ואפילו לא התקשרו אף פעם לברר למה אני לא בא יותר לטיפולים.



כל מכתב שתשלח ליבואן או ליצרן יעשה להם יותר צרות מתביעה משפטית, פשוט כי לא נגרם לך נזק ממשי. אז נשאר לך רק להוציא מרץ על פגיעה בשמם. שייראו מה זה. או שתשלים עם זה שכל מה שתיארת נשמע די רגיל למוסך בינוני ברמתו, ואל תלך לשם יותר.

פורסם
שלום לכם.

 

לפני כשבוע קיבלתי את האוטו החדש(בשבילי)

הבעלים הקודם טיפל באופן קבוע במוסך מורשה מרכזי בת"א מהיום הראשון של האוטו ועד למכירתו לי.

 

כתוצאה מכך-ומאחר ובדיוק הגיע זמן הטיפול השגרתי (15K) - החלטתי לעשות את הטיפול שם-למרות שיש לי מוסך קבוע שלי.

האם מדובר על מוסך מורשה בת"א (ב.ג. אולי?) או המרכזי בבני ברק?

פורסם

שמר

המוסך נקרא "מוסכים מאוחדים" או משהו דומה

(אין לי את הקבלה מול העיניים)

נמצאים ברח קיבוץ גלויות 50

על הכביש הראשי.

יש שם דגלים של PSA

פורסם
האם מדובר על מוסך מורשה בת"א (ב.ג. אולי?) או המרכזי בבני ברק?

ב.ג. ידוע כנזק, או שזה רק הנסיון שלי (וסליחה על ההסטה בדיון)?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אוקי.

ממה שהבנתי ממנו הם נקראים מרכזי לפי חלוקה איזורית או משהו בסגנון.

אין לי מושג ליד מה זה - אני ירושלמי-ככה שזה צריך להגיד הרבה:-)

 

אי שם בדרום ת"א.

×
×
  • תוכן חדש...