Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין על החופש!!!! מי צריך בית ספר???

אם הייתי יודע שזה יהייה כל כך מייגע לא הייתי לומד כבר בכיתה א'..

סיוט של כל אדם!!!! :twisted:

פורסם
קבלו את תגובות 538 ו 519 תגובות טיפוסיות של ערסים.

 

איזה מטומטים!!... גם ככה כולם באים מתי שבא להם.

 

די נמאס לדבר על תיכוניסטים קטנים.. בואו נשמור על פורום בלי דיבורים מרובים על תיכוניסטים מתלהבים :yum:

פורסם
אין על החופש!!!! מי צריך בית ספר???

אם הייתי יודע שזה יהייה כל כך מייגע לא הייתי לומד כבר בכיתה א'..

סיוט של כל אדם!!!! :twisted:

 

אהבתי את ההומור שלך.... בכל מקרה אתה מתגייס ב14 לאוגוסט ככה שלביה"ס אתה לא חוזר בכל מקרה.... - דפקו אותך....

haters will hate

פורסם
אין על החופש!!!! מי צריך בית ספר???

אם הייתי יודע שזה יהייה כל כך מייגע לא הייתי לומד כבר בכיתה א'..

סיוט של כל אדם!!!! :twisted:

 

אהבתי את ההומור שלך.... בכל מקרה אתה מתגייס ב14 לאוגוסט ככה שלביה"ס אתה לא חוזר בכל מקרה.... - דפקו אותך....

 

בנצי... אל תבלבל מוח... חוץ מיזה, מתי אתה מיתגייס???

גם אתה לא מיתגייס בעוד שנה אתה יודע...

פורסם
:cry::cry::cry::cry:

 

טוב לפחות השנה אני(רק אני?)לא לומד יום שישי :roll:

 

כן, גם אני לא למדתי בימי שיש (אני מדגיש לא! למדתי) וזהווווווווווווווווווווווו נגמרו 12 שנות לימוד !!!!!!!!!!!!!!

 

 

סעמק ללמוד זה כ"כ מגעיל!!!!!! :twisted::twisted::twisted:

if you feel in control , you're not going fast enough

×
×
  • תוכן חדש...