Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב בסוף מלא חברי פורום רוצים לדעת איך מחשבים שני מגברים ביחד (שלא יהייה כל אחד מחובר לרדיו בקבל נפרד) כי כך יהייה המון קבלים ברכב. כי אצלי אני יכול לחבר שני מגברים לרדיו

אבל רוצה ללמוד איך לחבר בין שני מגברים.

מישהו יכול ללמד אותנו עם תמונות או איזה קישור???

 

רוג'ר , לחבר בין שני מגברים ?

+ ממגבר אחד ל + ממגבר שני ?

אתה לא ברור.

 

בכל מקרה

חיבור שני מגברים בסיסי אמור להתבצע כך

העברת כבל 4 גייג' אחורה עם פיוז מתאים ליד המצבר.

פיצול ה4 גייג' לשני יציאות עם פיוזים מתאימים מאחורה.

חיבור הפיצולים למגברים.

והוצאת מינוסים מהמגברים לנקודה מתאימה ועם כבל מתאים.

 

העברת ה REMOTE מהרדיודיסק אחורה

פיצול ה REMOTE בעזרת RELAY מתאים.

חיבור הפיצולים לכניסות ה REMOTE במגברים.

 

פה נגמר שלב ה"חיבור שני מגברים ברכב"

 

למי שהתכוון לחבר שני מגברים שונים לאותו אלמנט

לא , לא ושוב לא.

 

אי אפשר לעשות כזה דבר

דבר ראשון המגברים חייבים להיות אותו הדגם

דבר שני המגברים חייבים לתמוך באופציית ה STRAP . כלומר גישור בין שני מגברים

ולמיטב ידיעתי אין שום מגבר כזה בארצנו. אז אני לא אכנס לזה.

 

בכל מקרה, תהיו ברורים בשאלות שלכם.

קשה לענות על השאלות שלכם

וגם כשעונים , צריך לכסות יותר מדי אזורים.

 

נ.ב

אבירמוש , אתה מעוך

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

את האמת אני הייתי חושב שאפשר לחבר איזה קבל בין שני המגברים ואחר מהם מחובר לרדיו דיסק ולמצבר וזהו יעבדו זה לא ככה??

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

איזה כבל?

לאן לחבר?

לרדיודיסק? מצבר?!

 

אתה מתכוון לקחת פלוס אחד מהמצבר , ולשרשר אותו לשני המגברים?

לקחת רימוט מהרדיודיסק ולפצל אותו בצורה לא נכונה לשני המגברים?

 

אנשים מנסים , או לפחות אני מנסה להסביר לך כמו שצריך ומה שצריך לעשות

 

יש חוקים לדברים האלה

אלא אם כן אתה רוצה לקצר את כל הרכב שלך

בבקשה, תשרשר מגברים אחד מהשני

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...